• :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    In dit topic mag je enkel Nederlands praten, tenzij je een woordje niet weet. Andere talen zijn verboden. Hou rekening dat niet iedereen zo goed is in Nederlands. Je mag een ander op zijn fouten wijzen, maar doe dit dan op een respectvolle manier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:14 ]

    Rosarum schreef:
    (...)
    Uh, hoezo? :'D
    Slaap lekker, sweetie.
    (K)


    Mijn moeder en ik zijn deze maanden erg bezig voor de daklozen en morgen worden hun haren geknipt door een kapper.
    Thanks (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik ga ook maar eens naar bed. Trusten allemaal, slaap lekker.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Misschien toch nog even dit topic volspammen (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Morgen gaan we wel verder met onze grote spamactie (:.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ok. Bleh, ik wil niet vroeg opstaan in de vakantie!!!


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik ook niet, Sofie, ik ook niet. ): Morgen om negen uur (voor mij is dat heel vroeg) opstaan voor die rotorthodont. Ach ja, de diabetoloog is pas erg.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Een actief topic gevonden :P
    Oew, succes morgen Rosarum..
    Ik ga uitslapen, heb maar 10 uur slaap gehad, in het hele weekend van vrijdag tot en met na ja vandaag..
    Maar ik zal aan je denken, als ik mij nogmaals opdraai.. XD


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    ^Tien uur slaap is best wel veel. Voor mij, althans. ;]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wauw jullie gebruiken mijn topic voor wat het gebruikt moest worden! Ik ben ontroerd.

    Hahahaa, blij dat je er zo vrolijk om bent.. Hoeft niet te huilen XD..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sonyara schreef:
    Hahahaa, blij dat je er zo vrolijk om bent.. Hoeft niet te huilen XD..


    Uien!

    DeVanity schreef:
    Wauw jullie gebruiken mijn topic voor wat het gebruikt moest worden! Ik ben ontroerd.

    Is this sarcasm, or ...?
    Oeps, dat was Engels. Ontopic blijven, Lotta, ontopic blijven. Inderdaad, wij praten hier gezellig Nederlands met elkaar, dus dat is helemaal waar. Maar we zijn van plan om een babbencafé te openen, ik ben de bazin.
    Maar hé, ik ga slapen, iedereen. Doei! (doeg)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 9:06 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Is er nog iemand wakker op dit godvergeten tijdstip? Ik kan niet in slaap vallen x.x Het helpt natuurlijk ook niet dat ik nu weer op Q zit


    From these ashes, I will rise

    En ik ben wakker…
    Succes straks Lotta (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Dankje, Sofie (:. Ik kom toch ook maar even op Q om wakker te worden. Ik ben echt verslaafd, ugh.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it