• :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    In dit topic mag je enkel Nederlands praten, tenzij je een woordje niet weet. Andere talen zijn verboden. Hou rekening dat niet iedereen zo goed is in Nederlands. Je mag een ander op zijn fouten wijzen, maar doe dit dan op een respectvolle manier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:14 ]

    Arratay schreef:
    (...)

    Ah, ik heb al wat waarschuwingen en een paar banns of hoe je dat ook mag schrijven op mijn strafblad staan, ik wil het wel voor je doen want ik heb niets te verliezen :Y).


    Dat zou ik juist niet doen, IVM een permban.


    Queer zijn is gewoon alles

    Amaretto schreef:
    (...)

    De meeste die mij kennen hebben een Sofie-fobie. Iedereen is bang van mijn na de drie daagse van school. Ik deed nogal creepy in het heel donkere bos om twaalf uur s'avonds xD


    Ah, de meeste kinderen durven me niet meer in mijn ogen te kijken omdat ze weten dat ik ze dan ga porren xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Oke.. Dat was raar.. Ik kreeg net ineens een schok door mijn lichaam O.O


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    Oke.. Dat was raar.. Ik kreeg net ineens een schok door mijn lichaam O.O


    Dat heb ik ook soms.0-0


    Queer zijn is gewoon alles

    Arratay schreef:
    (...)

    Ah, ik heb al wat waarschuwingen en een paar banns of hoe je dat ook mag schrijven op mijn strafblad staan, ik wil het wel voor je doen want ik heb niets te verliezen :Y).

    No thanks, dat is onaardiig tegenover jou c:.
    @Nori: WAAAH!
    @Sofie: Oh, lololol. Mijn vrienden vonden me ook heel raar omdat ik keihard zat te gillen toen ik een champignon in mijn eten tijdens de driedaagse op school opmerkte. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Felidae schreef:
    (...)

    Ah, de meeste kinderen durven me niet meer in mijn ogen te kijken omdat ze weten dat ik ze dan ga porren xD


    Dat heb ik ook. Ik por iedereen die te dicht bij mij staat. ook als ze twee meter verder staan


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ok, ik lig hier nu echt strijk te gaan om geen reden.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    JONGUUHH!! KENDE GIJ DA NIE ZIEN DAN, KOEKWOUS!!
    nou mogen jullie raden uit welke provincie ik kom xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Amaretto schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook. Ik por iedereen die te dicht bij mij staat. ook als ze twee meter verder staan


    IK OOK!!! BOX!!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)

    Ah, de meeste kinderen durven me niet meer in mijn ogen te kijken omdat ze weten dat ik ze dan ga porren xD

    Oh no, ik heb daar al genoeg ervaring mee vanwege een (veel te flirterige) beste vriend. Hij vond het leuk om me tijdens lichamelijke opvoeding te besluipen en dan heel hard te porren. D: Ik heb hem toen een mep in z'n gezicht gegeven.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 23:58 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Oh no, ik heb daaral genoeg ervaring mee vanwege een (veel te flirterige) beste vriend. Hij vond het leuk om me tijdens lichamelijke opvoeding te besluipen en dan heel hard te porren. D: Ik heb hem toen een mep in z'n gezicht gegeven.


    xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Maargoed, Slaapwel iedereen! Aan de NED. Schoolgangers: veel plezier!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dat zou ik juist niet doen, IVM een permban.


    Was toch al van plan om een nieuw account aan te maken :')


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Felidae schreef:
    JONGUUHH!! KENDE GIJ DA NIE ZIEN DAN, KOEKWOUS!!
    nou mogen jullie raden uit welke provincie ik kom xD


    Kan iemand goed raden??


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Arratay schreef:
    (...)

    Was toch al van plan om een nieuw account aan te maken :')


    Maar dan wordt dat account ook geband.:O
    Ik zou het niet doen. :] en nu officieel slaapwel! Veel succes met de storm iedereen!


    Queer zijn is gewoon alles