• :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    In dit topic mag je enkel Nederlands praten, tenzij je een woordje niet weet. Andere talen zijn verboden. Hou rekening dat niet iedereen zo goed is in Nederlands. Je mag een ander op zijn fouten wijzen, maar doe dit dan op een respectvolle manier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:14 ]

    Ik kom even hoi zeggen :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hoi


    Queer zijn is gewoon alles

    Hoi, Tialda! Ook interesse in een baantje in ons café? (krul)

    Ik moet gaan, lievertjes. Doeg!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 10:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja! Lijkt mij wel grappig. ik heb vandaag toch alkemaal tussenuren. Maar morgen en woensdag heb ik stage van 9-6 dus dan ben ik pas rond half 7/7 uur actief, als ik weer in de bus naar huis zit :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Is het iemand anders ook opgevallen dat je voor deze :'( smiley twee keuzes hebt om te vormen?
    :' ( en ( huil)


    Queer zijn is gewoon alles

    Is mij niet opgevallen.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Nope. Ik gebruik die smiley sowieso nooit.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik gebruik ook nooit smiley's, ik vind ze eigenlijk meteen heel erg druk staan als je een tekst hebt.

    Ik gebruik die smiley af en toe, ik gebruik vooral deze twee: (cool) en :Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik gebruik heel soms smiley's.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Heyhey (doeg)
    Die wind is echt hard xD Hoop snel dat het overgaat, vind het een beetje eng soms :X
    Bij sommige al heel wat omgevallen :8. Vind het ook jammer dat school is begonnen :(
    Ik zou wel weer vakantie willen :D Dit bedoel ik met druk lijken :P
    Bij mij staan smilies uit though dus zie je ze niet (hoera) Iedereen leuke
    vakantie gehad dan? (yeah)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 12:02 ]

    Nog 49 48 reacties en dit topic staat vol.

    Ik heb deze week vakantie (yeah)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 12:02 ]


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Oeps, verkeerd topic?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 12:21 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Guitarros schreef:
    Heyhey (doeg)
    Die wind is echt hard xD Hoop snel dat het overgaat, vind het een beetje eng soms :X
    Bij sommige al heel wat omgevallen :8. Vind het ook jammer dat school is begonnen :(
    Ik zou wel weer vakantie willen :D Dit bedoel ik met druk lijken :P
    Bij mij staan smilies uit though dus zie je ze niet (hoera) Iedereen leuke
    vakantie gehad dan? (yeah)


    Ik zet alle smiley's in 1 post:

    Hallo iedereen!(doeg)
    Ik zit nu op mijn Tablet.(typing) eigenlijk is dat best cool. (cool) ik heb nu namelijk vakantie, dus genoeg tijd om op mn tablet te zitten.(yeah) als dat geen reden voor een feestje is.(dance) Nee serieus EEN HELE WEEK VAKANTIE!!!(hoera) Maar dan weer school.:( Ik wil niet meer naar school.(huil) Soms heb ik zin leerkrachten te vermoorden.(6) Ja, soms kan ik echt gemeen zijn.(duivel) Maar tegen mijn vrienden ben ik lief.(flower) Soms ben ik echt onzeker.:$ En soms krijg je het best niet met mij aan de stok.:(( Ja, ik ben een schatje.(A) Ik hou van dieren(H) maar ook van de natuur. Daar kom ik tot rust.(K) Vandaar dat ik later bij centerparcs wil werken.;) Vind je dat raar?:8 pech gehad!:P Van mij mag je me niet bij mn naam noemen.(N) Dat vind ik niet leuk op het net.(lol) vind je dat stom?:S PECH GEHAD!(zip) Soms ben ik echt dom.(krul) Dat heb ik vaak niet door.(nerd) Als ik een foutje maak mag je dat zeggen.:)
    Soms ben ik raar.:O

    Doeg!(doeg)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 12:28 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ik zet alle smiley's in 1 post:

    Hallo iedereen!(doeg)
    Ik zit nu op mijn Tablet.(typing) eigenlijk is dat best cool. (cool) ik heb nu namelijk vakantie, dus genoeg tijd om op mn tablet te zitten.(yeah) als dat geen reden voor een feestje is.(dance) Nee serieus EEN HELE WEEK VAKANTIE!!!(hoera) Maar dan weer school.:( Ik wil niet meer naar school.(huil) Soms heb ik zin leerkrachten te vermoorden.(6) Ja, soms kan ik echt gemeen zijn.(duivel) Maar tegen mijn vrienden ben ik lief.(flower) Soms ben ik echt onzeker.:$ En soms krijg je het best niet met mij aan de stok.:(( Ja, ik ben een schatje.(A) Ik hou van dieren(H) maar ook van de natuur. Daar kom ik tot rust.(K) Vandaar dat ik later bij centerparcs wil werken.;) Vind je dat raar?:8 pech gehad!:P Van mij mag je me niet bij mn naam noemen.(N) Dat vind ik niet leuk op het net.(lol) vind je dat stom?:S PECH GEHAD!(zip) Soms ben ik echt dom.(krul) Dat heb ik vaak niet door.(nerd) Als ik een foutje maak mag je dat zeggen.:)

    Doeg!(doeg)


    Hahahha, aan de ene kant leest het ook wel grappig, 3 Jaar terug schreef ik wel veel met smilies. Wat ga je allemaal doen in de vakantie?