• :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    In dit topic mag je enkel Nederlands praten, tenzij je een woordje niet weet. Andere talen zijn verboden. Hou rekening dat niet iedereen zo goed is in Nederlands. Je mag een ander op zijn fouten wijzen, maar doe dit dan op een respectvolle manier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:14 ]

    Ik ben ook verslaafd hoor en nu heb ik ook geen sociaal leven meer xD


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Inderdaad. Mijn moeder zegt altijd dat ik verschrikkelijk asociaal ben door dat internet, maar ik ben juist ontzettend sociaal ... op Quizlet, dan. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hahaha, het enige sociale dat ik heb is Quizlet en elke zaterdag de voetbal.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Doe je voetbal? Nah, ik ben niet sportief. Maar dan doe ik maar weer lekker sociaal op school met mijn vrienden. Oh my gosh, een van mijn vriendinnen is verliefd op de coördinator.

    Meh, ik hou internet liever gescheiden van mijn ouders, omdat ze dan alleen maar nog meer gaan klagen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben ook niet zo sportief ik dans wel drie tot vier uur per dag en een paar vrienden doen voetbal, dus ik ga daarheen met nog een paar andere en zitten we daar bijna vijf uur lang. Is het een knappe coördinator?

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 9:44 ]


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Goede morgen iedereen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Goedemorgen!


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Valt wel mee, maar hij heeft een snorretje en daar knap ik op af.

    Hey guys, ik vraag me af wie er allemaal mee wilt doen met het babbelcafé? Zou het misschien geen leuk idee zijn dat iedereen die meedoet een baantje in het café kiest? (krul) En nogmaals, ik ben al bazin. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I'm in!! Ik ben degene achter de bar (:

    Mijn vader heeft nu in totaal al 3jaar en 3maanden een café.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 9:48 ]


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Voor jou werken? Nooit!

    Ghehe buitenwipper.:P
    Neih, barman


    Queer zijn is gewoon alles

    Jawel, je zal dan voor mij moeten werken! Muhahaha.
    Hé, ik bedenk me net dat als wij je Tom noemen, je me doet denken aan Tom de barman van de Lekke Ketel. ;') En Sofie, ben jij dan barvrouw of zo?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als het druk is staan er soms wel vijf mensen achter de toog, dus wat denk je Sofie?

    Haha Tom de barman, ik heb geen bochel!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 9:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Is goed (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Goedemorgen, informatica is lame. ;/


    We're all mad here.

    Json schreef:
    Goedemorgen, informatica is lame. ;/


    Inderdaad. Dat zijn de enige uren dat ik slaap achter mijn computer.


    Queer zijn is gewoon alles