• Sinds 5 jaar heb ik een beste vriend. In het begin was eigenlijk alles best saai, tot ongeveer 2 jaar geleden. We werden steeds closer, en dat vond ik in het begin heel erg eng. Maar ik raak er wel gewend aan. Maar goed, het probleem is.. Als we alleen zijn, wil hij de hele tijd een knuffel. Ik weet niet of ik het durf. Altijd als ik naar huis fiets, krijg ik toch achteraf spijt dat ik het niet gedaan heb. Hij is super lief, en hij wilt me ook niet dwingen. Ik vertrouw hem, daar ligt het niet aan.
    Ik ben eigenlijk mijn hele leven al bang geweest voor contact. Lichamelijk contact valt er ook onder. Hij zegt de hele tijd: Je moet doen waar je zelf achter staat.
    Ik wil het echt heel erg graag! Maar van binnen durf ik het gewoon niet. Elke keer als ik thuis kom, ga ik hem steeds meer missen. Dat is altijd als ik hem net gezien heb, en dan naar huis ga. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.. Dit is al ongeveer een jaar zo bezig, en nog steeds durf ik het niet.

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, of in ieder geval tips geven.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik zou het gewoon een keer doen (:


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    Ik zou het gewoon een keer doen (:


    Kijk, daar ligt het niet aan. Ik wil het echt heel graag. Maar ik weet gewoon niet wanneer het goede moment is..


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    (...)

    Kijk, daar ligt het niet aan. Ik wil het echt heel graag. Maar ik weet gewoon niet wanneer het goede moment is..


    Ik had dat probleem dus ook. Ik deed 't gewoon vlak voordat 'ie naar huis ging c;


    26 - 02 - '16

    Inderdaad: gewoon een keer doen. Nu moet ik zelf niet veel zeggen, want ik ben heel erg slecht in iets 'gewoon doen' :') maar ik weet uit ervaring wel dat het vaak het beste is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het is normaal als je dat doet.. Bij ons is dat anders. Bij hem dan. Hij wil het pas als niemand anders het ziet.
    Ik snap het wel.. Ik bedoel, mensen kunnen er wat over zeggen, raar over gaan denken..


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    Het is normaal als je dat doet.. Bij ons is dat anders. Bij hem dan. Hij wil het pas als niemand anders het ziet.
    Ik snap het wel.. Ik bedoel, mensen kunnen er wat over zeggen, raar over gaan denken..


    Idgaf, wat maakt jou het uit wat andere mensen denken? (;
    Laat je niet gek maken door het idee dat andere mensen misschien iets van je gaan denken. c;


    26 - 02 - '16

    Ik ken je probleem. Het lijkt net of ik het zelf geschreven heb.
    Ik vind het ook erg moeilijk om "contact te maken", ook lichamelijk contact. En dat wist mijn vriend ook.
    Telkens als ik hem geen knuffel gaf, had ik zoals jij spijt.
    Dus, toen heb ik hem dat gezegd. Dat ik hem wil knuffelen, maar het moeilijk vind en niet weet hoe.
    Toen heeft hij me gewoon vastgepakt en heb ik hem geknuffeld.
    Het was niet dwingend vastpakken, gewoon voorzichtig.
    En ik schrok. Maar het was fijn. En sindsdien, durfde ik hem gewoon voorzichtig te knuffelen.

    Het is allang fijn om te weten dat hij je begrijpt. En als hij je begrijpt, is het heel fijn om te knuffelen.
    Dus pak hem gewoon een keer vast. Of vertel dat je een knuffel wilt, maar het niet durft. Probeer het!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Tuala schreef:
    Inderdaad: gewoon een keer doen. Nu moet ik zelf niet veel zeggen, want ik ben heel erg slecht in iets 'gewoon doen' :') maar ik weet uit ervaring wel dat het vaak het beste is.


    Ik ben ook slecht in iets gewoon doen. Ik durf dat gewoon niet. Maar ik zal het echt gaan doen, dat wil ik nu dus gaan beloven. Aan jullie allemaal hier op Q.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Hij wil je toch knuffelen. Nou, als hij het wil- van plan is om te doen-, doe jij het dan ook.
    Er kan niks gebeuren, toch?
    Niet bang, moet je van je af zetten! Want hij wil het ook graag.


    Danmarks Dynamite.

    Stapper schreef:
    Ik ken je probleem. Het lijkt net of ik het zelf geschreven heb.
    Ik vind het ook erg moeilijk om "contact te maken", ook lichamelijk contact. En dat wist mijn vriend ook.
    Telkens als ik hem geen knuffel gaf, had ik zoals jij spijt.
    Dus, toen heb ik hem dat gezegd. Dat ik hem wil knuffelen, maar het moeilijk vind en niet weet hoe.
    Toen heeft hij me gewoon vastgepakt en heb ik hem geknuffeld.
    Het was niet dwingend vastpakken, gewoon voorzichtig.
    En ik schrok. Maar het was fijn. En sindsdien, durfde ik hem gewoon voorzichtig te knuffelen.

    Het is allang fijn om te weten dat hij je begrijpt. En als hij je begrijpt, is het heel fijn om te knuffelen.
    Dus pak hem gewoon een keer vast. Of vertel dat je een knuffel wilt, maar het niet durft. Probeer het!


    Ahw, eindelijk eens iemand die hetzelfde kent. Maar hij denkt dat ik het niet meen. Ik zeg elke keer van wel.
    En dan zegt hij van: Bewijs het. Hij bedoelt natuurlijk dat ik hém een knuffel moet geven.
    Waarom kan hij het zelf gewoon niet doen? Ik bedoel, hij weet dat ik bang ben.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    (...)

    Ik ben ook slecht in iets gewoon doen. Ik durf dat gewoon niet. Maar ik zal het echt gaan doen, dat wil ik nu dus gaan beloven. Aan jullie allemaal hier op Q.

    Ik zal voor je duimen! En dan moet je zeker laten weten of het gelukt is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zet je over die angst heen, je wil het en knuffelen is een heel fijn geborgen gevoel waar je heel snel op gesteld raakt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Tuala schreef:
    (...)
    Ik zal voor je duimen! En dan moet je zeker laten weten of het gelukt is.


    Zal ik doen! Ahw, dat is lief van je. Zaterdag is er weer een kans, maar ik denk dat het nog even op zich laat wachten..


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Je zou het inderdaad gewoon kunnen doen.. als hij om een knuffel vraagt of als jullie uit elkaar zijn zeggen: "mag ik een knuffel?" dat doe ik soms ook.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Cymry schreef:
    Zet je over die angst heen, je wil het en knuffelen is een heel fijn geborgen gevoel waar je heel snel op gesteld raakt.


    Hmm, dat klopt. Dan hoop ik dat het bij hem ook zo het geval is.. :')


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician