• Sinds 5 jaar heb ik een beste vriend. In het begin was eigenlijk alles best saai, tot ongeveer 2 jaar geleden. We werden steeds closer, en dat vond ik in het begin heel erg eng. Maar ik raak er wel gewend aan. Maar goed, het probleem is.. Als we alleen zijn, wil hij de hele tijd een knuffel. Ik weet niet of ik het durf. Altijd als ik naar huis fiets, krijg ik toch achteraf spijt dat ik het niet gedaan heb. Hij is super lief, en hij wilt me ook niet dwingen. Ik vertrouw hem, daar ligt het niet aan.
    Ik ben eigenlijk mijn hele leven al bang geweest voor contact. Lichamelijk contact valt er ook onder. Hij zegt de hele tijd: Je moet doen waar je zelf achter staat.
    Ik wil het echt heel erg graag! Maar van binnen durf ik het gewoon niet. Elke keer als ik thuis kom, ga ik hem steeds meer missen. Dat is altijd als ik hem net gezien heb, en dan naar huis ga. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.. Dit is al ongeveer een jaar zo bezig, en nog steeds durf ik het niet.

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, of in ieder geval tips geven.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    ChetUbetcha schreef:
    Je zou het inderdaad gewoon kunnen doen.. als hij om een knuffel vraagt of als jullie uit elkaar zijn zeggen: "mag ik een knuffel?" dat doe ik soms ook.


    Ik weet al wat hij gaat zeggen.. Dat ik zelf de eerste stap moet zetten. En tja, dat gaat moeilijk als je dat niet durft.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik heb m'n beste vriend toen gewoon zomaar geknuffeld en hij vond 't niet erg (;


    26 - 02 - '16

    Truster schreef:
    (...)
    Zal ik doen! Ahw, dat is lief van je. Zaterdag is er weer een kans, maar ik denk dat het nog even op zich laat wachten..

    Kan je niet aan hem vragen of hij je wil knuffelen? Of dat je spontaan tegen hem zegt "knuffel me" of zoiets.
    Baby-stapjes, meid, baby-stapjes haha.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 20:34 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laat hem dit lezen, of vertel hem dit^^ waarschijnlijk weet hij beter wat te doen dan ik (: succes, knuffels zijn heel erg fijn hoor!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Morticia schreef:
    (...)
    Kan je niet aan hem vragen of hij je wil knuffelen? Of dat je spontaan tegen hem zegt "knuffel me" of zoiets.
    Baby-stapjes, meid, baby-stapjes haha.


    Ik kan het proberen. Pfff, het is echt moeilijk. Niet moeilijk, maar eng. Spannend eng.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Calypse schreef:
    Laat hem dit lezen, of vertel hem dit^^ waarschijnlijk weet hij beter wat te doen dan ik (: succes, knuffels zijn heel erg fijn hoor!


    Uhm, ik ga hem dit ook echt laten lezen. Geen goed idee..
    Ik vertel het hem wel.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Nog iemand hier iets aan toe te voegen?


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Just do it, op een moment dat hij het niet verwacht c:


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Truster schreef:
    (...)
    Ik kan het proberen. Pfff, het is echt moeilijk. Niet moeilijk, maar eng. Spannend eng.

    En handen vasthouden dan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    En handen vasthouden dan?


    Gaat ook al amper. Ik heb het wel gedaan, alleen ik trok ze best wel snel terug omdat het te eng werd.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    (...)
    Gaat ook al amper. Ik heb het wel gedaan, alleen ik trok ze best wel snel terug omdat het te eng werd.

    Naarmate je het vaker doet, zal het beter gaan.

    Of kan je niet je ogen dicht doen, je armen spreiden en zeggen dat hij je een knuffel moet geven?
    I dunno, just guessing here.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Naarmate je het vaker doet, zal het beter gaan.

    Of kan je niet je ogen dicht doen, je armen spreiden en zeggen dat hij je een knuffel moet geven?
    I dunno, just guessing here.


    Ik wil het wel kunnen zien.. hahaha.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    (...)
    Ik wil het wel kunnen zien.. hahaha.

    Just thinking for ya, dear.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Just thinking for ya, dear.


    I know, je bent ook lief hoor. Het liefste wil ik dat hij me nu vast pakte en me voorlopig niet los zou laten..


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Maar ben je bang voor contact door onzekerheid? Sorry dat ik t vraag.. Verder zeg ik gewoon doen, het lucht op dat je het eindelijk doet, dat je het durft ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~