• Sinds 5 jaar heb ik een beste vriend. In het begin was eigenlijk alles best saai, tot ongeveer 2 jaar geleden. We werden steeds closer, en dat vond ik in het begin heel erg eng. Maar ik raak er wel gewend aan. Maar goed, het probleem is.. Als we alleen zijn, wil hij de hele tijd een knuffel. Ik weet niet of ik het durf. Altijd als ik naar huis fiets, krijg ik toch achteraf spijt dat ik het niet gedaan heb. Hij is super lief, en hij wilt me ook niet dwingen. Ik vertrouw hem, daar ligt het niet aan.
    Ik ben eigenlijk mijn hele leven al bang geweest voor contact. Lichamelijk contact valt er ook onder. Hij zegt de hele tijd: Je moet doen waar je zelf achter staat.
    Ik wil het echt heel erg graag! Maar van binnen durf ik het gewoon niet. Elke keer als ik thuis kom, ga ik hem steeds meer missen. Dat is altijd als ik hem net gezien heb, en dan naar huis ga. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.. Dit is al ongeveer een jaar zo bezig, en nog steeds durf ik het niet.

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, of in ieder geval tips geven.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Het is niet echt gegaan zoals ik het wilde.. Ik heb hem gezegd dat ik hem al de hele week miste. We hebben heel lang gesmst, toen ik thuis kwam.
    Hij schreef dat het goed kwam. Hij is iets van plan..


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Orianna schreef:
    Ik zou het gewoon een keer doen (:


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gisteren waren we alleen. Met z'n tweetjes. Gepraat en alles, hij kon zich niet voorstellen dat ik hem miste.
    Daarna, ik had gezegd dat ik die knuffelde wilde. En ik durfde weer niet. Maar ik weet dat ik het gewoon een keer moet doen.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    Gisteren waren we alleen. Met z'n tweetjes. Gepraat en alles, hij kon zich niet voorstellen dat ik hem miste.
    Daarna, ik had gezegd dat ik die knuffelde wilde. En ik durfde weer niet. Maar ik weet dat ik het gewoon een keer moet doen.

    Wtf, hij moet jou gewoon eens knuffelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Wtf, hij moet jou gewoon eens knuffelen.


    Ben ik het mee eens! Eigenlijk wil hij dat ik zelf ook wat initiatief toon, door de eerste stap te zetten.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    (...)
    Ben ik het mee eens! Eigenlijk wil hij dat ik zelf ook wat initiatief toon, door de eerste stap te zetten.

    Ja, maar als jij het geprobeerd hebt en het simpelweg niet kan. Als hij om je geeft (op wat voor manier dan ook), zou hij je proberen te helpen. Het spijt me zeer, maar ik vind het een beetje bullshit dat hij dat niet doet, wanneer hij wel weet dat jij er duidelijk mee zit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, maar als jij het geprobeerd hebt en het simpelweg niet kan. Als hij om je geeft (op wat voor manier dan ook), zou hij je proberen te helpen. Het spijt me zeer, maar ik vind het een beetje bullshit dat hij dat niet doet, wanneer hij wel weet dat jij er duidelijk mee zit.


    Snap ik. Ik kan het proberen te zeggen, ookal weet ik niet of ik dat durf.. Maar ik zie het wel. Vandaag kan ik hem weer zien, dus weer een kansje.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Ik wilde het, en hij ook. Maarja, er was weer geen kans.. Dan de volgende keer, en dan doe ik het echt!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Als je het zelf niet durft moet je echt zeker weten dat hij je begrijpt, door het hem (nog een keer) te vertellen. Misschien moet je dan ook vragen of hij je wilt knuffelen, in plaats van andersom. Waarschijnlijk is dit een dom idee, maar kan je het van te voren niet bij een pop proberen of zoiets?
    In ieder geval, veel succes meid! Sociale fobie sucks heel erg inderdaad. Sterkte.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Als je het zelf niet durft moet je echt zeker weten dat hij je begrijpt, door het hem (nog een keer) te vertellen. Misschien moet je dan ook vragen of hij je wilt knuffelen, in plaats van andersom. Waarschijnlijk is dit een dom idee, maar kan je het van te voren niet bij een pop proberen of zoiets?
    In ieder geval, veel succes meid! Sociale fobie sucks heel erg inderdaad. Sterkte.


    Dankje! Ik kan het proberen. Want ik weet nu ongeveer de oorzaak.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Truster schreef:
    (...)

    Dankje! Ik kan het proberen. Want ik weet nu ongeveer de oorzaak.


    Graag gedaan! En ik kan je nog een tip geven: maak je niet zo druk om wat anderen over jullie denken, als jullie beide maar blij zijn is het allemaal goed. Alles komt goed! :')


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Graag gedaan! En ik kan je nog een tip geven: maak je niet zo druk om wat anderen over jullie denken, als jullie beide maar blij zijn is het allemaal goed. Alles komt goed! :')


    Ugh, ik hoop het zo. Want ik fantaseer best vaak eigenlijk over die knuffel. En ik heb er onlangs al een paar keer over gedroomd.
    En ik wil het zo graag, alleen mijn hoofd en mijn maag die gaan ondersteboven als we ook maar een seconde alleen zijn en hij die knuffel wil.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Zaterdag was hij zo lief. Ugh, waarom durf ik hem gewoon niet uit mezelf te knuffelen? Deze maand moet het gewoon. Elke dag mis ik hem steeds meer, en nu ook weer.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Zeg gewoon dat hij het bij jou moet doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is gebeurd hoor, eindelijk! Ik denk er steeds aan, hoe fijn het was.
    Als ik details moet vertellen, zeg het dan maar!


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician