• Je kent het wel, het bekende programma waarin vijf meisjes, die niet al te slim zijn behalve als het woord "fashion" valt, maar wel bloedmooi. En vijf jongens, die meer aandacht hebben voor hun toekomst dan voor hun looks of hoe ze op andere mensen neerkomen. Dit jaar weer, strijdend voor de 25.000 euro, elke "Beauty" slaapt op een kamer met haar "Geek" en moeten samen opdrachten uitvoeren. Voor de "Beauties" zijn de opdrachten kennisgericht, voor de "Geeks" meer fashion en populariteit. Maar zullen de meisjes walgen van de jongens, ze haten of bloeit er misschien wel liefde op? En welk koppel gaat ervandoor met de 25.000 euro?


    Rollen:

    Beauties (max 5): VOL

    Louis Tomlinson: Phantasie
    Camilla Rye Lively: Daddario
    Ruby Jasmine Wakefield: Regbo
    Nymilia “Nym” Ellie Averin: Phyre
    Ally Dylarah Anthony: xMeCrazyMofo

    Geeks:

    Harry Styles: Dobreva
    Zayn Malik: Kendizzzzle
    Niall Horan: Aquari
    Liam Payne: KiliOfDurin
    Lois Daphne Deffontaine (een vrouwelijke Geek): Kendizzzzle

    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Dobreva en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

    Kamerindeling:

    Kamer 1: Liam & Nymilia
    Kamer 2: Zayn & Ally
    Kamer 3: Niall & Ruby
    Kamer 4: Louis & Lois
    Kamer 5: Harry & Camilla


    Het begin: Iedereen komt aan bij de grote villa waar ze de komende tijd verblijven. Het heeft een zwembad en veel meer luxe, deze eerste dag is om kennis te maken met elkaar. De volgende dag komen de opdrachten pas, dus doe maar rustig aan. Je kan het terrein gaan verkennen, of gewoon rustig bij het zwembad gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 18:57 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Javvad Malik

    De jongen van net springt in het water en neemt me mee naar de kant. 'Pak de kant.' Zegt hij. Dat doe ik. Ik kan hem nu pas echt zien. Hij is eigenlijk wel de typische nerd, maar dat maakt nog neit dat hij niet aardig is. Ik klim op de rand en leeg mijn zakken. Mijn mobiel had ik gelukkig bij de ligstoel gelegd, hoewel mijn tekening van vanmorgen nu wel helemaal verpest is. Jammer, hij was wel mooi. 'Bedankt. Je hebt mijn leven gered. Nu sta ik bij je in het krijt.' Zeg ik tegen de jongen. 'Ik ben Zayn trouwens. Zayn Malik.' Stel ik mezelf voor, en ik steek mijn hand uit om hem et begroeten. Nooit je manieren verliezen.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 10:31 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nymilia “Nym” Ellie Averin.

    Aangezien Liam snel is weggeglipt heb ik uitgebreid te tijd genomen om me om te kleden. Ik het een simpele zwarte bikini aan. Voordat ik naar het zwembad ga pak ik nog een witte handdoek en dan loop ik naar beneden. 'Godverdomme,' mompel ik als ik erachter kom dat ik mijn ipod ben vergeten. Ik sprint naar boven om daar in een recordtijd mijn ipod en oortjes mee te grissen. Ik zucht even en loop dan weer beheerst naar beneden. Ik laat mijn blik over iedereen heen glijden in het zwembad en loop dan met een glimlach op mijn gezicht naar een ligstoel waar ik me op installeer. Intussen hoor ik allemaal gepraat waardoor ik mijn oortjes indoe, maar plotseling hoor ik een harde schreeuw. Geschrokken staar ik naar het zwembad waar Liam net een jongen red, die blijkbaar Zayn heet aangezien een meisje hysterisch staat te schreeuwen. Ik ren zo snel als ik kan naar de waterkant toe en probeer Liam zo veel mogelijk te helpen, met de jongen op de kant te trekken. Na een paar seconden is het gelukt em draait Zayn zich om naar Liam. 'Bedankt. Je hebt mijn leven gered. Nu sta ik bij je in het krijt. Ik ben Zayn trouwens. Zayn Malik.' Ik grinnik even. “Dat konden we al opmaken aan het geschreeuw van je meisje,” glimlach ik, dit keer niet sarcastisch.

    [Wie haalt Zayn nou uit het water, Liam of Ally?]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 10:35 ]

    [Liam toch?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [jup]


    Bowties were never Cooler

    Glimlachend loop ik het huis uit, naar de ligstoelen.
    Zayn ligt er niet meer. O nee, wat heeft-ie gedaan? Wanhopig spring ik op, om het hele zwembad af te zoeken. Aan iedereen die ik tegenkom vraag ik of ze Zayn hebben gezien, maar zonder resultaat.
    De paniek giert door mijn lijf als ik Zayn echt niet kan vinden. Wacht, daar aan de kant! Daar zit die ene jongen weer, die net ook bij Zayn was… EN ZAYN. Wat doet hij bij het water?! Wat? Hij zou toch niet…
    'Zayn?' sis ik voorzichtig, maar wel hoorbaar. Ja, de druppels druipen van zijn shirt; hij is in het water geweest. De jongen naast hem heeft geen shirt aan en heeft Zayn dus duidelijk gered!
    Alsof het mijn eigen kind is ren ik naar Zayn toe, en roep ik naar de jongen. 'O bedankt, zo bedankt, ik dacht dat hij dood was en… Zayn, wat is er gebeurd en het spijt me dat ik er niet was en… O, ik voel me nu zo'n slechte vriendin en…' ik beveel mezelf rustig aan te doen. 'Hé…' zeg ik dan maar tegen Zayn's redder. 'Ik - Ik ben Ally…'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Phyre schreef:
    Nymilia “Nym” Ellie Averin.

    Aangezien Liam snel is weggeglipt heb ik uitgebreid te tijd genomen om me om te kleden. Ik het een simpele zwarte bikini aan. Voordat ik naar het zwembad ga pak ik nog een witte handdoek en dan loop ik naar beneden. 'Godverdomme,' mompel ik als ik erachter kom dat ik mijn ipod ben vergeten. Ik sprint naar boven om daar in een recordtijd mijn ipod en oortjes mee te grissen. Ik zucht even en loop dan weer beheerst naar beneden. Ik laat mijn blik over iedereen heen glijden in het zwembad en loop dan met een glimlach op mijn gezicht naar een ligstoel waar ik me op installeer. Intussen hoor ik allemaal gepraat waardoor ik mijn oortjes indoe, maar plotseling hoor ik een harde schreeuw. Geschrokken staar ik naar het zwembad waar Liam net een jongen red, die blijkbaar Zayn heet aangezien een meisje hysterisch staat te schreeuwen. Ik ren zo snel als ik kan naar de waterkant toe en probeer Liam zo veel mogelijk te helpen, met de jongen op de kant te trekken. Na een paar seconden is het gelukt em draait Zayn zich om naar Liam. 'Bedankt. Je hebt mijn leven gered. Nu sta ik bij je in het krijt. Ik ben Zayn trouwens. Zayn Malik.' Ik grinnik even. “Dat konden we al opmaken aan het geschreeuw van je meisje,” glimlach ik, dit keer niet sarcastisch.

    [Wie haalt Zayn nou uit het water, Liam of Ally?]


    [Was een misverstand, ik was bezig met een stukje en poste het 3 minuten later. Het goede stuk werd gepost toen ik nog bezig was]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zayn Javvad Malik

    Ik pak mijn mobiel en loop weer terug naar de jongen. Ally komt er nu ook aan. Ik krijg een bericht van Josh. Je kan het! Nu! Stuurt hij. Ik glimlach zwakjes. 'O bedankt, zo bedankt, ik dacht dat hij dood was en… Zayn, wat is er gebeurd en het spijt me dat ik er niet was en… O, ik voel me nu zo'n slechte vriendin en…' Zegt ze. Ik glimlach. 'Rustig Ally, rustig. Het was gewoon mijn schuld. Ik gleed uit. Ze stelt zich ook voor aan de jongen. Ik glimlach en kijk naar de grond. Ik blijf maar de hele tijd denken aan wat Josh me stuurde. Alsof ik dat soort dingen neit kan. Nou, dat kan ik wel, en dat zal ik bewijzen ook. 'Ally. Alles is goed, oke? Ik ben goed uit het water gekomen door deze jongen. Ik ben gewoon veilig.' Zeg ik met een glimlach. Ik denk niet na en druk mijn lippen op de hare.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne
    Toen hij eenmaal uit het water was klom ik er ook uit. Ik hield een arm om mijn lichaam om het wat af te schermen. Ik richtte me ook alleen op hem, want ik voelde me nu al ontzettend ongemakkelijk met al die ogen op ons gericht. Ik knikte. "Geen probleem." Hij stelde zich voor als Zayn. Ik pakte zijn hand. "Liam Payne." zei ik. Toen opeens hoorde ik het meisje van mijn kamer. Ik bevroor direct met Zayns hand nog in de mijne. Toch vond ik dat ze erg bot was, net als net. Dit ging niet goedkomen. Ik mocht haar nu al niet en dan moesten we samen werken. "K.. Kan je weg gaan..? J.. Je bent gemeen." Meer dan simpele zinnen kreeg ik zelfs naar dit meisje uit mijn mond. Bot zijn lukte nu ook niet omdat ik me in geen enkel opzicht op mijn gemak voelde. Toen er nog een meisje aankwam bevroor ik al helemaal en trilte ik licht van de stres. Nee, ik voelde me echt heel ongemakkelijk en wilde het liefst weg, maar dat ging waarschijnlijk niet. Toen ze begonnen met zoenen voelde ik me zo ongemakkelijk dat ik wegrende terug naar mijn wiskundeboeken.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 11:29 ]


    Bowties were never Cooler

    [Kan je weg gaan, je bent gemeen :') Ik lach me hier echt kapot]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Hij is te gestrest om echt bot te doen]


    Bowties were never Cooler

    xAlways schreef:
    [Kan je weg gaan, je bent gemeen :') Ik lach me hier echt kapot]


    Aha, me to xD


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ally Dylarah Anthony

    Nog helemaal overstuur van wat er is gebeurd sla ik de handdoek wat beter om me heen. 'Ally. Alles is goed, oke? Ik ben goed uit het water gekomen door deze jongen. Ik ben gewoon veilig.' glimlacht Zayn. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar als die jongen lacht, moet ik ook lachen en begint alles te bonken en kriebelt het en…
    Heel opeens voel ik Zayn's lippen op de mijne. Ik duw hem meteen van me af. 'Wat was dat?' vraag ik licht verbaasd. Zo'n verlegen jongetje…! Ach ja, eigenlijk maakt het me ook niks meer uit. Ik ben verliefd, hij ook, dus waarom ook niet? Voorzichtig kus ik hem, met het gevoel dat we nogal bekeken worden, maar dat is toch leuk? In de spotlights? O god, als Olivia dit ziet gaat ze gillen. Mijn ouders gaan dit ook niet verstandig vinden, maar dat kan me niks meer schelen. Kleine meisjes worden ook groot!
    Dit is mijn keus.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    oke sorry maar ik vind dit geweldig! ook al doe ik niet mee (wat ik overigens heel jammer vind) en dit komt denk ik best vaag over, ik zal jullie niet meer storen en met een glimlach de posts lezen xD gaan jullie trouwens nog verder??

    xx


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    [Iemand voor Liam? Of is dit topic officieel dood?]


    Bowties were never Cooler

    [xZiall heeft zich uitgeschreven, dus ik denk dat we eerst een nieuwe Zayn moeten vinden.]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa