• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ja precies... Dat is waarom ik maar aan de manga ben begonnen. Ook die laatste episode met dat je Seimei ineens zag (volgens mij). Dat geeft gewoon teveel vragen. D:

    Maar... Maar... Dan is Shion weg! D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat is ook de reden waarom ik er aan begonnen was.. Mijn eerste manga ;D en ik snapte de helft niet...
    Dus ik ga hem ook maar eens op nieuw lezen..
    en ja in de laatste episode zag je Seimei. Ik zat daar van; Wat.. nee. Wat.. .... Well fck...

    Shion komt dan heus wel weer terug ;D... Misschien hou ik hem als nog, ben nog niet zeker ;d.

    Mja nappy time ;d. Bye bye en slaapse voor straks!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, dat was echt niet leuk. Ik zat echt zo van. Wat. Wat doe jij hier. Jij bent dood. Ga weg of geef uitleg. ><

    Haha, Soubi is ook leuk hoor! ;D

    En goed idee... Ik ziet hier ook half op het punt naar bed te gaan, maar te weinig zin om m'n tanden te poetsen enzo. Bluh.
    Welterusten! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je bent niet de enige o-o...

    Ergens is het leuk dat we nogal vaak hetzelfde ergens over denken, maar ergens word het ook eng, haha.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha ja indeed. (':
    Misschien kunnen we elkaars gedachten lezen. :Y) Oh wacht dat is wel eng inderdaad. o____O


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wow o-o dat zou heel eng worden..
    Ik hem het nu al vaak dat ik ineens hetzelfde denk als mijn moeder & zo af en toe ook hetzelfde als 2 personen van mijn klas en dat vind ik al eng xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou, Subara heeft z'n momentje ook weer gehad. (cat) Nu vind ik hem niet leuk meer. Hij is ook niet aardig. (':
    Ayato was wel schattig op het einde. ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh ik moet nog kijken ;o
    Ik ga zo kijken!
    Wacht Subaru was toch dat korte lont man.. Krijg hij ook een zuig moment? O_O Maar maar O_O Hij hielp haar ... Damnit..
    Ayato, stel me niet teleur..

    -Wauw.. Ik dacht dat ik al op verstuur had gedrukt... Staat hij al 5 minuten klaar-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Oh ik moet nog kijken ;o
    Ik ga zo kijken!
    Wacht Subaru was toch dat korte lont man.. Krijg hij ook een zuig moment? O_O Maar maar O_O Hij hielp haar ... Damnit..
    Ayato, stel me niet teleur..

    -Wauw.. Ik dacht dat ik al op verstuur had gedrukt... Staat hij al 5 minuten klaar-


    Ja, dat is Subaru ja. :c Ik had echt gehoopt dat hij het niet zo doen. Meh. :c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarom D: hij hoorde lief te wezen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    Ze zijn zo schattig zo. Ik wil ze hebben. T^T En stiekem ship ik ze terwijl ik dat niet zou moeten doen. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    Waarom D: hij hoorde lief te wezen..


    Ja, weet ik ook niet. T.T Ik ben het er ook niet mee eens...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Net ff kamisama no inai nichiyoubi afgekeken, vind ik een beetje teleurstellend eind hebben.
    Heeft een goede opbouw en de setting is er goed gedaan, maar ik vind het verhaal en het eind een beetje tegenvallen.
    En mijn favoriete personage gaat dood in aflevering 3 :P daar ben ik ook niet blij mee xd
    Zo lullig!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    Net ff kamisama no inai nichiyoubi afgekeken, vind ik een beetje teleurstellend eind hebben.
    Heeft een goede opbouw en de setting is er goed gedaan, maar ik vind het verhaal en het eind een beetje tegenvallen.
    En mijn favoriete personage gaat dood in aflevering 3 :P daar ben ik ook niet blij mee xd
    Zo lullig!


    Ik vond Kamisama no inai Nichiyoubi heel erg verschillen per arc. Ik vond de laatste arc echt enorm goed, dus ik vond het einde daarvan ook erg goed. Maar ik vond de 'rode draad' van het verhaal een beetje vaag. Het was net of er niet echt een verhaallijn was, hoewel die er toch wel is, maar er wordt niet heel diep op in gegaan, vind ik. Het is vooral een verhaal over dat land en die wereld, maar er wordt niet echt verder ingegaan op wat er nu met die wereld is gebeurd en wat er nog mee gaat gebeuren. Dat is heel erg jammer. Maar het is een 'verfilming' van een boekenserie, wat betekent dat we waarschijnlijk alleen het eerste boek verfilmd hebben gezien ofzo, waardoor de 'echte verhaallijn' niet echt aandacht krijgt. Is wel vaker als er een anime wordt gemaakt van een light novel. En dat haat ik echt, want dan kan ik de manga niet gaan lezen. :/ En boeken zijn vaak heel lastig te vinden en áls je ze vindt, zijn ze heel crappy vertaald.
    Maar ik weet niet... Ik vond het toch een hele mooie anime, dat gevoel heb ik er in ieder geval aan over gehouden. Het is alleen niet echt een geheel, ofzo.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik vond Kamisama no inai Nichiyoubi heel erg verschillen per arc. Ik vond de laatste arc echt enorm goed, dus ik vond het einde daarvan ook erg goed. Maar ik vond de 'rode draad' van het verhaal een beetje vaag. Het was net of er niet echt een verhaallijn was, hoewel die er toch wel is, maar er wordt niet heel diep op in gegaan, vind ik. Het is vooral een verhaal over dat land en die wereld, maar er wordt niet echt verder ingegaan op wat er nu met die wereld is gebeurd en wat er nog mee gaat gebeuren. Dat is heel erg jammer. Maar het is een 'verfilming' van een boekenserie, wat betekent dat we waarschijnlijk alleen het eerste boek verfilmd hebben gezien ofzo, waardoor de 'echte verhaallijn' niet echt aandacht krijgt. Is wel vaker als er een anime wordt gemaakt van een light novel. En dat haat ik echt, want dan kan ik de manga niet gaan lezen. :/ En boeken zijn vaak heel lastig te vinden en áls je ze vindt, zijn ze heel crappy vertaald.
    Maar ik weet niet... Ik vond het toch een hele mooie anime, dat gevoel heb ik er in ieder geval aan over gehouden. Het is alleen niet echt een geheel, ofzo.


    Nou ja, ik vond de laatste arc een beetje wat te over de top, maar ik kan wel inkomen waarom anderen het einde mooi en goed vonden. Ik heb veel respect voor de manier waarop de wereld in elkaar is gezet met leuke restricties. Ik vind het echt jammer dat het verhaal soms wat te cliché en lopende soms wat saai begint te worden, terwijl ik echt wel potentie zag in dit vehraal vanaf het begin. En waarom moest Kizuna dood? xd Zoooo lullig. Ik begon het net een goed en leuk personage vinden, zegt die gozer begraaf me maar xd en ik had de stille hoop dat hij terug zou komen,maar ja dat wilde die ook niet. Echt lullig xd

    Ik las ook ergens dat het afgeleid was uit een boek en daarom vond ik het wel interessant om het te proberen. Alleen gezien het vast en zeker een heel goed verhaal zou kunnen zijn, zag ik toch een paar foutjes, niet erg hinderlijk, maar meer dat je het gewoon jammer vind hoe het is gegaan. Dus uiteindelijk vind ik het toch een 7 waard. :) Toch nog een aardig cijfer, maar ik had miss er te veel van verwacht xd maar ja, als ze mijn faovriete personage in die serie al in epi 3 dood laten gaan xd tja, dat vind ik niet leuk!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.