• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Taka schreef:
    (...)

    Dan waarschuw ik je bij deze voor de eerste 10 minuten van Elfen lied. :P


    I know, I know. (':
    Een vriend van me reageert altijd op mensen die zeggen dat anime kinderachtig is met dat ze de eerste paar minuten van Elfenlied moeten kijken. :'D
    Schijnt ook dat je de hele anime wel doorkomt als je het begin overleeft. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat zijn eigenlijk goeie cosplays met zwart haar? ^^
    Want ben asian, en ben niet zo'n asian waar blonde of bruine pruiken bij staan denk ik.
    Gekleurde geen idee, maar ik wil niet al te snel heel nep lijken als ik een pruik op heb.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:43 ]

    Shion schreef:
    Elfenlied vond ik op zich wel leuk, maar ik irriteerde mij half aan de tekenstijl..

    & Tsubasa cronicles wilde ik nog kijken, maar op de 1 of ander manier was ik er mee gekapt, of dat was een andere.. I dunno.. Zal het wel op mijn lijstje zetten ;D


    Yeeees! *O* Laat maar iets weten als je er aan toe komt! ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ben nu elfen lied eerste episode aan het kijken, tekenstijl vindt ik wel wat minder inderdaad, maar ben wel benieuwd.

    Parachutes schreef:
    (...)

    I know, I know. (':
    Een vriend van me reageert altijd op mensen die zeggen dat anime kinderachtig is met dat ze de eerste paar minuten van Elfenlied moeten kijken. :'D
    Schijnt ook dat je de hele anime wel doorkomt als je het begin overleeft. ;p


    HAhaah klopt, je moet de eerste 10 minuten overleven en dan kom je de rest van de anime oook wel door, wel een grappig contrast dat ze dan schetsen xd
    Maar bij Elfenlied vind ik het thema vooral goed gedaan, daarbij verdient het van mij wel een pluspuntje :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Guitarros schreef:
    Wat zijn eigenlijk goeie cosplays met zwart haar? ^^
    Aangezien ik niet zo'n asian waarbij blonde of bruine pruiken bijstaan.


    Ehm... Alice van Pandora Hearts?
    Shana van Shakugan no Shana en dan de non-transformatie versie?
    Verder schiet me zo snel niks te binnen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Taka schreef:
    (...)

    HAhaah klopt, je moet de eerste 10 minuten overleven en dan kom je de rest van de anime oook wel door, wel een grappig contrast dat ze dan schetsen xd
    Maar bij Elfenlied vind ik het thema vooral goed gedaan, daarbij verdient het van mij wel een pluspuntje :)


    Ja, ik ben gewoon ook erg benieuwd naar het verhaal enzo. Een vriendin van me die wel een goede anime smaak heeft (zij had me ook ef aangeraden en houd ook van anime's van key) vond hem ook goed, daarom ben ik ook wel nieuwsgierig. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, ik ben gewoon ook erg benieuwd naar het verhaal enzo. Een vriendin van me die wel een goede anime smaak heeft (zij had me ook ef aangeraden en houd ook van anime's van key) vond hem ook goed, daarom ben ik ook wel nieuwsgierig. ^^


    Die heeft verstand van anime :P
    Iedereen die van key houdt, heeft verstand van anime xd
    Hoewel ik Kanon tot nu toe wat minder van ze vond, maar toen moest Key nog groeien.

    Jaa, Elfen lied is een aardig goede anime, maar heeft ook wel zo zijn gebreken. Trouwens ook opgepast voor de psychisch gestoorde kinderen, die zitten er ook in xd Echt zo zielig wat ze doen. Maar het is naar mijn mening wel een goede anime, hoewel Clannad & Angel Beats altijd aan de top blijven, tot zo ver.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Die heeft verstand van anime :P
    Iedereen die van key houdt, heeft verstand van anime xd
    Hoewel ik Kanon tot nu toe wat minder van ze vond, maar toen moest Key nog groeien.

    Jaa, Elfen lied is een aardig goede anime, maar heeft ook wel zo zijn gebreken. Trouwens ook opgepast voor de psychisch gestoorde kinderen, die zitten er ook in xd Echt zo zielig wat ze doen. Maar het is naar mijn mening wel een goede anime, hoewel Clannad & Angel Beats altijd aan de top blijven, tot zo ver.


    Dat is ook precies haar mening, over Kanon! XD
    Ik vond Kanon eigenlijk best wel goed, al zijn Air en Clannad nog wel stukken beter. Had jij Air eigenlijk gezien?
    Ja, die psychopaten had ik ook al verwacht eigenlijk. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ehm... Alice van Pandora Hearts?
    Shana van Shakugan no Shana en dan de non-transformatie versie?
    Verder schiet me zo snel niks te binnen.


    Hmm ik denk nu ook even na
    Yui - Sword art online
    Mio - K-ON!
    Jigouko Shoujo
    Dat meisje van Black rock shooter ofzo, maar geen idee als die anime leuk is c:
    Maar weet niet als ik daarna zou willen cosplayen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:56 ]

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat is ook precies haar mening, over Kanon! XD
    Ik vond Kanon eigenlijk best wel goed, al zijn Air en Clannad nog wel stukken beter. Had jij Air eigenlijk gezien?
    Ja, die psychopaten had ik ook al verwacht eigenlijk. (':


    Ik vond Kanon gewoon te voorspelbaar worden en langzamerhand ook gewoon wat saai, hoewel ik moet toegeven dat een paar dingen in die serie wel goed gedaan zijn. Key ook altijd subtiel met het verbergen van hun engelensymboliek xd haha. Die vleugels op die rugzak van dat kleine meisje. Ik vond die flashbacks wel erg mooi gedaan in Kanon en dat was eigenlijk het enige wat me nog interesseerde, voor de rest viel het wat tegen.

    Ik heb Air nog niet gezien, moet ik miss nog wel een keer doen als Key-fan xd Maar er zijn zoveel meer anime's die ik nog moet zien xd Ik loop erg achter, maar eerst zo eens Ef afkijken, dat moet ook eens en dan eens kijken welke anime dan aan de beurt is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Ik vond Kanon gewoon te voorspelbaar worden en langzamerhand ook gewoon wat saai, hoewel ik moet toegeven dat een paar dingen in die serie wel goed gedaan zijn. Key ook altijd subtiel met het verbergen van hun engelensymboliek xd haha. Die vleugels op die rugzak van dat kleine meisje. Ik vond die flashbacks wel erg mooi gedaan in Kanon en dat was eigenlijk het enige wat me nog interesseerde, voor de rest viel het wat tegen.

    Ik heb Air nog niet gezien, moet ik miss nog wel een keer doen als Key-fan xd Maar er zijn zoveel meer anime's die ik nog moet zien xd Ik loop erg achter, maar eerst zo eens Ef afkijken, dat moet ook eens en dan eens kijken welke anime dan aan de beurt is.


    Air was de eerste anime van key die ik zag, en gelijk ook echt de vierde anime die ik ooit in m'n leven zag. ;p Dus die is me heel erg bijgebleven. Het is echt een prachtige anime, die je gewoon gezien moet hebben, vind ik. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Guitarros schreef:
    (...)

    Hmm ik denk nu ook even na
    Yui - Sword art online
    Mio - K-ON!
    Jigouko Shoujo
    Dat meisje van Black rock shooter ofzo, maar geen idee als die anime leuk is c:
    Maar weet niet als ik daarna zou willen cosplayen.


    Oh, Rukia uit Bleach! Hoe kan ik die vergeten? >< Maar zij heeft wel kort haar.
    Verder:
    Sakura uit Code:Breaker
    Mikasa uit Shingeki no Kyojin natuurlijk! Ook stom dat ik die vergeet xd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Guitarros schreef:
    (...)

    Hmm ik denk nu ook even na
    Yui - Sword art online
    Mio - K-ON!
    Jigouko Shoujo
    Dat meisje van Black rock shooter ofzo, maar geen idee als die anime leuk is c:
    Maar weet niet als ik daarna zou willen cosplayen.


    Misschien is Yozora iets van boku wa tomodachi ga sukunai:



    Parachutes schreef:
    (...)

    Air was de eerste anime van key die ik zag, en gelijk ook echt de vierde anime die ik ooit in m'n leven zag. ;p Dus die is me heel erg bijgebleven. Het is echt een prachtige anime, die je gewoon gezien moet hebben, vind ik. ^^


    Aaahh okeey, ik wil hem nog wel ooit een keer zien, maar moet nog even kijken wanneer. Ik wil eerst een beetje een collectie hebben aan anime's voor ik Air ga kijken, hoewel ik niet kan ontkennen dat ik wel benieuwd ben. Ik wil hem wel graag zien.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wow, behoorlijk heftige episode van Golden Time...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)