• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    "Chill." Ik glimlachte even en opende mijn mond, maar ons momentje werd verstoord door een stomp in Tyler's gezicht. Ik keek hem geschrokken aan en keek toen naar Joél. You got to be kidding me.. 'Je wist dat ik Jace leuk vond, en nu sta je vol te zoenen met haar?' Wacht, wat? Dit kon gewoon niet mijn leven zijn. Nee, ik was diegene die bijna altijd het buitenbeentje was. Ach dat ook weer niet, ik was ook best populair, maar het was waar. Ik heb nog nooit een vriendje gehad. Ik keek met grote ogen toe hoe de twee jongen vochten, ik slaakte een gil en keek ze allebei kwaad aan. "Jullie weten dat dit geen zin heeft! Godver. Stop gewoon, ja?" Zei ik en keek ze aan met gekruiste armen. Ik rolde wat met mijn ogen. Hey, als ik ze beiden tevreden wil houden - kan ik best wel vreemdgaan, niet? Dat moest lukken. Ach ja, alles lukte me.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Ik hoorde Jace gillen en mijn greep werd wat zwakker. "Jullie weten dat dit geen zin heeft! Godver. Stop gewoon, ja?" Zei ze. Ik zucht even, kijk hem nog kwaad aan maar laat hem los. "Best" mompel ik en zet een stap naar achter. Ik sla mijn armen over elkaar en leun tegen de muur terwijl ik kwaa naar Joél blijf kijken...


    El Diablo.

    - Jace denkt zeker: What the hell is happening here? -

    Joél Lucas Lockwood
    Hij gromt even en slaat dan met mijn hoofd tegen de muur. Mijn hoofd bonkt even, maar ik negeer het. 'Ik kan er niks aan doen dat zij je had afgewezen..' sist hij tegen me. Ik kijk hem kwaad aan. Daar kan hij heel veel aandoen, iedereen weet dat Emilie alleen maar met hem nam omdat hij beroemder was dan ik. 'Weet je wat ik denk? Jij haat me nog stees omdat ik wel met je eerste liefde kon krijgen.. Geef het maar toe hoor.. Waarom ben je anders teruggekomen?' sist hij naar me, dan zak ik in omdat hij me in mijn kruis trapt. Joél blijf staan. Met veel moeite hijs ik me weer overeind en sis ik tegen hem 'Misschien wel ja, maar Emilie heeft me persoonlijk verteld dat ze nooit echt van je gehouden heeft, alleen maar van je beroemdheid. Daar hield ze van..' Ik trap hem ook in zijn kruis, nog harder dan de eerste twee keren, nu moet hij wel neervallen, anders zou hij niet echt zijn. Zelf laat ik me ook weer op de grond vallen, omdat het pijn doet.


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Styles

    ' inserdaad" zegt hij. Kom op dan, James Bond"  grinnikennd sluipen we erop af. Met mijn krullen kijk ik om het hoekje. ' James en Bond hier wij komen onze familie redden" zeg ik grijnzend en houd de stok in aan slag. Ik zie dat er wat gevochten is en kijk Liam aan. ' geen idee of we goed zitten" mompel ik en grinnik even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    Harry keek om het hoekje. ' James en Bond hier wij komen onze familie redden" Zei hi grijnzend, en hij houd de stok in aanslag. Er is duidelijk gevochten. Harry keek me aan. ' geen idee of we goed zitten" Mompelde hij, en ginnikte daarna. "Ik heb ook geen idee of we goed zitten, laten we maar gewoon naar binnen lopen" Zei ik.


    How far is far

    Harry

    Ik gniffel even en s "Ik heb ook geen idee of we goed zitten, laten we maar gewoon naar binnen lopen" ik loop het hoekje om. ' halo wij zijn hier em we vroegen ons af of julkie onze familie hebbem. Zo ja dan willen we ze nu terug. Zo nee sorry dan'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    Hij liep het hoekje om. "Hallo wij zijn hier en we vroegen ons af of jullie onze familie hebben. Zo ja dan willen we ze nu terug. Zo nee sorry dan" Zei Harry, waardoor ik het bijna in mijn broek deed, dit was niet zijn sterkste punt. "Ja, oke, als jullie ze hebben, zeg waar ze zijn, en hij zal jullie geen pijn doen met de stok" Probeerde ik serieus te zeggen, wat niet echt lukte, dit was eigenlijk een ontzettend domme actie als we het bij de verkeerde mensen deden.


    How far is far

    Tyler Joël Valentino

    'Misschien wel ja, maar Emilie heeft me persoonlijk verteld dat ze nooit echt van je gehouden heeft, alleen maar van je beroemdheid. Daar hield ze van..' begint hij opeens en dan zak ik door elkaar door de harde trap die hij geeft. Oké, die kwam aan. Waarom moet iedereen het er fucking inwrijven dat niemand ooit van mij heeft gehouden. Like I don't fucking know.. Ik weet niet waardoor, maar ik vind de kracht weer om op te staan. Misschien door de woede. 'Houd. Je. Fucking. Bek.' schreeuw ik tegen hem en geef hem dan een keiharde schop in zijn kruis. "Hallo wij zijn hier en we vroegen ons af of jullie onze familie hebben. Zo ja dan willen we ze nu terug. Zo nee sorry dan"hoor ik opeens en ik draai mijn hoofd met een ruk om. Waren dat nou die faggots van die band? "Ja, oke, als jullie ze hebben, zeg waar ze zijn, en hij zal jullie geen pijn doen met de stok" zegt de ander. Ik was nog steeds kwaad, en dan ben ik altijd sterker dan normaal. 'Nee, die hebben we niet. Oprotten.' sis ik en duw de twee hardhandig naar buiten. Vervolgens draai ik me weer om naar Jace en Joél.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 23:29 ]


    El Diablo.

    Liam James Payne:

    'Nee, die hebben we niet. Oprotten.' Sist een van de jongens, en duwt Harry en mij naar buiten. "He, je had het ook gewoon kunne vragen of we naar buiten wouden hoor!" Zei ik misschien wel iets te hard. "Hazza, iets zegt me, ook al zeggen zij van niet, dat hun onze familie hebben" Fluisterde ik.


    How far is far

    Harry Styles

    Nee, die hebben we niet. Oprotten.' Sist een van de jongens, en duwt Liam en mij naar buiten. "He, je had het ook gewoon kunne vragen of we naar buiten wouden hoor!" Zei Liam en ik knik. " sfeerpwer' mompel ik"Hazza, iets zegt me, ook al zeggen zij van niet, dat hun onze familie hebben"  ik knik ' wat een creep. Naak fotos van het huis dan halenbwe Paul op' zeg ik grijnzend. Ineens hoor ik hard geblaf en zie grote gevaartes naar ons rennen. Ik trek Liam mee en ren naar de auto waar ik de deur dicht gooi 'holy shit' sis ik

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 14:41 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn

    Ik rolde met mijn ogen en keek ze aan. "Jongens, dit is belachelijk. Waarom zou iemand om mij vechten?" Mompelde ik en zuchtte diep. Ik keek de twee jongens aan en haalde een hand door mijn haren. "Jullie hebben heel wat meegemaakt, maar dat is nog geen reden om te vechten. Dat jullie om mij vechten is nog verbazingwekkender. Vinden jullie me beiden echt leuk?" Vroeg ik en ging tegen de muur aan staan. Hopelijk zouden ze dan stoppen met vechten, ik wilde ze niet meer gewond zien. Dat deed mij namelijk pijn. De jongens van de band kwamen ook en ja, Tyler stuurde ze eruit. Ik had nog een pistool in mijn BH, dus dat moest geen probleem zijn als ze terug kwamen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne:

    Harry knikte. "Maak foto´s van het huis dan halen we Paul op" Zei Harry grijnzend. "Hazza, we weten niet of hun wel echt onze familie hebben, en wie weet hoe gevaarlijk die gasten zijn, waarschijnlijk hebben zij allemaal een pistool, of zo´n wapen, en hun zijn met z´n drieen. Dan kan Paul nog zo goed in zijn werk zijn, maar dan kan hij niet tegen ze op" Zuchtte ik. Toen kwamen er twee gedrochten van honden al blaffend op ons af. Harry trok me mee de auto in en gooide de deur dicht. "Holy shit" Siste hij. "Zeg dat wel ja" Siste ik hijgend van het rennen.


    How far is far

    Tyler Joël Valentino

    "Jongens, dit is belachelijk. Waarom zou iemand om mij vechten?" Mompelde Jace en ik kijk haar aan. 'Waarom zou iemand niet om jou vechten?' zeg ik. "Jullie hebben heel wat meegemaakt, maar dat is nog geen reden om te vechten. Dat jullie om mij vechten is nog verbazingwekkender. Vinden jullie me beiden echt leuk?" vroeg ze vervolgens. Ik knik en sla mijn armen over elkaar. Van mij wist ze het al, dus ja.. Ik hoor de honden buiten blaffen maar ik negeer het. Die fags kennende hebben ze het toch allang in hun broek gedaan en zijn ze naar huis gerend..


    El Diablo.

    Harry Styles

    Hazza, we weten niet of hun wel echt onze familie hebben, en wie weet hoe gevaarlijk die gasten zijn, waarschijnlijk hebben zij allemaal een pistool, of zo´n wapen, en hun zijn met z´n drieen. Dan kan Paul nog zo goed in zijn werk zijn, maar dan kan hij niet tegen ze op" Ik pruil 'Maar het is wel mijn broertje' mompel ik "Zeg dat wel ja" 'Ehm wat nu ik heb echt het gevoel dat ze heir zitten maar die honden nee bedankt, de volgende keer nemen we honden snoepjes mee' stel ik hem voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    'Ehm wat nu ik heb echt het gevoel dat ze hier zitten maar die honden nee bedankt, de volgende keer nemen we honden snoepjes mee' Zei hij. Ik schoot in de lach. "Dat werkt echt niet hoor, we gaan gewoon via de achterdeur, als die er is, en jij geeft je stok aan die honden, misschien werkt het" Zei ik. Ik hoopte echt dat ze daar waren, het enige wat we konden doen is het in ieder geval nog een keer proberen, tot we duidelijkheid hebben.


    How far is far