• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Louis heeft net van Liam te horen gekregen dat zijn zusje is omgelegd]


    Bowties were never Cooler

    Lothian schreef:
    [Zo, hey. Wil iemand 't even samenvatten? Want ik ben veels te lui om zo ver terug te lezen. ;3]


    [Iedereen van de jongens is er nu, Louis heeft een bericht van Lauren gekregen dat ze ontvoerd is en dat Megan vermoord is. Zayn heeft Louis alles uitgelegd. Dat is wel alles ongeveer]


    That is a perfect copy of reality.

    KiliOfDurin schreef:
    [Louis heeft net van Liam te horen gekregen dat zijn zusje is omgelegd]

    (En ze zijn bij Zayn thuis, Liam heeft net een berichtje van Rhine gehad met zijn pijnlijdende zusje, en er stond bij dat Georgia en Megan vermoord zijn, en Liam wil ze nu gaan redden, en loop dus naar de deur xd.)


    How far is far

    [Bedankt. ^^]

    Louis Tomlinson.

    Nadat Zayn me had binnen gelaten voelde ik algauw mijn telefoon trillen. Eerst was ik niet van plan om te kijken, maar misschien was het wel van een van mijn zusjes. Ik haalde mijn telefoon uit mijn broekzak en het was inderdaad een smsje van Lauren. Zit gevangen met andere. Megan was hier ook. Ik ben meegenomen omdat ze haar vermoord hebben. Lauren. Mijn ogen vergrote zich direct, waarna ik me met mijn vrije hand even moet steunen aan de muur. Ik kon het nog niet helemaal bevatten, dit kon niet echt zijn, dit was een grap. Ja. Als ik straks thuis zou komen zouden ze daar gewoon zitten... Al betwijfelde ik het toch wel. Toen begon Zayn te vertellen en wist ik dat dit echt was, dit was de werkelijkheid waar we inleven en Megan was dus echt vermoord. Toen besefte ik het pas echt en voelde ik de tranen prikken achter mijn ogen, waarna ze langzaam over mijn wangen naar beneden druppelden. Ook Harry en Liam waren er en nu waren we dus compleet. Al vroeg ik me wel af wat we hier aan gingen doen, als er al iets aan te doen was...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles

    Ik zie dat mijn beste vriend Lou het moeilijk heeft net als ik en sla mijn armen om hem heen. 'Ze is gewoon dood' piep ik zachtjes naar hem. Oke hij had het ook moeilijk want Megan was ook dood. 'Kunnen jullie alsjeblieft ook een tweet sturen anar de persoon waar ik heb gedaan, anders gaan ze mijn broertje wat aan doen en dat wil ik echt niet' smeek ik de lads.

    lysan Horan.

    ik wou net wat vragen toen Tyler hem dus smeerde en weg liep. Ik sta op en begin aan de deur te bonken. 'TYLER , TYLER MAG IK NAAR DE WC' roep ik hard zodat hij me neit kon negeren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    Algauw voel ik twee paar armen om me heen en merk direct dat het Harry is. "Ze is gewoon dood," piept hij zachtjes en ik knik klein, niet in staat om echt iets terug te zeggen. Ik sla mijn armen ook om de jongen heen en ik kan er niets aan doen, maar begin steeds harder te huilen. Ik hoor Harry nog iets zeggen, maar dat hoor ik niet precies en eigenlijk vind ik dat nu ook niet zo belangrijk. Ik moest eerst nog maar is verwerken dat Megan dood is, hoe kon ik daar eigenlijk ooit mee leven? Ik had geen idee. Ergens zou het wel goed komen, hoopte ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lauren Alexia Tomlinson
    Ik keek even naar Daenerys. Ik had echt medelijden met haar. Ik stond op en ik glipte langs de nieuwe jongen en langs Tyler en Jace. Ik ging zo zacht mogelijk langs hun deur en liep hun woonkamer in. Op een of andere manier voelde het hier koud aan. Wat best wel raar was, aangezien het in de gang nog lekker warm was. Zou Megan hier zijn? Ik moest even gilmlachen bij dat idee. Opeens viel er een pakje pijnstillers voor me neer. Nu wist ik zeker dat Megan hier was. Ik pakte het pakje van de grond. Ik wist dat Megan altijd wou dat haar tegenstander zou herstellen. Ik glimlachte nog een keer en liep stilletjes terug. Eenmaal in de kamer liep ik direct naar Daenerys toe. 'Hier' zei ik en ik gaf haar de pijnstillers.


    That is a perfect copy of reality.

    Daenerys Sansa Malik
    Na een tijdje voelde ik een pakje op mijn schoot vallen. Ik keek en zag dat het pijnstillers waren. Ik keek op en zag Lauren. "Dank je. Het spijt me zo erg van je zusje. Het was echt niet mijn bedoeling." zei ik zacht voor ik zo 3 van de pillen innam. Zonder water was het niet prettig, maar alsnog zou ik me prima voelen als ze eenmaal zouden werken. Met mijn afgescheurde knieband kon ik alsnog niet lopen, maar dan zou in elk gewoon kunnen ademhalen. Het spijtte me echt van haar zusje en ik voelde me heel erg schuldig. Ik bleef stil zitten en hoopte dat de pillen snel zouden werken. Het deed zoveel pijn. Alles. Alleen de fysieke pijn kon ik aan, maar met het schuldgevoel tegenover de Tomlinsons en Zayn kon ik het gewoon echt niet aan. "Mag ik Zayn een sms sturen als een van jullie z'n mobiel nog heeft?" vroeg ik zo zacht dat ik niet wist of het hoornaar was. Ik wilde me gewoon verontschuldigen voor alles. Hij was de beste broer die iemand zich ooit kon wensen en ik was hem niet waardig.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles

    Lou slaat zijn armen ook om mij heen en ik knuffel hem stevig. '
    Kom we gaan ze vinden en redden ze' zeg ik zwak glimlachend

    sorry kort iemand voor lysan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Ik zag haar ogen openen en haar zwakke glimlach. Ik glimlach terug. . ‘’Hey, hoe lang was ik bewusteloos?’’ grinnikte ze. 'Een uurtje' zeg ik en krab in mijn nek. ‘’Nog iets uitgespookt met de gevangenen?’' grijnsde Ze en ik haal mijn schouders op. Die Tomlinson bitch gedwongen die Malik bitch pijn te doen." zeg ik. Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip. "Hoe voel je je?" vraag ik, en probeer niet te bezorgd te klinken..


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij glimlachte terug, ''Een uurtje'' zei hij en krabde in zijn nek. Ik zuchtte diep en keek weer wat rond. Een uur vond ik dan best wel lang eigenlijk. ''Die Tomlinson bitch gedwongen die Malik bitch pijn te doen.'' Ik lachte eventjes en knikte. Hij keek me aan en beet op zijn lip. ''Hoe voel je je?'' Ik haalde mijn schouders op en keek naar mijn arm die verbonden was. ''Gaat wel goed, mijn arm doet pijn en hoofd, maar ik denk dat dat normaal is. Gaat het wel goed met jou?'' Ik grinnikte even en ging in een kleermakerszit zitten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Ze haalde haar schouders op en keek naar haar arm. ''Gaat wel goed, mijn arm doet pijn en hoofd, maar ik denk dat dat normaal is. Gaat het wel goed met jou?'' grinnikte ze en ik knik. "Ja. Beetje moe maar dat maakt niet uit... Heb ik die arm wel goed verbonden? Want ik ben natuurlijk geen dokter dus ja..." mompel ik en laat mijn ogen over haar gezicht glijden. "Heb je anders pijnstillers nodig?" vraag ik en bijt weer op mijn lip.


    El Diablo.

    Lysan Horan.

    Ik bonk een paar keer wat op de deur en voel of de deur niet gewoon open was. En ja tuurlijk hij is open. Snel ren ik de gang in en kijk zoekend rond.Ik open een paar deuren en vind uiteindelijk een badkamer met toilet. Ik doe de deur opslot en snel ga ik naar de wc. Ik open een random kastje en zie er een zakmesje liggen. Grijnzend stop ik die in mijn zak en pak een washandje. Ik was mijn gezicht en een aantal wonden maak ik ook schoon. Daarna trek ik vlug mijn ondergoed omlaag om het daar te wassen aangezien ik het niet hebmogen wassen. Met een vies gezicht maak ik het schoon. MIjn benen zaten onder het bloed en wittig spul. Ik vind een kam en probeer door mijn haren te gaan wat niet lukt en loop uit eindelijk met het zakmes terug zoekend of ik nog een kamer met een raam kon vinden om misschien nog wel een poging te doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij knikte. "Ja. Beetje moe maar dat maakt niet uit... Heb ik die arm wel goed verbonden? Want ik ben natuurlijk geen dokter dus ja…" Ik lachte en schudde mijn hoofd. ''Nee, het is goed. Maak je geen zorgen ja? Je weet dat ik geen kind meer ben.'' glimlachte ik. "Heb je anders pijnstillers nodig?" vroeg hij en beet op zijn lip. Ik schudde opnieuw mijn hoofd en zuchtte. ''Tyler, geloof me nou maar. Alles gaat goed. Waarom ben je überhaupt zo bezorgd?'' grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    ''Tyler, geloof me nou maar. Alles gaat goed. Waarom ben je überhaupt zo bezorgd?'' grinnikte ze en ik kijk haar aan. "Gewoon..." mompel ik en zak wat onderuit. Ik hoor de deur beneden open en dicht gaan. "Ty! De honden heb ik voor je!" hoor ik de stem van Jayden. "Laat ze maar los! Het geld ligt in de la van de kast in de gang!" roep ik. Al snel hoor ik de poten van de honden over de vloer lopen. "Thanks bro! Zie je later!" roept hij. Ik hoor de deur weer dicht gaan en ik kijk naar Jace. 'Dus...'


    El Diablo.