• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    Toch vreemd dat ik blijf hopen dat jij het gesprek begint.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat ben ik ook een sneu persoon. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Is geschiedenis echt zo makkelijk? Of heb ik weer een deel gemist?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Valli schreef:
    Toch vreemd dat ik blijf hopen dat jij het gesprek begint.

    Geef dan gewoon antwoord jonge. Ja of nee, zo moeilijk is 't echt niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aan speech werken. Help hij is 3 minuten te lang.

    Ga toch weg met dat het je spijt, ik heb die verdomde tickets van mijn laatste geld gekocht en ik mocht er niet van je heen terwijl ik elke dag tot drie uur opblijf omdat ik school had. Ik ben elke dag om vijf uur opgestaan om de kleintjes alles mee te geven en naar school te brengen. Nu sta ik elke dag om half acht op, hoef ik niets te doen, en dan mocht ik niet. Klootzak.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 19:08 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oh, ik wist niet dat daar een film over kwam. Magnificent or shall I say 'maleficent'. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Why did I eat the whole bag of Twix Mix? Hate myself...

    Kom je net van de dokter, laat ze je doodleuk weten dat je in mei terug moet komen om bloed te laten trekken.
    Vreselijk mens, je weet hoe bang ik ben voor naalden...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geen zin meer :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh ik ben geen GM meer. HAHA.


    26 - 02 - '16

    Bloody hell. Waarom nou net hij?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Titan schreef:
    ^ Hush jullie.

    OT: Blijkbaar is mijn website 3500 dollar waard. Nooit gedacht dat ik dat ooit zou meemaken, haha.

    Oh, dit is zo voorspelbaar :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je bent de meest rare jongen ooit (cat) Wie begint er nou vrijwillig over de ex van degene die je leuk vindt? Maar je bent wel heel lief :3