• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    Osaki schreef:
    (...)
    Oh, dit is zo voorspelbaar :].

    Wat? Dat ik een ruzie probeer tegen te gaan / verhinderen. Ik heb niemands kant gekozen hoor, noch ben ik dat van plan :'D Maar goed, weet ik meteen weer dat je je zoiets heel erg aantrekt, want anders zou je er nu niet op reageren :Y)

    OT: Waarom is het altijd zo verdomd koud in dit huis T_T

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 19:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    What the f**k is dat?!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dit begint best vervelend te worden :')

    Ik doe echt goede dingen vandaag
    Toen ik thuiskwam was het mantelzorg boeket voor mijn moeder binnengekomen waar ik haar voor had opgegeven
    Toen heb het eten gedaan met mijn zusje (zij eet moeilijk)
    Toen heb ik de tafel afgeruimd en de keuken schoongemaakt
    En nu heb ik ook nog een mailtje gestuurd naar de filosofie docent met een idee dat ik al langer heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn examen vallen waarschijnlijk in de week wanneer ik naar een concert ga D:
    Of heel misschien de week dáááárvoor... Ik hoop het. Ik ben nu al gefrustreerd >.<


    I see you, over there! Sexy cookie! Cookie Cookie, HAH cookie cookie!

    Soms wenste ik dat ik dood was..

    Aandacht nodig?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I want you to staaaaay.

    SuckJerry schreef:
    Soms wenste ik dat ik dood was..

    Zolang het maar bij wensen blijft.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Huh, lieve moeder, waarom deel je mijn fotoalbum? (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Lekker hypocriet :')


    26 - 02 - '16

    Titan schreef:
    (...)
    Wat? Dat ik een ruzie probeer tegen te gaan / verhinderen. Ik heb niemands kant gekozen hoor, noch ben ik dat van plan :'D Maar goed, weet ik meteen weer dat je je zoiets heel erg aantrekt, want anders zou je er nu niet op reageren :Y)

    OT: Waarom is het altijd zo verdomd koud in dit huis T_T

    Haha, nee hoor. Zo goed ken je me niet, want ik bedoelde dit allemaal geen eens. Ik denk dat het meer op jezelf slaat dan op mij :].
    Zo, en nu ga ik ophouden want ik moet nog 3 tattoo-ontwerpen afmaken. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dus.. Binnenkort heb ik mijn eerste date.. Help?! o.O