• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    Ik voel mij FUTLOOS


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Godverdomme, kom thuis en zorg er zelf voor ja. Je moet niet alles op dat feitje gooien, want dat is niet zo. Er zijn er genoeg die zich wel goed gedragen en ik vind het dus gewoonweg bullshit. Ja, fucking tyfus takke bullshit. Ik zorg niet meer voor haar en URGGH. I feel like strangling a random person.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is gelukt yey ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Liar liar, pants on fire.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil niet... Nou moet iedereen zichzelf zeker weer voor gaan stellen enzo... En ik haat dat zo en ik kan het niet. Waarom moeten die werkgroepen nou weer veranderen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dit is zo voorspelbaar, lol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gaat misschien wel eens de goede kant op, als iedereen tenminste meewerkt.


    Your make-up is terrible

    het is ook wel erg moeilijk om een beetje na te denken over andermans gevoelens he...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben mentaal echt uitgeput. :c En ik voel me zoooo alleen. Blegh. Waarom voel ik me zo alleen terwijl ik lieve vriendinnen om me heen heb en ouders die me door dik en dun steunen?
    BAH. Helemaal geen zin om vanavond uit te gaan, om eerlijk te zijn. Ik wil me thuis oprollen als een bol en dan het hele weekend me opsluiten in mijn eigen wereld.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    School is niet eens begonnen en ik ben al doodop. Jeetje. Elke schooldag lijk ik wel moe te zijn terwijl ik wel vroeg genoeg naar bed gaat. Moet ik vroeger gaan slapen dan heb ik wel de bedtijd van een kleuter -.-

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 14:23 ]


    -

    Euroshoppers bij de C1000: Tijd voor chips, cola en pudding!
    Jumm :Y)


    Valar Morghulis.

    Fijn, dankzij jullie weet iedereen dat ik hem leuk vind. Er is een reden waarom ik het niet iedereen heb verteld >.<

    Ok. Natuurlijk baal ik er keihard van dat je mijn verjaardag vergeten bent.. Na 5 jaar lang "beste vriendinnen" te zijn, zoals je ons noemde. Gek he, dat ik daar gisteren boos om was.. Voor mij ben je niets anders meer als 5 jaar geleden: iemand waar ik af en toe wat van hoor, als diegene tijd voor je heeft.. Sorry, maar het is niet anders. ;]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb zo'n honger. En het is pas 3 uur. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zal ik wéér contact zoeken of moet ik het aan jou overlaten?


    You are beautiful, you are love.