• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    Siiigh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben echt wanhopig. Nu ik Twilight weer heb gezien heb ik zin in een Twilight RPG (cat).

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 23:11 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Morgen naar de huisarts en dan door naar stage. Ugh... was al ziek thuis maar goed, stage is verplicht dus dan liever een dag school missen en aansterken dan stage

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 23:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan het ook eens EEN keer gewoon niet om jou draaien.... *zucht*


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Ik ben zo klaar met als die fanfics... serieus alles is het zelfde. Je moet door al die bullshit scrollen om ook maar iets origineels te vinden.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Erg frustrerend om iemand te moeten verliezen, en dan nog geen twee uur later moeten zingen in het Pietenkoor. Twee liedjes van de stichting Doe een Wens, komen dan extra hard aan, als je iemand van 14 jaar oud verliest.. (huil)


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Nou… na morgen weet iedereen dat ik die-hard fan ben van het feminisme en dat ik eigenlijk zo met strijdwagens alle landen wil binnenvallen die vrouwen onderdrukken. Ik zie mezelf al helemaal als strijdster, met een vaandel en legerstrepen op mijn wangen. :'D Ik heb echt te veel fantasie. Het is duidelijk dat ik in een Romantische periode leef en al zeker niet in een Realistische periode. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I hate myself so much about this, ugh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oké, dan stop ik toch met Quizlet? Die één keer in de drie/vier weken maakt toch niets uit en dan al helemaal niet als het maar een uurtje is.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het is wreed om op woensdag vrij te geven en iedereen op donderdag en vrijdag weer naar school te laten gaan, al helemaal met als eerste uur gym. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is wreed om op woensdag vrij te geven en iedereen op donderdag en vrijdag weer naar school te laten gaan, al helemaal met als eerste uur gym. :x


    Heb precies Hetzelfde.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik zie echt het nut niet in van 1D-verhalen/RPG's als 1D er niet eens in bestaat >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik haat je aan de ene en vind je ontzettend zielig aan de andere kant. Pfff. Dit maakt me chagrijnig en dat komt dus door jou. Wees nou eens niet ziek als we eindelijk eens een afspraak hebben waarbij we ons niet hoeven haasten...


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    En mijn grootste angst word waarheid, ik begin nummer 2 te worden.


    Your make-up is terrible

    Uuurgh. Ik voel me zo kotserig door die zenuwen.


    "I shut my eyes in order to see.'