• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    Wat een super fijn liedje. *.* Nieuwe muziek opzoeken is leuk.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eerste onvoldoende in drie jaar, en dan is het een 5.4. Dat is geen onvoldoende, maar een wannabe. Kom op, nu dit gebeurt had mijn smetloze rapport toch tenminste bezoedeld kunnen worden door een écht slecht cijfer. :W

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 15:12 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vraag me echt af of je de waarheid spreekt..


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wow ben al thuis van stage. Dat ging snel! Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Geld kom op mijn rekening! Ik wil die telefoon bestellen T_T

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 16:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kut, ik weet niet eens zeker of je het echt gaat doen. Maar ik wil haar zo graag weer eens live zien! Volgens mij heb ik haar al ongeveer drie maanden niet gezien, of gesproken. Nee, langer. Waarom moest je ook verhuizen.. en dan zo ver, helemaal naar Engeland. Urghh. Ik mis je.


    Some people are art and do art at the same time

    Lol jij sms't mij 'Kijk eens wat vrolijker', waar moet ik je gezien hebben dan? XD


    26 - 02 - '16

    I hate this (finger)


    -

    Ik wordt echt gek van dat Bitstrip. En ook nog al die spelfouten in het Engels -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    No offence hoor, maar waarom zou je een RPG maken waar One Direction in voorkomt als ze toch niet bestaan? Ook snap ik het niet dat mensen dat in sommige stories doen, maar dat zal vast weer aan mij liggen :\

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 16:44 ]


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    No offence hoor, maar waarom zou je een RPG maken waar One Direction in voorkomt als ze toch niet bestaan? Ook snap ik het niet dat mensen dat in sommige stories doen, maar dat zal vast weer aan mij liggen :\


    Volgens mij is dat iets wat alleen fans snappen.
    Ik snap er in ieder geval ook niks van.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Serieus? Alweer? We eten niets anders meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    So damn true.


    26 - 02 - '16

    Oke serieus. Je heb meer dan HONDERDEN abo's en gaat zeiken over te weinig kudo's en het verliezen van abo's wees teminste blij met wat je heb zeg. Je klinkt serieus als een verwend nest.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Cambiare schreef:
    Oke serieus. Je heb meer dan HONDERDEN abo's en gaat zeiken over te weinig kudo's en het verliezen van abo's wees teminste blij met wat je heb zeg. Je klinkt serieus als een verwend nest.


    Nu ben ik stiekem benieuwd over wie dit gaat haha.

    Ontopic: leren, leren, leren. Ik wil niet meer leren. Politiek, you're lame.


    Big girls cry when their hearts are breaking