• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    Bende stomme mensen. Zijn jullie nu echt zo dom? Kunnen jullie wel iéts?


    Has no one told you she's not breathing?

    Jij bent gewoon... buitengewoon...


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Loorea schreef:
    Als ik zo tussen de facebook foto's van mijn zus kijk moet ik toegeven dat ik jaloers ben
    Zij heeft zoveel leuke dingen al meegemaakt, zoveel vrienden
    Zoiezo mijn zussen, ze zijn allebei echt mooie meiden met een goede kop verstand
    En dan kom ik daar als derde dochter achterna een dikke muffige pudding met pudding verstand en geen vrienden
    En zij doen ook zoveel leuke dingen samen, naar feestjes enzo
    Groot leeftijds verschil suckt echt
    Jep, ik ben jaloers
    (ik zat niet te stalken hoor, ik zocht foto's voor haar verjaardagscadeau)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Loorea schreef:
    (...)


    Gosh ik heb echt precies hetzelfde gevoel over mij en mijn zussen...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh, serieus? Ya kidding me? Heb ik weer hoor. Tyfus ding. Verander terug! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom ik zo eigenwijs ben? Eigenwijs is ook wijs, en misschien ga ik liever nog een keer op m'n bek dan meteen te doen wat me voorgekauwd wordt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Loorea schreef:
    (...)


    Weet je, meid, jouw "time to shine" komt nog wel. Ik ben een tijdje jaloers geweest op mijn jongere zusje, omdat zij wel vriendjes, feestjes en een enorme berg vriendinnen had en ik niet. Maar als ik mezelf nu zie, heb ik het helemaal perfect voor elkaar. Uiteindelijk kom je gewoon de mensen tegen waar je het écht goed mee kan vinden, en dan maakt het opeens niet meer uit of je een leuk gezichtje hebt en hoe groot je vriendinnengroep is. Hou het nog even vol, kijk naar de leuke dingen in je leven (want die zijn er sowieso) en als je je een keer niet goed voelt, kan je me altijd een berichtje sturen (;



    OT: Het is veel te koud om te gaan hockeyen... En dan zitten mijn warme truien ook nog in de was. Zucht.


    Valar Morghulis.

    Hoe durf je zo te doen. 'Het is maar een kat.' Het is wel Pom waar je 't over hebt, mijn steun en toeverlaat bitch.


    26 - 02 - '16

    Mijn collega en ik zijn zo erg. (cat)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Okee, nou snap ik helemaal niks meer van dat verhaal. Ik denk nu toch serieus dat het een faker is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oké, ik ga afsluiten en als ik 'm weer opstart wil ik dat mijn werkbalk terug is. Capiché, kut-laptop? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Oké, ik ga afsluiten en als ik 'm weer opstart wil ik dat mijn werkbalk terug is. Capiché, kut-laptop? D:
    =') i like you


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    KUTTTT Adobe After Effects, maak m'n laptop weer zo traag.
    Ik haat renderen. kut vak.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik snap echt helemaal niets van die uitleg. Gelukkig moet ik dat practicum doen met de slimste van de klas.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    26 - 02 - '16