• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    -

    Ugh ik ben nog steeds bang voor vlinders door Spongebob.

    Getraumaticeerd door deze aflevering ._.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 17:07 ]


    26 - 02 - '16

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Nu ben ik stiekem benieuwd over wie dit gaat haha.

    Ontopic: leren, leren, leren. Ik wil niet meer leren. Politiek, you're lame.


    Kijk wie er bovenaan in de top staat en je weet het antwoord..


    OT: Stroomstoring, waarom moest je nou net vandaag langskomen? Ik moet die zooi écht af krijgen voor morgen, en dat gaat me niet lukken zo... Ugh.


    Valar Morghulis.

    Go suck your own dick, asshole -.-


    Never forget who you are

    fuck you... daar gaat het nu niet om. en ja ik heb er moeite mee, rot ff op spellingsnazi -.-


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    'There are no babes in this kitchen.'


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hahahaha, die was echt hilarisch. Ik denk dat hij mijn favoriet is nu.


    Your make-up is terrible

    Néé hè? M'n favoriete kat Pom heeft longontsteking. Hopelijk gaat 'ie dit overleven... :c


    26 - 02 - '16

    Ach zak toch door de stront


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Guinness schreef:
    fuck you... daar gaat het nu niet om. en ja ik heb er moeite mee, rot ff op spellingsnazi -.-

    Oh, hoezo? :(

    OT: Rot op, domme kinderreclame over Playmobil en een of ander gezelschapsspel. Ik doe niet mee aan Sinterklaas.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 17:43 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil niet dat je doodgaat :'C
    Je bent er altijd voor me geweest..


    26 - 02 - '16

    Facts schreef:
    (...)
    Oh, hoezo? :(

    OT: Rot op, domme kinderreclame over Playmobil en een of ander gezelschapsspel. Ik doe niet mee aan Sinterklaas.

    gewoon sommige mensen willen mij altijd wijzen op mijn gramatica, hoofdletter gebruik en leestekens in gewone berichtjes -.-
    dat je dat doet in mn rpg-post of op mijn verhalen oke, maar niet op mn gewone koetjes en kalfjes berichtjes... ik heb daar een hekel aan.

    ot: Aaah beter komt die topic ook echt vanavond, en word er gereageert op mijn posts ik wil afleiding D=

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 17:53 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)
    gewoon sommige mensen willen mij altijd wijzen op mijn gramatica, hoofdletter gebruik en leestekens in gewone berichtjes -.-
    dat je dat doet in mn rpg-post of op mijn verhalen oke, maar niet op mn gewone koetjes en kalfjes berichtjes... ik heb daar een hekel aan.

    ot: Aaah beter komt die topic ook echt vanavond, en word er gereageert op mijn posts ik wil afleiding D=


    Ik wacht nog op een reactie van jou :'D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik snap dit niet
    Gister moesten er 2 meisje zo ongeveer elke les huilen omdat ze niet meer samen in de klas zitten
    Iedereen er om heen en troosten
    Ik moest vandaag huilen, ik heb echt 15 minuten gehuild ofzo en niemand die het opmerkt of er wat van zegt
    En daarvan moest ik alleen nog maar meer huilen
    En voelde ik me de hele dag kut


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    YES! Geen babes meer.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarom vervormt Quizlet de avatars altijd? Nou ziet mijn sneeuwavatar er niet uit. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it