• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    Dominque Balthazar Lockwood || huntsman Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Mr. Gold || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Captain Hook || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Ashar Darrak || Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Julio Caspari || Gelaarsde kat || Fennec

    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.



    Rollentopic
    Praattopic
    Rollenstory


    Je kan beginnen dat je net naar je werk gaat, wakker wordt, op je werk bent of thuis iets aan het doen bent

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 19:43 ]

    ‘Doe maar een cappuccino,’ glimlachte Fulk, die eigenlijk wel zin had in iets anders dan zijn gebruikelijke kop koffie. Hij keek even om zich heen en zag dat het niet zo heel erg druk was, al kwam dat misschien doordat hij aan de late kant was. Hij liet zich echter niet opjagen: het vlees dat hij moest snijden was immers toch al dood en zou nergens naartoe gaan…

    -

    Killian nam Gold even schattend op. Hij was altijd een beetje op zijn hoede bij deze man. Dat kwam niet alleen door de reputatie die hij had, maar ook door een voorgevoel dat hij niet goed kon verklaren.
    ‘Goedemorgen, Gold. Op zoek naar een schip om je horizon te verbreden?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damianne Stavros
    Als Fulk zijn bestelling heeft gezegt loopt Damianne terug naar de bar en schenkt voor hem Cappucino in waarna ze daarna terug loopt naar zijn tafeltje.
    'Als je verder nog iets nodig hebt hoor ik het wel,' zegt ze waarna ze weer terug loopt en aangezien het nog erg rustig is ze zelf even een kleine pauze neemt. verder is er vrijwel alles aan gedaan.

    Mr.gold
    Gold glimlacht even door wat hij zegt en kijk hem dan grijnzend aan. 'Nee, misschien voor later.' zegt hij en hij denkt even na voordat hij verder spreekt.
    'Ik heb je hulp nodig bij een aantal dingen.' hij kijkt even de zee op en naar de schepen stiekem krijgt hij toch de aandrang om een boot te nemen en zijn zoon te nemen maar hij weet dat het nu nog niet kan, Gold kijkt Killian weer aan. 'En natuurlijk doe ik ook iets voor jou terug, wat je maar wilt.'

    Rickena Bell || Tinker Bell

    Met een nors gezicht nam Ricky de envelop van Mother Superior aan. Ze lieten haar ook altijd de rot klusjes opknappen. Zo goed als niemand in Storybrooke vond het prettig om zich ook maar in de buurt te begeven van Mister Gold. Hij was een gevreesd man in het dorp en beheerde haast alle panden, zo ook dat van de groep nonnen waartoe Ricky behoorde –al was dat niet uit eigen initiatief.
    De blonde dame ervoer echter geen angstgevoelens wanneer de man in haar buurt was. Nee, zij was onbevreesd. Het was gewoon het hele idee dat haar niet aanstond. Ze wist dat alle anderen het wel een vervelend karwij vonden en daarom moest zij het doen. Zij was immers de jongste en was dus makkelijk te commanderen. Hoewel ze vaak wel haar mond opentrok. De vrouw voor haar noemde haar daarom onbedachtzaam en niet tevreden te stellen. Dat waren echter onware woorden. Ricky hoefde maar één enkel iets om gelukkig te zijn met haar leven en dat was vrijheid. Dit leek allen schaars en zeker niet voor de dame weggelegd.
    ‘Rickena, behandel Gold met respect en geef hem enkel netjes de envelop af,’ klonken de woorden van Mother Superior streng door de hal. Ricky keek haar echter geïrriteerd aan. Ze was niet zo fan van haar naam en korte het daarom altijd af. Dit leek onmogelijk uit te leggen aan de vrouw voor haar.
    ‘Ik heet Ricky én ik ben niet achterlijk,’ zei de jongedame haar daarom gepikeerd, voor zij zich omdraaide en het gebouw verliet. Ze wist dat haar gedrag van net later bestraft zou worden. Het was respectloos en er werd van haar geacht dat ze zich netjes gedroeg tegen Mother Superior, maar Ricky vond deze gedragscodes onzin. Zo lang zij hier tegen haar wil zat –gewoonweg omdat ze geen andere plek had om te verblijven, zou ze zich gedragen zoals zij wilde. Dat was immers de enige vrijheid die ze nog had. Iedere blik richting iemand van het andere geslacht werd bestraft en wanneer ze haar mond opentrok, werd er gedreigd met het verliezen van onderdak en “familie”.
    Ze zuchtte, Ricky vond dit maar een vreselijk leven.

    Ze was nog maar even op weg richting de winkel van misschien wel meest gevreesde man van Storybrooke, toen ze hem bij de bakkerij vandaan zag komen. Er vormde zich een glimlach rond haar lippen. Nu zou het korter duren en had ze nog wat vrije tijd over. Niemand zou het dan immers merken, wanneer ze langer wegbleef. Normaliter had het namelijk meer tijd gekost. Misschien kon ze wel naar Granny’s om wat lekkers te drinken en gezellig onder de mensen te zijn, of viel er wel wat anders te doen.
    Meteen sloegen haar gedachten op hol en merkte ze helemaal niet dat de persoon waar ze naar opzoek was, al richting de haven was gelopen. Ze schrok zich dan ook rot, toen ze merkte dat hij was verdwenen en zette een achtervolging in, om hem bij de haven weer in zicht te krijgen. Hij stond bij Jones.
    Ricky hield haar pas even in en twijfelde wat zij zou doen. Het gesprek onderbreken was niet netjes, maar hier blijven staan was ook niet handig. Straks dachten de mannen dat ze hun aan het afluisteren was en werden ze boos op haar. Daar zat ze niet op te wachten.
    ‘Goedendag,’ groette ze de mannen uiteindelijk maar beleefd en ze haalde de envelop tevoorschijn. Vervolgens wendde ze zicht tot Mister Gold ‘Sorry dat ik u stoor, maar ik was op weg naar uw winkel om namens het klooster de huur te betalen, toen ik u zag lopen,’ ging ze verder en schonk de heren een vriendelijke glimlach.
    De jongedame maakte aanstalten om de envelop te overhandigen en wachtte tot Mister Gold deze aannam. Vanbinnen was ze zo ongeduldig als wat, maar ze hield haar gezicht in plooi.


    Happy Birthday my Potter!

    Killian pakte de envelop van het meisje aan en streek hem glad. Hij blikte geringschattend op het kleine ding en keek net zolang in haar ogen totdat ze haar gezicht afwendde.
    ‘Heb je meneer Gold nog meer te zeggen?’ vroeg hij met een spottend glimlachje toen ze onzeker bleef staan. ‘Of mij, wellicht?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Je mocht toch geen andere karakters spelen ofwel?]

    Brooke Ranzel Chamberlain
    Ik draaide mijn barkrukje kwartslag en keek Damianne aan. 'Morgen,' zeg ik wat afwezig. Ik haatte het als ik in de ochtenden moest werken. Er waren alleen maar oude mensen aangezien alle jongeren tot drie uur op school zaten. 's Avonds was het altijd veel leuker. Er kwamen af en toe aantrekkelijke mannen binnengelopen maar ik vaak we een praatje mee kon maken. 'Waar is oma?' Vroeg Damianne. Ik leunde met mijn hand op mijn wang en haalde mijn schouders op. 'Volgens mij is ze nog in het hotel met Ruby.' Voor haarzelf schonk Damianne een cola in. Toen ze mij wat aanbood knikte ik. 'Water.' Nadat ik dat zei hoorde ik het geklingel van het belletje en draaide mijn barkruk een kwartslag, geërgerd want het was net zo rustig. Maar ik zag al snel dat het Amy was. 'Hey Amy!' Ik haalde de warme mok chocolademelk onder de machinne vandaan en zette bij Aurora neer. 'Geniet ervan.' zei ik met een korte grijns. Vervolgens liep ik weer terug naar mijn barkruk waar Amy haar schort omdeed. 'Zijn jullie morgen vrij?' Vroeg ik. Morgen was het zaterdag en ik had eindelijk wel zin in een feestje.

    Mr.gold
    Gold wilde net de envelop aanpakken van het meisje maar Killian was hem voor, hij grijnsde toen Killian begon te praten met een spottend glimlachje wat Gold zijn grijns nog breder maakte, als Killian zo deed dan mocht Gold hem wel, hij zou er misschien prima zaken mee kunnen doen en hij hoopt dat Killian dat ook wilt. 'Wat Killian zegt, als je niks meer te vertellen hebt, mag je gaan, of wilde je soms een boot kopen?' zegt hij met een grijns en hij kijk haar vragend aan.

    Damianne Stavros
    'Morgen.' zegt Brooke wat afwezig. ze zei nog wat andere dingen ook antwoord op een vraag van Damianne maar ze luisterde even niet, ze zat elke keer even naar die jongen te kijken die ze net een cappuccino had gegeven. 'Water.' hoorde ze Brooke daarna zeggen en ze schenk een glas voor haar in. 'Alsjeblieft.' zegt ze en ze geeft de glas aan haar. 'Zijn jullie morgen vrij?' vraagt ze dan en ze knikt. 'Ik wel als het goed is.'

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 22:22 ]

    Jefferson leunde op de toonbank. 'Gezien het tijdstip is er nog niks bijzonders gebeurd, behalve dat Jafar iets mist. Ik had alleen niet de intentie om te luisteren. Misschien een vliegend tapijt? Ach mij een zorg. Wat voor een verhaal bedoelde je?' De enige reden dat hij mensen verhaldn over hunzelf bleef vertellen was omdat hij hoopte dat ze het zich op een dag zouden herinneren. Hij had Dominique pasgeleden nog mee het bos in gesleurd met een pijl en boog en dwong haar te schieten. Een schot in de roos. Maar daarna pakte ze haar pistool en schoot nogmaals in de roos, hem vertellende dat ze niet voor niets had getraind en daar geen sprankje magie aan te pas was gekomen. Ooit zou hij iemand vinden die hem geloofde.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Rickena Bell || Tinker Bell

    Ricky trok haar wenkbrauwen op, toen niet Gold de envelop aanpakte, maar Jones. Dit zorgde ervoor dat ze bleef staan om er zeker van te zijn dat het zo goed was. Hoewel ze een hekel had aan de manier waarop de andere nonnen haar behandelden, wilde ze ze niet in de problemen werken. Vooral niet als die problemen te maken hadden met deze heren.
    Ze zette bij de woorden van Jones haar handen in haar zij en keek hem emotieloos aan. Ze mocht de man niet echt. Geen idee waarom, maar hij riep een slecht voorgevoel bij haar op, hij was niet te vertrouwen. Toch was ze er heilig van overtuigd dat het met hem wel goed zou komen. Hij kon vast ook aardig en betrouwbaar zijn, zolang hij maar gestimuleerd werd. Ricky was daar echter niet voor in de stemming en de woorden van Gold, maakten haar humeur er niet bepaald beter op. Ze voelde dat haar hoofd en ietwat rode kleur kreeg, wat heel vaak bij haar gebeurde, maar bleef de mannen met dezelfde blik aankijken.
    'Ik wilde er alleen zeker van zijn dat alles goed was. Ik wil immers geen problemen en heb liever ook niet dat de anderen problemen krijgen, omdat ik de envelop bij een havenmedewerkertje aflever in plaats van bij Mister Gold,' sprak ze rustig, met een ietwat sarcastische ondertoon in haar stem bij sommige woorden. 'Maar dan ga ik. Een fijne dag nog heren.' Ze boog even haar hoofd respectvol richting Gold en draaide zich om om weg te lopen bij de twee.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 23:07 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Julio Caspari (Gelaarsde Kat)
    Bedenkelijk pakte Julio een pistolet. Hij had er nog niet echt over nagedacht. Maar op de een of andere manier maakte dat bericht over Jafar, waarmee Jefferson vermoedelijk meneer Darrak bedoelde, hem wel nieuwsgierig. Uiteraard ging het niet over een vliegend tapijt, maar het klonk wel grappig.
    'Nou, je vertelde mij eens over de gelaarsde kat. Ik heb geen idee meer hoe dat ging. Jafar kwam daar ook in voor... Of die van meneer Gold, enig idee waarom hij een hekel heeft aan muizen?', bedacht Julio, terugdenkend aan net.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ashar Darrak II Jafar
    De toon waarop Dominique gesproken had, beviel Jafar allerminst. Vooral het feit dat ze hem een ‘brave’ burger noemde, deed hem zijn ogen iets toeknijpen, al viel dit niet zozeer op en wist hij dit al snel te coveren met een geforceerde glimlach. Voordat hij echter ‘beleefd’ had kunnen antwoorden op haar vraag over wat het precies ging, mengde Jefferson zich onbeleefd tussen beiden.
    Blijkbaar irriteerde het Dominique evenveel als dat hem irriteerde. Jafar zweeg dan ook, doordat de agente Jefferson al op zijn plek zette. Hij was haast geamuseerd door de toon waarop ze de knul – wat de mad hatter was in zijn ogen – toesprak.
    Algauw liet Jafar zijn blik rusten op het papier dat aan Dominique werd gegeven, met de woorden dat deze in de haven zou moeten worden afgegeven, aangezien hij wat dingen nodig had die hij niet kon vinden. Daarna sloot Jefferson zijn komst af en vertrok weer. De onbeleefdheid van de knul irriteerde Jafar mateloos en hij zou die gast dan ook ooit – daar was hij zeker van – in een verrekt konijn veranderen.
    Agente Lockwood wendde zich echter alweer tot hem. ‘Het gaat om een antieke, oosterse lamp,’ meldde Jafar nors, haar eerdere vraag beantwoordend. ‘Niet bepaald kostbaar, maar er zit emotionele waarde aan vast., en dus zou ik hem zo snel mogelijk terug willen hebben. Is het niet goedschiks, is het wel kwaadschiks.’ Het laatste had hij uitgesproken ter waarschuwing, al was het voor hem eveneens een bedreiging die hij uitte, aangezien hij de dief er niet zomaar vanaf zou laten komen met een simpele taak- of gevangenisstraf als hij deze in zijn handen zou krijgen. Dus het was de agente aangeraden om een onderzoek te starten en de dief eerder te vangen dan dat hij zou doen.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jefferson Hatta Chesir

    'Ah, de gelaarsde kat,' begon hij. Het was namelijk wel opvallend dat mensen naar zichzelf vroegen, 'ookal heb ik niet alteveel contact met hem gehad, ik heb hem wel eenmaal van dienst mogen zijn door hem te begeleiden naar Agrabah. Om eerlijk te zijn weet ik ook niet meer precies waarvoor, iets over een liefde? Maargoed. Hij ging als een man daarheen en kwam als een pratende kat terug. Niet dat het uit de toon viel met alles wat er rondliep, maar echt vrouwen aantrekken deed het niet. En Mr. Gold bang voor muizen? Pffff. In zijn kasteel zat het er vol mee tot Belle er kwam. Bang geloof ik niet. Misschien is het eerder een pijnlijke herinnering?'

    Dominique Balthazar Lockwood

    Ze klikte haar pen dicht en knikte, alsof ze de bedreiging niet had opgemerkt. 'Als ik dan over een uurtje bij u thuis ben kan ik de plaats delict bekijken, tenzij er duidelijke sporen zijn van inbraak raad ik u aan niemand in de buurt te laten komen wilt u dat de vingerafdrukken nog zichtbaar zijn.' In dat uur kon ze, naast boodschappenmeisje spelen, ook nog haar ronde afmaken en op het bureau haar spullen bij elkaar rapen. Een oude lamp, wie zou zoiets nu weer willen?


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Killian wierp een vlugge blik op het meisje toen ze wegliep en keerde zijn gelaat toen naar Gold, terwijl hij de envelop in de binnenzak van zijn jasje liet glijden.
    'Laten we ter zake komen, Gold. Waarvoor heb je me nodig?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ashar Darrak II Jafar
    ‘Ik zal ervoor zorgen dat niemand m’n huis zal betreden, tot je bent langs geweest,’ knikte Jafar, ondanks dat zijn thuis niet de plaats delict was. Maar gezien hij de werkelijke plek niet kon tonen waar hij de lamp bewaakte, hield hij de schijn op dat hij deze dus thuis bewaarde. Daarbij, vingerafdrukken en inbraaksporen ontbraken allemaal, dus het maakte geen verschil wat de werkelijke plaats delict was. Zijn mensen gingen gegarandeerd grondiger te werk dan dat de politie deed, al deed hij er goed aan om in deze de politie in te schakelen. Mede doordat agente Lockwood niet zomaar iemand was. Ze was een jaagster en daarmee sneller in staat om de werkelijke dader op te sporen, iets wat Jafar de vrouw moest nageven. In dat opzicht konden zijn beste mannen nog iets opsteken van deze vrouw, betreft sporen zoeken en volgen.
    Hij zou echter mr. Gold zeker nog een bezoekje brengen, aangezien de man zijn verdachte nummer één was en bleef, al wist Jafar ook dat mr. Gold niet zomaar die lamp zou stelen, en als de man dat wel zou hebben gedaan, dat dan zijn wederhelft Rumple het hem wel liet weten, al was het alleen al om het hem in te wrijven dat hij niet in staat was zijn dochter te beschermen of om gewoon dwars te zitten. ‘Pesten’, noemden ze dat ook wel in deze wereld.
    ‘Bedankt voor uw tijd, maar als je me nu zou willen excuseren, agente Lockwood,’ zei Jafar, waarna hij haast beleefd knikte. ‘Ik heb nog een belangrijke afspraak.’ Zonder verder nog iets te zeggen, vertrok Jafar, naar de winkel van mr. Gold. Om hem zo ‘vriendelijk’ op te wachten in zijn kantoor, waar onbevoegden geen toegang tot hadden.

    [Bij gebrek aan een betere benaming, heb ik Dominique dus maar jaagster genoemd. Huntswoman vind ik dus zo niet klinken. Hope that’s okay.]


    Isabelle Dumont II Belle
    Nadat de kar volledig leeg was, en alle boeken dus in de kast gesorteerd stonden, slaakte Isabelle een korte, opgeluchte zucht. Er was nog altijd geen bezoeker, ook al had ze niet anders verwacht, en dus duwde ze de kar naar achteren, om deze opnieuw vol te zetten met boeken die ook in de kasten moesten worden gezet. Ze was al weken bezig met alles te ordenen, maar er leek geen einde aan te komen. Mede ook doordat ze zowat elk boek die ze in haar handen kreeg, toch even moest doorbladeren, en soms uren verloor doordat ze het niet kon helpen erin te lezen.
    Toch besloot ze naar Granny’s te willen gaan, aangezien het al veel te lang geleden was dat ze nog van die heerlijke pancakes had gegeten. Ze moest toch die richting uit, gezien ze naar de winkel van mr. Gold moest, en dus had ze een prima excuus. Daarbij was mevrouw Potts, de hulpsecretaresse toch verder de hele dag aanwezig om de bibliotheek open te houden, dus een vrije dag nemen kon voor de verandering wel.

    Soms wilde Isabelle wel dat haar leven minder saai was, maar uiteindelijk, dichter bij een avontuur dan over ze te lezen, kon ze toch niet komen, aangezien Storybrooke niet bepaald een spectaculair dorp was en zijzelf niet de moed had om daadwerkelijk te vertrekken. Daarbij, in boeken was er sowieso altijd een happy end, en in het echte leven bleef dat maar de vraag.
    Ze was echter goed gehumeurd, zoals ze altijd wel was, en een warme glimlach had zich dan ook rond haar mondhoeken geplooid. Het kwam zelden voor dat ze zonder boek over straat liep, en wat maakte dat ze iedere voorbijganger vriendelijk groette en een nog warmere lach schonk.
    Algauw had ze Granny's bereikt en stapte ze binnen. Even keek ze de ruimte rond, waarna ze zich aan een tafeltje zette, en geduldig wachtte. Ze had toch nog tijd genoeg. Haar blik gleed de kant op van een man, die aan een hoektafeltje zat en die ze herkende als Fulk. Uiteraard kon ze de man, aangezien ze haar vlees bij hem in de slager haalde. Ze groette hem dan ook met een knik en een hartelijke glimlach, waarna ze opnieuw wat rondkeek en wachtte tot ze haar bestelling kon doen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 12:25 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Julio Caspari (Gelaarsde Kat)
    Sommige mensen in de zaak zuchtten, zij hadden geen behoefte aan die onzin. Enkelen rolden met hun ogen.
    Julio luisterde echter aandachtig.
    {Alleen een knappe vrouw zou nu nog de aandacht af kunnen leiden xD}
    Agrabah, daar zal die connectie met Jafar wel vandaan komen, dacht Julio. Jafar zal toch zeker niet het liefje zijn.
    'En Mr. Gold bang voor muizen? Pffff. In zijn kasteel zat het er vol mee tot Belle er kwam. Bang geloof ik niet', hoorde Julio.
    Ohja, Gold bezat volgens Jefferson een groot kasteel, Gold was het beest van Belle en het beest. Hoewel, ergens klopte het wel. Gold bezat de hele stad en blijkbaar zaten er muizen in zijn stad... dus als de stad een kasteel is, dan zit meneer Golds kasteel vol muizen. Dan was het Golds eigen schuld dat die muis in de zaak van Julio was beland. (En dus dat Gold muizen in zijn brood vond.)
    'Misschien is het eerder een pijnlijke herinnering?', suggereerde Jefferson.
    'Ik weet niet. Hij was in elk geval niet blij met zijn presentje', zei Julio met een grijns.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 12:58 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Amy Ella Adams
    'Hey Amy!' riep Brooke terug, terwijl ze een mok bij Aurora neerzette. Ik nam plaats op de barkruk en tikte afwezig met mijn vingers op het tafelblad, het was nog best vroeg en ik was daardoor ook aardig moe. Ik ben dan ook totaal geen ochtendmens..
    'Hoe gaat het met je?' vroeg ik Brooke geïnteresseerd, waarna ik een hand door mijn blonde haren haalde.
    'Zijn jullie morgen vrij?' bedenkelijk beet ik even op mijn onderlip, om vervolgens mijn schouders op te halen. 'Denk het wel, wat ben je van plan?' nieuwsgierig rees ik mijn wenkbrauwen omhoog. 'Ik wel als het goed is.' Knikte Damianne.
    'En trouwens, doe mij maar een koffie verkeerd. Ik heb wat cafeïne nodig om wakker te worden.' Zuchtte ik zachtjes, een gaap onderdrukkend.


    To love is to destroy.