• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne.

    Ik werd langzaam wakker. Ik had geen idee wat voor dag het vandaag was, er was ook zoveel gebeurd. Ik weet eigenlijk niet eens wat ik moet doen. Ik stond op uit mijn bed. Toen ik me gedoucht en aangekleed had, liep ik naar beneden om wat eten te pakken, en vervolgens neer te ploffen op de bank. Ik hoorde dat mijn telefoon af ging dus ik pakte hem van de tafel. Het was een berichtje van Rhine. Hey Li, zin om iets te gaan doen? xxx Rhine Hey, ja is goed kom maar hier heen, dan kunnen we bedenken wat we gaan doen xx Liam. Stuurde ik terug, inmiddels zag ik dat ik ook een sms van Zayn heb gehad dus die opende ik ook gelijk. Hey, komen jullie hier heen? We hebben vandaag toch vrij. -Z Stond er. Hey, sorry maar ik moet wat met Rhine gaan doen, ik spreek je later nog wel -Li. Stuurde ik terug. Inmiddels had ik de tv aangezet en zat een of ander dom programma te kijken, terwijl ik op Rhine wachtte.


    How far is far

    Rhine Jessica Mason

    Hey, ja is goed kom maar hier heen, dan kunnen we bedenken wat we gaan doen xx Liam Krijg ik teruggestuurd. 'Ik ga, sorry,' zeg ik snel, en ik pak mijn tas. Ik rij naar Liams huis en ga naar binnen. Buiten staan een boel gillende fans. Ik negeer ze. Rustig loop ik naar Liam, die weer eens voor de tv zit. 'Hey Li,' zeg ik, en ik ga bij hem op schoot zitten. Ik kus hem even en leg daarna mijn hoofd tegen zijn borst. Ik vind het programma maar saai, maar omdat Liam het kijkt, kijk ik mee. Ik luister naar zijn ademhaling en word daar rustig van. 'Joel is vandaag uit het ziekenhuis gekomen. Ik durf hem niet eens aan te kijken. Ik denk dat hij nog steeds boos op me is, maar dat weet ik niet.' Ik heb besloten Liam al mijn geheimen te vertellen. Iedere keer dat ik bij hem ben, dan ben ik iemand anders. Iemand die wel aardig is tegen mensen. Iemand die om mensen geeft. Niet de gevoelloze Rhine die die meeste mensen kennen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne.

    I hoorde dat er iemand binnen kwam, waarschijnlijk Rhine, want niemand anders had de sleutel van mijn huis, alleen de jongens dan, maar die zouden het wel zeggen als ze kwamen. 'Hey Li,' Zei ze toen ze binnen kwam. 'Hey.' Zei ik. Daarna liep ze rustig naar me toe, en kwam bij me op schoot zitten. Ze kuste me even, en legde daarna haar hoofd tegen mijn borst aan. 'Joel is vandaag uit het ziekenhuis gekomen. Ik durf hem niet eens aan te kijken. Ik denk dat hij nog steeds boos op me is, maar dat weet ik niet.' Zei ze. 'Het komt wel goed, hij vergeeft je vast wel, je was gewoon in de war.' Zei ik, terwijl ik mijn hand over haar haar ging. 'Is er voor de rest nog iets gebeurd?' Vroeg ik daarna. 'En wat zit ik in hemelsnaam te kijken.' Grinnikte ik, en ik pakte de afstandsbediening naast me, en drukte op een knopje zodat de tv uit ging.


    How far is far

    Lysan Horan


    . 'Het leek even alsof we vrij waren. Alsof ik een sprookjeswereld leefde met jou en Harry en iedereen. En nu zijn we hier. Ergens op een plek.' ik zie dat hij met moeite zijn tranen in houd en glimlah als ik zijn hoofd op mijn schouder voel.. 'Het spijt me Lysan, het spijt me dat ik je niet kan beschermen,' mompeld hij. Ik wou net wat zeggen toen hij wat anders begon te vertellen. 'Je verdient beter dan mij. Beter dan welk persoon dan ook."ik schud hard mijn hoofd. 'Kijk zelfs Sansa hebben ze weten te ontvoeren uit eem vechtgedoe. Niemand kon ze tegen houden en ik vind het fijn dat je hier bij me bent. Ik hou van je en niemand is zo lief en speciaal als jij'zeg ik en kleur rood


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rhine Jessica Mason

    'Het komt wel goed, hij vergeeft je vast wel, je was gewoon in de war,' zegt hij, terwijl hij met zijn hand door mijn haar gaat. 'Ik heb hem bijna vermoord. Ik kon mezelf net op het laatste moment tegen houden.' Mijn onderlip trilt. 'Is er voor de rest nog iets gebeurt?' vraagt hij daarna. 'De gevangenen zijn weer allemaal gevangen. We moeten nog een vervanger voor Ryanne vinden omdat Lauren haar vermoord heeft. En verder gaat het niet zo goed met Tyler,' leg ik uit. 'En wat zit ik in hemelsnaam te kijken,' grinnikt hij. Ik lach. Hij zet de tv uit. Ach wat, ik keek het toch niet. 'Ik heb zin in de bruiloft,' zeg ik. Ik knuffel Liam wat steviger. Ik heb er zoveel zin in. Ik heb al genoeg dagdromen erover gehad. Alles is nu eigenlijk wel geregeld, gelukkig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jack Matthew Styles

    'Kijk zelfs Sansa hebben ze weten te ontvoeren uit een vechtgedoe. Niemand kon ze tegen houden en ik vind het fijn dat je hier bij me bent. Ik hou van je en niemand is zo lief en speciaal als jij,' zegt ze. Ik glimlach als ze rood wordt. Het staat haar heel erg lief. Ik aai over haar wang. 'Je bent schattig als je bloost, wist je dat?' Vraag ik. 'En ik ben nooit zo lief en speciaal als jij. Je hebt alles voor anderen over. Als er brand uitbrak zou je eerst iedereen - inclusief de ontvoerders - redden, en daarna jezelf pas. Ik zou dan jou en mij redden en daarna wel kijken wie ik nog zou redden.' Ik denk na. Dat zou waarschijnlijk wel waar zijn. Lysan zou niet iemand achter kunnen laten in een brandend gebouw, hoe gemeen ze wel niet zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne.

    'Ik heb hem bijna vermoord. Ik kon mezelf net op het laatste moment tegen houden.' Zei ze, e haar onderlip trilde. 'Hij is nu toch uit het ziekenhuis, en bovendien heb je hem niet vermoord. Ik had mezelf niet tegen kunnen houden.' Zei ik om haar te troosten. 'De gevangenen zijn weer allemaal gevangen. We moeten nog een vervanger voor Ryanne vinden omdat Lauren haar vermoord heeft. En verder gaat het niet zo goed met Tyler,' Antwoordde ze op mijn vraag. 'Dus jullie zitten nu op een andere plek met de gevangenen?' Vroeg ik. Ik zat hier gewoon dood leuk met een van de ontvoerders van de familie van de jongens en mij. Maar ik kon het niet helpen, ik begon echt gevoelens voor haar te krijgen, ik weet nu echt niet wat ik met mezelf aan moet. Ze lachte. 'Ik heb zin in de bruiloft,' Zei ze, en ze knuffelde me nog wat steviger, en ik haar ook. 'Ik ook.' Zei ik, maar nog steeds wel een beetje met een dubbel gevoel, waarvan ik weet dat het nooit meer weg zal gaan.


    How far is far

    Lysan Horan

    'Je bent schattig als je bloost, wist je dat?' vraagt hij me en nog roder schud ik mijn hoofd. 'En ik ben nooit zo lief en speciaal als jij. Je hebt alles voor anderen over. Als er brand uitbrak zou je eerst iedereen - inclusief de ontvoerders - redden, en daarna jezelf pas. Ik zou dan jou en mij redden en daarna wel kijken wie ik nog zou redden.Ik giechel even en knik. 'Ja dat zou wel kloppen, ik bedoel wie verdient het nu om dood gebrand te worden, niemand dus als ik iemand kan redden zou ik dat wel doen ja' glimlach ik en leg me tegen hem aan. 'Hebben ze al eten gegeven of zullen we zoeken?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    . 'Je bent echt een koppige idioot weet je dat? Je zusje zou het met me eens zijn' zegt hij. 'Hé Cele, kom is hier heen!' roept hij en ik zucht. Cele is er al snel, 'What's the problem?' vraagt ze grijnzend. 'Je broer is het probleem' zegt Joél. Ik rol kort mijn ogen.
    'Wat is dat?' Vraagt ze me als ze de bloedvlek ziet en ik haal nonchalant mijn schouders op. . 'Ty, wat is er? En niet zeggen dat er niets is, want dat lieg je' zegt ze en ze kijkt me doordringen aan. Ik wil net antwoorden als Jace er weer bij komt, moet er ook nog bij.. Ik wil niet dat ze me zo ziet, ik ben zwak... "Ty, laat je onderzoeken. Anders ga ik dreigen." Zei ze serieus als ze naast Joél staat. "Cele en ik zijn bereid dingen te doen om jou naar het ziekenhuis te brengen. Dat weet je.". 'Ty! Wat heb je gedaan?' Vraagt een bekende stem, Clary staat er ook bij. Ik zucht even zachtjes en probeer niet geïrriteerd over te komen. 'Ik voel me prima, serieus.' zeg ik, 'gewoon een maagontsteking ofzo, niks aan de hand.' zeg ik en steek een sigaret op. Iets wat ik altijd doe als er teveel mensen met me bezig zijn. Ik hou van aandacht, begrijp me niet verkeerd. Maar in een groep stress ik hem een beetje. Ik neem een trek en hoest meteen. Oké, geen sigaretten meer... Ik trap hem chagrijnig uit en zucht diep terwijl ik wat bloed uit spuug door het hoesten.


    El Diablo.

    Daenerys Sansa Malik
    Aan de andere kant van de loods hoorde ik stemmen. Volgens mij waren het Jack en Lysan. Mijn tranen slikte ik langzaam weg. Ik wilde niet huilen in de buurt van anderen. De brok in mijn keel bleef zitten, maar dat konden zij niet zien. Ik veegde de tranen weg en stond met moeite op. Toen ik stond boog ik voorover om mijn krukken te pakken. Daarna liep ik rustig naar de anderen toe. Mijn ogen waren nog rood van het huilen. "Hey." mompelde ik zacht terwijl ik bij ze kwam staan. Ik zuchtte. Ik miste mijn broer echt heel erg. De rest miste de jongens zeker ook. Ik wilde gewoon terug naar huis, verder met trainen en revalideren en gezellig met mijn familie tijd doorbrengen. De komende tijd kon ik toch niet de ring in. Ik had vrijstelling voor een half jaar in deze klasse. Als ik langer weg bleef ging ik per half jaar een klasse omlaag. Ik hoopte dus maar dat ze ons snel kwamen halen, al was dat ook door de hijmwee.


    Bowties were never Cooler

    Lysan Horan

    Ik kijk op als ik een heey hoor. Ik zie dat het Sansa is.. " heey hoe gaat het met je been? Isdat een beetje kunnen genezen toen je thuis was?." Vaag ikhaar wn kijk haar aan. Ja ik kocht haar niet maar waarom niet een nieuwe start maken?" Heb jij ook zo'n honger" zucht ik. Thuis at ik eerst heel weinig en nu dat opgebouwd was zat ik weer hier en kreeg amper eten.. Ik zucht even. " Zayn was vast blij Sam te kunnen zien?" Glimlach ik vriendelijk. Ja ik gaf haar een nieuwe kans

    Sorry inspiloss


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    Na twee weken was alles nog steeds niet beter en het leek wel alsof ik tien kilo was afgevallen, maar zover was het waarschijnlijk nog lang niet. Op het moment dat mijn mobiel oplichtte kreeg ik toch wat hoop, maar ik zag Zayn's naam in het beeld verschijnen. Al kon dat nog wel wat goeds zijn. Ik slaakte een zucht en ontgrendle het ding, om het smsje te openen. Hey, komen jullie hier heen? We hebben vandaag toch vrij. -Z . Las ik. Ik klikte op antwoorden en begon wat terug te tikken. Is goed, ik kom er zo aan. Verder niets. Ik drukte op verzenden. Hier in m'n eentje ging ik toch alleen maar piekeren. Ik vergrendelde m'n telefoon weer en sprong op, om in de gang m'n jas aan te trekken en m'n sjaal om te doen. M'n telefoon stopte ik in m'n jaszak, net zoals m'n huissleutels. Ik opende de deur en trok deze weer stevig dicht, om 'm op slot te draaien.
    Binnen een kleine twintig minuutjes stond ik dan toch voor Zayn's deur, wat voor mij een eeuwigheid leek te duren, ik liep het pad op en drukte op de bel, terwijl ik wachtte totdat Zayn de deur zou openen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Daenerys Sansa Malik
    Lysan begon zoals altijd weer te ratelen. Ik hield me wat stil en teruggetrokken. Ik mocht haar nogsteeds niet echt, maar wilde haar een nieuwe kans geven zolang ze niets doms meer deed of zei. Zij leek mij ook een nieuwe kans te geven. "Ik ben geopereerd aan mijn knieband. Over een week had ik zonder krukken kunnen lopen 24 uur per dag en over 3 weken compleet zonder pijnstillers als ik nogsteeds ravalidatie fysio had gehad. Ik ben blij dat ze dus mijn krukken in elk geval hebben meegenomen. Ik heb geen honger, maar Zayn is zeker blij dat hij Sam heeft en het nu officieel zijn en Lina's kindje is. Gaat het ook weer een beetje met jou?" Ik leunde wat op mijn krukken en liet mijn benen omstebeurt bungelen. Dat voelde grappig en was eigenlijk eht enige tijdverdrijf wat ik hier had. Daarbij was de grond erg koud aan mijn voeten waar alleen nog maar mijn sportbanden omheen zaten, net als mijn handen.


    Bowties were never Cooler

    Lysan Horan

    Ik ben geopereerd aan mijn knieband. Over een week had ik zonder krukken kunnen lopen 24 uur per dag en over 3 weken compleet zonder pijnstillers als ik nogsteeds ravalidatie fysio had gehad. Ik ben blij dat ze dus mijn krukken in elk geval hebben meegenomen. Ik heb geen honger, maar Zayn is zeker blij dat hij Sam heeft en het nu officieel zijn en Lina's kindje is. Gaat het ook weer een beetje met jou?" Ik glimlach als ik merk dat Eze me een tweede kans heeft en glimlach. " ow dat is wel minder, maar hetni wel beter dat je nog wel je krukken hebt" glimlach ik menend. " ehm ik heb eerst een week in het ziekenhuis gelegen. Daar is het kind weg gehaald en alles dicht gemaakt. Ik heb op mijn enkel nog een grote litteken maar ja dat was te verwachten, dus eigenlijk gaat het met mijn wonden wel goed." Glimlach ik. " ik ben echt blij dat Zayn Sam eindelijk heeft en Sam goed verzorgd kan worden" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Joél Lucas Lockwood

    'Ty, laat je onderzoeken. Anders ga ik dreigen' zei Jace serieus als ze de kamer binnenkomt en naast mij komt staan. 'Cele en ik zijn bereid dingen te doen om jou naar het ziekenhuis te brengen. Dat weet je' zegt ze dan. 'Ty! Wat heb je gedaan?' Vraagt een bekende stem, Clary staat er ook bij. Tyler zucht even zachtjes en probeert niet geïrriteerd over te komen. 'Ik voel me prima, serieus.' zegt hij 'gewoon een maagontsteking ofzo, niks aan de hand' vervolgt hij dan en hij steekt een sigaret op. Ik schud even met mijn hoofd. Hij liegt en iedereen weet dat. Celene wacht geen moment en slaat hard met het pistool dat ze had tegen zijn hoofd aan. Tyler valt neer en ik kijk met open mond naar haar. 'Sorry Ty, maar dit moest gewoon' mompelt Celene tegen hem. Ze kijkt ons aan en ik kom in beweging. Ik til Tyler op en loop naar beneden. Ik leg hem in de auto en trek Jace mee de auto in. Celene gaat achteraan zitten en ik start de auto. We rijden naar het ziekenhuis. Als we een half uur later aankomen leg ik Tylers arm om mijn schouder en de andere op die van Cele. Hij wordt al snel geholpen en een uur later ligt hij in een kamer.


    That is a perfect copy of reality.