• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    KiliOfDurin schreef:
    [toch vind ik het vreemd dat ze niet het politieburo zoeken.
    Ik doe niet meer aan praattopics. Het gaat me allemaal te snel]


    [Sorry maar de praattopics zijn er juist zodat alle topics niet worden vol gespamt.]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Dat snap ik, maar snap je ook dat ik het niet volg?]


    Bowties were never Cooler

    [Als je vragen hebt mag je die gerust stellen. Je hoeft ook niet alles te volgen om je vragen gewoon daar te stellen hoor.]


    Spoiler alert: you will save yourself

    KiliOfDurin schreef:
    Daenerys Sansa Malik
    Toen ik een auto hoorde stoppen maakte ik me heel klein. Ja hoor. Nog voor ik binnen was zouden ze me weer hebben. Ik verstijfde als ik twee sterke warme armen om me heen voelde. Toch relaxte ik bij het horen van zijn stem. Het was Zayn. Ik draaide me naar hem toe voor zover dat ging en keek hem met ver weggezakte ogen aan. "Het spijt me zo." zei ik zacht voor ik mijn dunne armpjes om zijn nek hing en me dicht tegen zich aan drukte. Ik voelde me alleen maar schuldiger omdat ik Sam of Lina niet had meegenomen, maar het gat was zo klein geweest dat ik er amper door was gekomen en Lina had wel een voorgevel. Daarbij kon kleine Sam niet zonder zijn moeder. Toch voelde ik me zo schuldig. Dat was ook duidelijk te zien in mijn ogen. Niet alleen omdat ik mijn familie niet had geholpen, maar ook omdat ik aan Megan's moord had meegewerkt. Ik was een verschrikkelijk mens en verdiende al deze liefde niet.


    Zayn Javvad Malik

    'Het spijt me zo.' Zegt ze zacht. Ik schud mijn hoofd. 'Het spijt mij juist heel erg dat ik jullie mee heb laten nemen. Ik had er moeten zijn. Ik had je moeten redden.' Zeg ik met tranen in mijn ogen. Daentje is zo ontzettend licht.... Het voelt gewoon niet goed. Ik kom thuis aan en til haar mijn huis binnen. 'Wat wil je te eten?' Vraag ik terwijl ik de verbandtrommel tevoorschijn haal. Ik hou erg van skateboarden en vroeger wou ik nooit bescherming dragen want dat vond ik niet cool en daarom moest ik mezelf altijd verbinden. Ik bekijk al haar wonden. 'Daen... Hoe kom je aan schotwonden?' Vraag ik in paniek. Ik verbind haar wonden en ga rustig naast haar zitten. Ik loop naar de keuken en smeer alvast een boterham. Ik weet niet hoeveel ze de afgelopen dagen gegeten heeft, maar het is niet veel aangezien ze helemaal niets weegt. Ik wil die mensen vermoorden. Echt waar. Als ik de kans krijg dan leven ze niet lang meer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    'Laten we maar kijken.' Ik knikte en liep de kamer binnen. Mijn ogen werden groot bij het aanzicht van de horror. De woede borrelde in me, maar tegelijkertijd kon ik ook in tranen uitbarsten. Die bitch ging te ver. Ik haalde diep adem, mijn handen zochten naar mijn telefoon om Emy te bellen, even checken of ze echt ongedeerd was. Emilie nam gelijk op en waarschuwde me dat Rhine pissig was. Ik rolde met mijn ogen. "Rhine heeft Joél bijna dood latem bloeden!" Riep ik gefrustreerd en drukte Emy weg. "Ze gaat er zo aan én ze heeft mijn zusje verwondt. Die gaat dood." Siste ik en keek toen naar Joél die bewusteloos in zijn ziekenhuis bed lag. Ik haalde diep adem om te voorkomen dat ik zo ging janken van de gemixte gevoelens. "Joél? Ga alsjeblieft niet dood. Dat kan ik namelijk niet aan." Mompelde ik zacht. Ik had geen zin om door dezelfde scenarios te lopen, nee daar had ik geen zin meer in. Ik keek Tyler hopeloos aan en beet hard op mijn lip. "Ik ga haar echt vermoorden," mompelde ik weer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Okay]
    Daenerys Sansa Malik
    Zayn begon zicht te verontschuldigen. Dat hoefde niet. Hij had er niets aan kunnen doen. "Maar ik was niet thuis. Ik was met Max in de ring. Je had er niets aan kunnen doen." Max had me niet kunnen helpen, dan had Zayn dat echt ook niet gekunt. Ik liet me slapjes in zijn armen hangen en dacht rustig na over zijn vraag. "Een boterham met pindakaas." zei ik zacht. Ik wist niet of ik het op zou krijgen, maar hopelijk wel. Ik had namelijk wel honger, maar vanochtend had ik ook maar een halve appel op gekunt. Hij haalde de verbanddoos tevoorschijn en keek geschokt naar mijn wonden voor hij ze begon te verbinden. "Voor zover ik weer zitten die er niet tussen. De meesten hiervan heb ik opgelopen door mijn gevecht met Megan, mijn enkel komt door Lauren en Lysan. Maar het is allemaal mijn eigen domme schuld. Ik ben natuurlijk weer degene met het lontje van niets die haar klep niet kan houden en haar knauwen niet thuis kan houden. Ik heb het allemaal verpest, Zayn, alles. Als ik enige vorm van zelfbeheersing had zou die klap van Tyler Megan niet hebben omgelegd, dan had ik nu geen ruzie met elke persoon die ontvoert was en kon ik nu nog verdomme lopen. Ik maak echt alles stuk." Ik was niet van het huilen voor mensen, maar nu hield ik het niet meer. Ik klapte dubbel en de tranen begonnen stil en schuldig te stromen. Ik was echt de verschrikkelijkste persoon op aarde. Verschrikkelijker dan de ontvoerders. Die hadden nog een doel, ik was gewoon keer op keer uit mijn slof geschoten en te ver gegaan, veels te ver en ik wou dat ik alles kon terugdraaien.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne:

    Ik was aardig moe, dus ik ging maar naar mijn huis toe. Ik stapte mijn auto in en reed naar mijn huis, eenmaal thuis ging ik douchen en kleedde me om, om vervolgens maar een beetje op de bank te gaan hangen. Ik had al een week niets gehoord van Kyra, en Rhine was blijkbaar bezig met mensen martelen met de andere ontvoerders, ja, ik ging met haar trouwen, maar ze is nog wel de ontvoerder van mijn zusje, en het was nogal gedwongen.. Ik zat lekker op de bank toe ik mijn mobiel trillen, die op de tafel lag. Ik stond op, en pakte mijn telefoon, om vervolgens eerst weer op de bank te ploffen, en daarna pas te kijken van wie ik een sms had gekregen. Ik keek, en het bleek een sms van Rhine te zijn. Hey Liam, ik heb nu even niets te doen. Miss kunnen we nog iets gaan regelen voor de bruiloft? xxxLove you Stond er. Hey, ja is goed, ik heb ook niks te doen, dus kom maar. x Liam Stuurde ik terug. Het duurde toch nog wel even voordat ze hier was, dus ik zette de tv maar aan, en ging een of ander programma kijken.


    How far is far

    Tyler Joël Valentino

    Ik keek Jace voorzichtig aan en zag dat ze belde. Waarschijnlijk met Emy. "Rhine heeft Joél bijna dood latem bloeden!" Riep ze en ik bijt op mijn lip terwijl ik naar hem kijk."Ze gaat er zo aan én ze heeft mijn zusje verwondt. Die gaat dood." Siste ze vervolgens en ik knik. "Joél? Ga alsjeblieft niet dood. Dat kan ik namelijk niet aan." Mompelde ze tegen Joél, vervolgens keek ze mij hopeloos aan. "Ik ga haar echt vermoorden," mompelde ze weer en ik knik zachtjes. Ik leg een hand op haar schouder, gewoon omdat ik niet weet hoe ze op een knuffel gaat reageren nu. 'Ga erachteraan, ik blijf wel hier bij hem. Of andersom, als je dat liever hebt.' zeg ik voorzichtig en ik kijk weg van Joél...


    El Diablo.

    June Felice Horan

    'Waar zijn jullie? Kun je het beschrijven of een straatnaam vinden?' vraagt hij en Lysan kijkt rond. 'Er hangt wel een bordje maar ik kan er niet heen. Eh even denken.' Lysan kijkt zoekend rond. 'June kun jij anders even kijken?' vraagt ze me dan zacht. Ik knik even. 'Niall we zitten bij een bankje en eh er staan hele grote luxe huizen en dan heb je zeg maar de weg met daartussen gras, bomen en bankjes waarop we zitten en eh aan de ene kant worden de huizen wat kleiner en de andere kant gaat richting het bos waar we vandaan komen' vertelt Lysan hem. 'June..' zegt Lysan dan en ze valt neer. Ik draai me om en neem Sam even mee. Ik ren naar de straat. Leadworth Drive. Bingo. 'Niall' zeg ik. 'Het is Leadworth Drive, de hoofdstraat van Leadworth. Schiet alsjeblieft op, het gaat slecht met Lysan' vervolg ik dan. Dan ga ik terug naar Lysan.


    That is a perfect copy of reality.

    Niall

    Lysan ratelt wat, zoals altijd en daarna hoor ik even niks meer. Dan hoor ik de stem van June die een beetje angstig klinkt. 'Het is Leadworth Drive, de hoofdstraat van Leadworth. Schiet alsjeblieft op, het gaat slecht met Lysan' Ik bedenk mij even waar dit is en start dan snel de auto. Ik ben de hele rit aan het nadenken en kom dan in de goede straat. Ik zie aan het eind iemand op de straat liggen en verhoog mijn snelheid om er sneller te zijn. Als ik er ben vergeet ik bijne de auto uit te zetten en ren dan snel naar het meisje toe. Ik had al snel gezien dat het Lysan was en ik had June er naast zien staan met een baby. Ik ren snel op Lysan af en til haar op, ik kijk om me heen om zeker te weten dat er geen ontvoerder in de buurt is en kijk naar June. 'In de auto' zeg ik fluisterend e ik ren snel naar de auto. Ik was er niet echt bij met mijn hoofds en wou dat alles snel gebeurde.. Als we allemaal in de auto zitten vraag ik aan june:' Waar komen jullie vandaan?' ik wou in onthouden waar het huis was en later terug gaan om de rest te redden, samen met louis liam zayn en harry.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Langzaam word alles weer helder en knipperend open ik mijn ogen. De grond was zacht en we bewogen. Waren we dan toch weer gepakt? " J-June?' vraag ik even angstig en kijk rond en zie tot mijn opluchting dat het geen busje is maar een vertrouwde auto van mijn broer.. Waren se er dan ni echt vanaf? Of zouden ze Niall wat aandoen ennons weer mee nemen? Ik blijf nu rustig liggen, echt veel kracht had ik namelijk niet. " Niall ik bloed je bank onder'vzeg ok zachtjes. Ik voelde het bloed uit de wond door de broek op de bank druppen ennvan mijn arm gelijk op de bank. Ik moest echt snel naar de dokter. De rest van de wonden was helemaal niks vergelijken met mijn been enbarm wond. Als ik dan toch in het ziekenhuis was ging ik gelijk het kindje eruit latenbhalen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    Ik kijk naar de achterbank a ik Lysan hoor.'Lysan ben je wakker? ' vraag ik dan. Ze antwoord met dat ze bloed op mijn autibekleding. 'Maakt niet uit' zeg ik en ik parkeer op de parkeerplaats van het ziekenhuis. 'Neem jij hem mee?' Vraag ik aan June maar het was meer bedoelt aan een bevel.
    Ik stap zelf uit en doe de deur van alysan open. Ik knijp even mijn ogen dicht, het was wel een schok, zoveel bloed. Ik pakte haar voorzichtig op en ik liep naar de balie. Ik hoefde niet eens wat tezeggen of er kwam al brancard. Ik liet Lysan meenemen en liep er zelf met grote passen achteraan. Dan mag ik er van de dokter niet meer bij zijn en ze wij en mij een kamer aan waar ik mag wachten. Ik ging in de kamer zitten en keek naar June die achter me aan had gelopen. Dit was vast de kamer waar Lysan zo kwam te liggen. 'En wie is die jongen?' Vraag ik om bevestiging te krijgen dat dit nou het zoontje van Zayn is. Ik wacht niet erg op antwoord en begin een sms te typen.

    Ik heb je zoon, rustig maar het gaat goed.

    Typ ik met gebrek aan inspiratie voor een mooi bericht. Dan kijk ik weer naar June terwijl ik op ver zend druk. En wacht toch nog op een antwoord.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    KiliOfDurin schreef:
    [Okay]
    Daenerys Sansa Malik
    Zayn begon zicht te verontschuldigen. Dat hoefde niet. Hij had er niets aan kunnen doen. "Maar ik was niet thuis. Ik was met Max in de ring. Je had er niets aan kunnen doen." Max had me niet kunnen helpen, dan had Zayn dat echt ook niet gekunt. Ik liet me slapjes in zijn armen hangen en dacht rustig na over zijn vraag. "Een boterham met pindakaas." zei ik zacht. Ik wist niet of ik het op zou krijgen, maar hopelijk wel. Ik had namelijk wel honger, maar vanochtend had ik ook maar een halve appel op gekunt. Hij haalde de verbanddoos tevoorschijn en keek geschokt naar mijn wonden voor hij ze begon te verbinden. "Voor zover ik weer zitten die er niet tussen. De meesten hiervan heb ik opgelopen door mijn gevecht met Megan, mijn enkel komt door Lauren en Lysan. Maar het is allemaal mijn eigen domme schuld. Ik ben natuurlijk weer degene met het lontje van niets die haar klep niet kan houden en haar knauwen niet thuis kan houden. Ik heb het allemaal verpest, Zayn, alles. Als ik enige vorm van zelfbeheersing had zou die klap van Tyler Megan niet hebben omgelegd, dan had ik nu geen ruzie met elke persoon die ontvoert was en kon ik nu nog verdomme lopen. Ik maak echt alles stuk." Ik was niet van het huilen voor mensen, maar nu hield ik het niet meer. Ik klapte dubbel en de tranen begonnen stil en schuldig te stromen. Ik was echt de verschrikkelijkste persoon op aarde. Verschrikkelijker dan de ontvoerders. Die hadden nog een doel, ik was gewoon keer op keer uit mijn slof geschoten en te ver gegaan, veels te ver en ik wou dat ik alles kon terugdraaien.


    Zayn Javvad Malik

    'Maar ik was niet thuis. Ik was met Max in de ring. Je had er niets aan kunnen doen.' Zegt ze. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik had moeten zorgen dat ze jullie niets aandeden, en kijk nu...' Zeg ik. Ik geef haar een boterham met pindakaas en eet er zelf ook een. 'Voor zover ik weer zitten die er niet tussen. De meesten hiervan heb ik opgelopen door mijn gevecht met Megan, mijn enkel komt door Lauren en Lysan. Maar het is allemaal mijn eigen domme schuld. Ik ben natuurlijk weer degene met het lontje van niets die haar klep niet kan houden en haar knauwen niet thuis kan houden. Ik heb het allemaal verpest, Zayn, alles. Als ik enige vorm van zelfbeheersing had zou die klap van Tyler Megan niet hebben omgelegd, dan had ik nu geen ruzie met elke persoon die ontvoert was en kon ik nu nog verdomme lopen. Ik maak echt alles stuk.' Ik slik. Mijn kleine zusje, die vorige maand nog zo onschuldig leek, heeft nu meer meegemaakt dan ik. Ik knuffel haar. 'Hoe gaat het met Lina en Sam?' Vraag ik. Opeens krijg ik een berichtje van Niall. Ik heb je zoon, rustig maar het gaat goed. Stuurt hij. Geweldig! Mag ik hem komen ophalen? Daen is hier. Weet je ook waar Lina is? Stuur ik. 'Sam is veilig.' Zeg ik tegen Daen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rhine Jessica Mason

    Hey, ja is goed, ik heb ook niks te doen, dus kom maar. x Liam Stuurt hij terug. Ik glimlach en rij naar huis om even wat anders aan te doen aangezien er wat bloed op mijn shirt zit. Gadverdamme. Ik eet nog een wat en rij daarna naar Liams huis. Als ik er ben staan er nog wat fans voor de deur, maar ik duw ze allemaal aan de kant. Ik heb geen tijd voor die irritante fans. Ik heb de huissleutel van Liam na aandringen. Het is fijn om alles te kunnen krijgen wat je maar wilt. Ik zet even mijn aardige gezicht op en loop naar binnen. 'Liam? Ik ben er!' Roep ik door het huis, en ik laat mezelf op de bank vallen. ik vind het fijn om hier te zijn. EN ik ben hier ten minste veilig voor Jace aangezien het niet lang meer kan duren voordat ze door krijgt wat ik gedaan heb en waarom.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    Ik zat nog steeds een of ander dom programma te kijken, na een uur lang. Ik had inmiddels al mijn hele koelkast leeg geroofd, en ik had zo'n beetje elke zender van de tv al gehad. Ineens hoor ik de deur open gaan, o, ja, Rhine had de huissleutel gekregen na aandringen. 'Liam? Ik ben er!' Schreeuwt ze door het huis. Even later komt ze de woonkamer ingelopen, en gaat ze naast me op de bank zitten. 'Hey' Zeg ik nog steeds met m'n ogen op de tv gericht. Ik was gewoon te moe om ook maar iets te doen, of om iets nuttigs te zeggen eigenlijk. Ik had geen zin om overdags te gaan slapen, want dan slaap s 'nachts niet.


    How far is far