• Our Tinychat



    Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - Lothian - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Versteegh - 29 december | 16
    Aniek - Karev - 24 december | 14
    Melissa - Cicero - 22 januari | 15
    Ness - LilacNiall - 23 september | 14
    Marlijn - Sphinx - 24 december | 14
    Noek - Esmelle - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - TornApart - 21 januari | 13
    Sterre - Loorea - 9 oktober | 16
    Myke - Luftslottet - 25 juli | 16
    Linde - xZiall - 24 februari | 12
    Aline - Gru - 14 maart | 13



    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - 'I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK! <3 x Myke' aka Myke.


    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Walsh schreef:
    (...)

    Precies. Verschrikkelijk.
    Ik zit in het 3e jaar van VWO. Ontzettend veel toetsen en huiswerk. :c En jij?


    Ik zit ook in 3 VWO en aargh, wat een drukte. Ohja er kan nog wel een WON project bij, o en een nutteloze cursus over hoe je een fotobewerkprogramma maakt? Past wel in het schema van die kinderen. We hebben een nskt uur (natuurkunde scheikunde en techniek bij elkaar) en daar doen we de domste dingen.
    Mijn lerares Latijn geeft ons onnodig veel huiswerk op en nu ben ik pissig op haar :s


    Danmarks Dynamite.

    Gru schreef:
    (...)

    Ik zit ook in 3 VWO en aargh, wat een drukte. Ohja er kan nog wel een WON project bij, o en een nutteloze cursus over hoe je een fotobewerkprogramma maakt? Past wel in het schema van die kinderen. We hebben een nskt uur (natuurkunde scheikunde en techniek bij elkaar) en daar doen we de domste dingen.
    Mijn lerares Latijn geeft ons onnodig veel huiswerk op en nu ben ik pissig op haar :s


    Ahw :c Zo veel. Leraren houden er ook gewoon geen rekening mee dat we ook voor andere vakken huiswerk hebben. Mijn Nederlands leraar heeft voor de komende 3 weken 3 toetsen opgegeven... dus elke week een toets. What the hell. -_-


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mijn Frans leraar houdt ervan om proefwerken terug te geven als we al weer een volgende hebben gemaakt. En zo krijgen we sowieso iedere week eigenlijk wel een So en redelijk vaak een proefwerk -.-


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mir, Aline. Bereid je maar vast voor op 4 en 5 vwo (:


    Miep

    Walsh schreef:
    (...)

    Ahw :c Zo veel. Leraren houden er ook gewoon geen rekening mee dat we ook voor andere vakken huiswerk hebben. Mijn Nederlands leraar heeft voor de komende 3 weken 3 toetsen opgegeven... dus elke week een toets. What the hell. -_-


    Aardige kerel...
    Nee klopt. Dat is zo frustrerend, he. Ze zeggen dat wij niet kunnen plannen, maar zelf gedragen ze zich anders ook behoorlijk kut.

    Heb jij ook grieks en latijn? I need answers :s

    Dahl schreef:
    Mir, Aline. Bereid je maar vast voor op 4 en 5 vwo (:


    Oh no. :c


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Gru schreef:
    (...)

    Aardige kerel...
    Nee klopt. Dat is zo frustrerend, he. Ze zeggen dat wij niet kunnen plannen, maar zelf gedragen ze zich anders ook behoorlijk kut.

    Heb jij ook grieks en latijn? I need answers :s


    Nope. Ik heb alleen Frans, Duits, NL, Engels.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Dahl schreef:
    Mir, Aline. Bereid je maar vast voor op 4 en 5 vwo (:


    D: Ik leef liever in het heden xs want zo'n vooruitzicht lijkt me niet erg aanlokkelijk... xd

    LANG LEVEN VMBO T. HEUJ.


    Danmarks Dynamite.

    Walsh schreef:
    (...)

    Nope. Ik heb alleen Frans, Duits, NL, Engels.


    D:

    Anouk, heb jij grieks en latijn? (A)

    Ik ga m'n RPG idee even uittypen om dan hier neer te zetten gehe.


    Reality's overrated.

    Ik had Grieks en Latijn Aline?


    Reality's overrated.


    Danmarks Dynamite.

    Gru schreef:
    (...)

    D:

    Anouk, heb jij grieks en latijn? (A)


    Nee godzijdank niet haha. Ik zit nu in 5vwo met Frans, Nederlands, Cambridge English, wiskunde b, natuurkunde, scheikunde, biologie, economie en de rest van de verplichte vakken. Het is wel echt een moeilijk profiel


    Miep