• Our Tinychat



    Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - Lothian - 8 maart | 16
    Miriam - Walsh - 5 maart | 14
    Anouk - Dahl - 17 maart | 16
    Gabriëla - Versteegh - 29 december | 16
    Aniek - Karev - 24 december | 14
    Melissa - Cicero - 22 januari | 15
    Ness - LilacNiall - 23 september | 14
    Marlijn - Sphinx - 24 december | 14
    Noek - Esmelle - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - TornApart - 21 januari | 13
    Sterre - Loorea - 9 oktober | 16
    Myke - Luftslottet - 25 juli | 16
    Linde - xZiall - 24 februari | 12
    Aline - Gru - 14 maart | 13



    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - 'I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK! <3 x Myke' aka Myke.


    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 19:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Esmelle schreef:
    Ik had Grieks en Latijn Aline?


    Hadden jullie toevallig het boek disco en zijn jullie bij hoofdstuk 16 gekomen? Ghehe
    Ik wil niet nadenken om 7 uur :s

    Gru schreef:
    (...)

    Hadden jullie toevallig het boek disco en zijn jullie bij hoofdstuk 16 gekomen? Ghehe
    Ik wil niet nadenken om 7 uur :s


    Nee.


    Reality's overrated.

    Dahl schreef:
    (...)

    Nee godzijdank niet haha. Ik zit nu in 5vwo met Frans, Nederlands, Cambridge English, wiskunde b, natuurkunde, scheikunde, biologie, economie en de rest van de verplichte vakken. Het is wel echt een moeilijk profiel


    Haha, het valt in principe nog wel mee, hoor. Grieks en Latijn.
    Doe je NG of NT?
    Ik wil CM of EM doen, NG en NT is helemaal niets voor mij xd

    Esmelle schreef:
    (...)

    Nee.


    Oh, nja. Ik heb het al gemaakt. Nu maar een recensie schrijven van muziek : | Yes..

    De jongens van One Direction hebben net een dagje rust als ze ineens met misschien wel ruw geweld van hun plaats worden geplukt, de bank, je bed, de straat, misschien wel vanonder de douche, ze worden in geblindeerde busjes naar een geheime locatie gebracht worden. Een waar trainingskamp. Daar aangekomen blijken de jongens niet de enigen te zijn. Ook vijf meisjes zijn naar deze plek gebracht. Bij hun geboorte zijn deze tien personen geselecteerd om de wereld te helpen. One Direction was niet zomaar toeval, het was een dekmantel. Deze tien jonge mensen hebben de toekomst om Spion te worden, nee, niet alleen Spion. Een ware superheld. Ze hebben allemaal een speciale bevoegdheid, al gaat deze bevoegdheid te koste van een ander punt, waar ze dus gebrekkig aan zijn. Sommigen van hen zijn al hun hele leven ingeleid, voor anderen is dit vrij nieuw. En er zullen er ook tussen zitten die helemaal geen weet hadden. In ieder geval niet van elkaar. Waarom tien jongens en tien meisjes? De meisjes zijn ieder aan een jongen gekoppeld, voor de buitenwereld moeten ze zich voordoen als gelukkige stelletjes en in hun echte leven zullen ze moeten trainen en vechten voor hun leven en die van anderen. Een leven als beroemdheid, je eigen privé leven, het probleem dat je een stelletje moet vormen met iemand die je totaal niet mag, of misschien wel smoorverliefd op bent. En dan óók nog het leven van een superheld? Onmogelijk. Maar toch, ze hebben geen keus. Want het lijkt erop dat zij niet alleen aan het trainen zijn, maar ook de duivelse kant van deze wereld zijn plannen heeft.


    Reality's overrated.

    Hi babes. Even hier, maar ben zo weer weg. ;c Veeel te druk.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Aline, ik heb alle antwoorden van Grieks en Latijn wel tot en met 4 vwo. So if you need some answer another time.. c:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Fabella schreef:
    De jongens van One Direction hebben net een dagje rust als ze ineens met misschien wel ruw geweld van hun plaats worden geplukt, de bank, je bed, de straat, misschien wel vanonder de douche, ze worden in geblindeerde busjes naar een geheime locatie gebracht worden. Een waar trainingskamp. Daar aangekomen blijken de jongens niet de enigen te zijn. Ook vijf meisjes zijn naar deze plek gebracht. Bij hun geboorte zijn deze tien personen geselecteerd om de wereld te helpen. One Direction was niet zomaar toeval, het was een dekmantel. Deze tien jonge mensen hebben de toekomst om Spion te worden, nee, niet alleen Spion. Een ware superheld. Ze hebben allemaal een speciale bevoegdheid, al gaat deze bevoegdheid te koste van een ander punt, waar ze dus gebrekkig aan zijn. Sommigen van hen zijn al hun hele leven ingeleid, voor anderen is dit vrij nieuw. En er zullen er ook tussen zitten die helemaal geen weet hadden. In ieder geval niet van elkaar. Waarom tien jongens en tien meisjes? De meisjes zijn ieder aan een jongen gekoppeld, voor de buitenwereld moeten ze zich voordoen als gelukkige stelletjes en in hun echte leven zullen ze moeten trainen en vechten voor hun leven en die van anderen. Een leven als beroemdheid, je eigen privé leven, het probleem dat je een stelletje moet vormen met iemand die je totaal niet mag, of misschien wel smoorverliefd op bent. En dan óók nog het leven van een superheld? Onmogelijk. Maar toch, ze hebben geen keus. Want het lijkt erop dat zij niet alleen aan het trainen zijn, maar ook de duivelse kant van deze wereld zijn plannen heeft.


    Dat is geweldig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hybris schreef:
    Hi babes. Even hier, maar ben zo weer weg. ;c Veeel te druk.


    Hi or bye. which one should I use.
    Mwuahahaha.


    Danmarks Dynamite.

    Versteegh schreef:
    (...)

    Hi or bye. which one should I use.
    Mwuahahaha.

    Hmm, hard question. Bye, I guess. ;s


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Hybris schreef:
    (...)
    Hmm, hard question. Bye, I guess. ;s


    Nawh, bby.
    Bye? bye.


    Danmarks Dynamite.

    Versteegh schreef:
    (...)

    Nawh, bby.
    Bye? bye.

    Byee <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.


    Danmarks Dynamite.

    Hybris schreef:
    Aline, ik heb alle antwoorden van Grieks en Latijn wel tot en met 4 vwo. So if you need some answer another time.. c:


    Ghehe, I know. Maar jij was aan het eten :o

    Dahl schreef:
    (...)

    Nee godzijdank niet haha. Ik zit nu in 5vwo met Frans, Nederlands, Cambridge English, wiskunde b, natuurkunde, scheikunde, biologie, economie en de rest van de verplichte vakken. Het is wel echt een moeilijk profiel


    Haha, voor mij zou het een verschrikkelijk profiel zijn, omg. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.