• Magicalorus voor Zwarte Magie is een school voor slechte, sluwe en onuitstaanbare jonge magiërs die de kneepjes van de slechte kant willen leren. Ze worden opgeleid om zo slecht te worden als Heer Voldemort ooit was.

    Een jaar voordat Voldemort Harry's ouders om het leven bracht, vond hij een speciaal betoverd drankje uit. Het drankje bevatte verboden ingrediënten en was speciaal gebrouwd voor één van zijn geheime volgers, een vrouw om precies te zijn. Ze was ziek en niemand wist wat ze precies had. Voldemort wou een slechterik die net zoals hem zou worden en gaf het drankje aan de vrouw die graag een kind wou. Door het drankje kreeg ze een zoon, iemand die net zo slecht werd als Voldemort. Deze slechterik besloot nu 30 jaar later niet helemaal als Voldemort te gaan zijn, maar hij besloot een school te beginnen voor duistere magiërs om meer slechte tovenaars en heksen te krijgen dan goede. Niemand weet van deze school, al gaat het wel de ronde aangezien er nieuwe leerlingen van moeten horen om hier te kunnen komen, maar omdat niemand deze school kan zien is niemand zeker over het bestaan van Magicalorus.

    Het kasteel bestaat uit vijf verdiepingen en bevat geen torens. Het kasteel is gelegen op de grens van Ierland en Schotland. Er is een spreuk over het kasteel uitgesproken dat niemand buiten de leerlingen en leerkrachten van Magicalorus de enige zijn die het kasteel kunnen zien en betreden. Er is zoals in ieder andere school een bibliotheek, verschillende klaslokalen aangepast aan de soorten lessen, een groot plein en een grote eetzaal onderverdeeld in twee waar tal van tafels aan elkaar staan. Op het terrein is een meer en een zwerkbalveld te vinden. De leerlingen zijn onderverdeeld in twee afdelingen die elk hun eigen slaap- en woonvertrek hebben. De afdelingen zijn Ragnatela en Codaradi. Elke afdeling heeft zijn eigen karakter en manier van doen.

    Leerlingen die in Ragnatela (spin, kleuren zwart/bruin) terecht komen zijn sluw en één van de sterkste in het volhouden bij duelleren en studeren hard. Leerlingen die in Codaradi (rat, kleuren grijs/rood) terecht komen zijn onuitstaanbare grapjassen die heel onverwachts uit de hoek kunnen komen.

    Om ingedeeld te worden moeten eerstejaars hun hoofd zolang mogelijk in een bak met een vloeistof houden. Terwijl hun hoofd in de bak water zit zien ze alles wat ze in hun kindertijd gedaan hebben. Als ze geen adem meer hebben, halen ze hun hoofd uit de vloeistof en tegelijkertijd komt het gedaante van Voldemort uit het water die zegt in welke afdeling ze zitten.

    Lessen:
    Toverdranken
    Bezweringen
    Verweer tegen de Goede Kunsten
    Geschiedenis van de Duistere Zijden
    Gedaanteverwisseling
    Vliegles voor eerstejaars
    Verzorging van Duistere Wezens
    Verschijnselles voor zesdejaars
    Astronomie voor zevendejaars
    Waarzeggerij voor zevendejaars
    Voorspellend rekenen voor zevendejaars
    Leer der Oude Runen voor zevendejaars

    Leerlingen moeten altijd nog 1 vak extra kiezen uit volgende lessen:
    Kruidenkunde
    Dreuzelkunde
    Vampier- en weerwolfkunde

    Er is vanaf het vijfde jaar elk jaar één speciaal examen tot het zevende jaar. I.M.P.E.R.I.O. (Intelligente Machtige Prachtige En Razende Intellectuele Onderwijstesten)

    Voldoende:
    Uitstekend
    Gemiddeld
    Oké

    Onvoldoende:
    Slecht
    Triest
    Zwak


    Deze info en meerdere info kan je ook terugvinden in de story > Klik!

    Rolletopic
    Praattopic


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    Scarson Acromunta - Dooddoenervo

    Leerkrachten:
    Amelia Eden Singer - Lerares Geschiedenis van de Duistere Zijden - Cas
    Jace Burnett - Leraar Vampier- en weerwolfkunde - Reign
    Skylar Chase Winter - Leeraar Gedaanteverwisseling - Afdelingshoofd Codoradi - Sigil
    Anastasia Nikolayevna Sharova - Lerares Toverdranken - Afdelingshoofd Ragnatela - Cesaria
    Davina Morgan Lenstrange - Lerares Bezweringen - Candira
    Medina Alva Velethe - Lerares Verzorging van Duistere Wezens - Lunalovesit
    Gina Maura Tyerson - Lerares Vliegles - Vitalncoluma

    Leerlingen 1ste jaar:
    Yasmin Rosa Scoota - Codaradi - Quaintrelle

    Leerlingen 2de jaar
    Océana Yzella Governe - Ragnatela - Lunalovesit
    Tia Rose Jufferson - Codaradi - Vitalncoluma

    Leerlingen 3de jaar
    Jaymie Leora Evergrey - Codaradi - Sentirsi

    Leerlingen 4de jaar
    Florianne 'Floor' Damelca Damelceas - Ragnatela - Thunders
    Gereserveerd door Cesatia / Jongen - Ragnatela

    Leerlingen 5de jaar
    Caleb Moore - Codaradi - BarnOwl
    Gereserveerd door Windless / Meisje - Ragnatela
    Melody Jane McAdam - Codaradi - PotterheadMe

    Leerlingen 6de jaar
    Bryan Medaci - Ragnatela - Quaintrelle
    Kleo Ackles - Ragnatela - Reign
    Adriana Catalina Rossini - Ragnatela - BarnOwl

    Leerlingen 7de jaar
    Darcy Lorena Kayla Duvessa - Ragnatela - Candira
    Mikhail Alyosha (A-loo-sha) Volkov - Codaradi - Cas
    Robert Thorin Evergrey - Codaradi - Sentirsi
    Alison Valatio - Codaradi - Ubiquitos


    Klassenoudsten en Zwerkbalteams:
    Klassenoudste Ragnatela:
    Jongen:
    Meisje:

    Klassenoudste Codaradi:
    Jongen: Mikhail Alyosha (A-loo-sha) Volkov
    Meisje: Alison Valatio

    Zwerbalteam Ragnatela:
    Aanvoerder
    Wachter
    Zoeker - Océana Yzella Governe
    Jager - Bryan Medaci
    Jager - Florianne 'Floor' Damelca Damelceas
    Jager - Kleo Ackles
    Drijver
    Drijver

    Zwerbalteam Codaradi:
    Aanvoerder - Jason Owen Greentree
    Wachter - Robert Thorin Evergrey
    Zoeker - Jaymie Leora Evergrey
    Jager
    Jager - Alison Valatio
    Jager
    Drijver - Melody Jane McAdam
    Drijver


    Links naar lijsten, uniformen en roosters:


    Regels:
    - Max. 3 rollen per account, er is geen limiet.
    - Probeer jongens en meisjes gelijk te houden.
    - Probeer leerlingen uit de jaren ook gelijk te houden.
    - Liefst geen bekende rollen uit Harry Potter.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - Niet steeds 1 op 1 spelen.
    - Een aantal weken niet reageren zonder enige reden is zonder pardon eruit.
    - Naamsverandering en afwezigheid altijd doorgeven.
    - Alleen Quaintrelle en Dooddoenervo openen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.


    Begin:
    Het is een nieuw schooljaar en iedereen gaat naar Magicalorus. Alle jaren mogen best nog even inkopen doen in het betoverende stadje in de buurt, maar worden 's nachts in een verlaten bos op de grens verwacht. Leraren en leraressen staan de leerlingen daar op te wachten met Duistere Wezens. Alle jaren worden ingedeeld in groepjes en worden om de beurt meegenomen door een bepaalde leraar en lerares via een Duister Wezen. Vervolgens op Magicalorus zelf worden eerstejaars ingedeeld en kan het schooljaar beginnen met een feestelijke maaltijd.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 21:48 ]


    16 - 09 - '17

    Jason Owen Greentree - Codaradi - 5e jaar

    'Je moet eens horen wie het zeg ik was hier volgens mij eerder dan jou,' zegt Caleb spottend. Ik schud mijn hoofd.
    'Nee, mijn geweldige moeder heeft mij en Will drie uur te vroeg weggestuurd, waardoor we hier ergens in de middag al waren,' zeg ik. 'Waarschijnlijk heb je me gemist, omdat ik met mijn beste vriend Steen een tukje aan het doen was.'
    Ik gebaar vaag naar de grote steen, honderd meter verderop en kijk ondertussen rond of ik nog iemand anders van ons jaar zie, of in ieder geval iemand die ik mag. Ik hou er altijd wel van een iets grotere groep mensen om me heen te hebben.


    -

    Robert Thorin Evergrey

    Ik moest lachen om Mikhails opmerking, echt een sluwe die hij uit het niets kon plaatsen. Alison leek het wel zoals altijd te waarderen. Het zou vast een leuk jaar worden, voor die twee. Hoe ze ook met elkaar spelen. Hij gunde het ze beiden, maar hooptte als het wat zou worden Alison niet Mikhails hart zou breken, niet dat er veel te breken valt, althans niet dat hij wist. Ik moest lachen om Alisons ‘kleine’ uitdaging naar Mikhail. ‘’Weet waat je aan begint hoor, Mik, want het kan gevaarlijk worden met haar.’’ Zei ik met een grijns. Ik kijk om en ik zie dat er al heel veel leerlingen bij gekomen waren, bekende gezichten en onbekende.

    Jaymie Leora Evergrey

    Ik keek naar Alison die flirterig naar Mikhail deed. Ik wist niet wat ik ervan moest denken. Ik wist dat mijn broer wel een soort van oogje op haar had, maar toen ze hem een vederlicht kusje gaf, gaf hij geen enkele kik. Alsof het niks betekende. Ik vond het schouwspel tussen Alison en Mikhail wel amusant om te zien, vooral Alison ging er zo goed op in, ze leek voor niks bang en gaat gewoon de uitdaging aan, ooit zou ik ook zo zijn. Ik schrok op uit mijn gedachten en voelde naar mijn hand gegrepen worden en ik kijk omhoog terwijl ik mijn broer zag kijken naar de leerlingen om hem heen. Ik zag veel bekende gezichten, maar ook nieuwe. Waarschijnlijk eerste jaars, ik weet nog goed hoe zenuwachtig ik was, ik hoopte dat ik bij dezelfde afdeling als mijn broer kwam. Het moment toen ik de opdracht moest voltooien, om in een afdeling te komen was verschrikkelijk, gelukkig is dat nu voorbij, het was gewoon een prijs dat ze moeste betalen, waar ze nu profijt bij hadden.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 22:36 ]

    Amelia Eden Singer - Lerares Geschiedenis van de Duistere Zijden

    Hij grijnst kort als ik weer opkijk naar hem, na mijn beschamende gedachte. "Dankje," zegt hij op mijn complimentje. "Het zou jou ook wel staan hoor, om afdelings hoofd te zijn. Het feit dat je laat zien dat je bereid bent een leerling te helpen, mits ze hun best doen, is al genoeg denk ik. Al moet ik wel toegeven, dat ik je niet als mijn rivale bij Ragnatela zou willen hebben." zegt hij en als hij wat grijnst en grinnik laat ik mijn mondhoeken speels omhoog krullen, stiekem zou ik die competitie wel leuk vinden. "Ik ben namelijk heel erg competitief." verklaart hij kort waarna hij speels zijn wenkbrauwen ophaalt, net alsof hij mijn gedachten kan lezen. "Zou zonde zijn denk je niet?" knipoogt hij speels en hij richt zich kort op de leerlingen.
    "Of juist erg leuk," antwoord ik met een dubbelzinnige klank in mijn stem. "Ragnatela zou beter bij me passen, maar nu zullen we er in ieder geval niet snel achter komen. Een beetje competitie maakt dingen altijd spannender, nu moet je het doen met miss Sharova." grijns ik plagerig naar hem toe. Onze Russische lerares, volgens mij staat zij toch dichterbij qua afkomst door de school Klammfels waar hij naartoe geweest is. Dat ligt meer richting de oost blok landen. Toch heb ik maar weinig verstand van toverscholen in andere landen, dus zeg ik daar maar niks over. Ik weet ook enkel bij toeval dat hij naar die school ging en omdat ik hem nooit op Zweinstein gezien heb uiteraard.
    Skylar geeft een leerling een afstraffing met een enkele blik en hij glimlacht tevreden. Zijn toverstok stopt hij weg en zijn handen verdwijnen in zijn zakken om langs de mensen heen te kijken. Ik zucht zachtjes en hoop dat we zo alweer naar binnen mogen. Volgens mij denkt hij er hetzelfde over omdat hij op zijn horloge kijkt."Hoe leuk zou het zijn, om nu even te veranderen en de de helft van het gezelschap die nog niet weet dat ik Faunaat ben even lekker te laten schrikken?" grijnst hij en ik moet zacht lachen. "Je kan dat voordeel beter bewaren voor een beter gepaste situatie." zeg ik tegen hem. Hierop kijkt hij me aan. "Ik weet het, ik weet het. Als afdelings hoofd ben ik verantwoordelijk en moet ik volwassen blijven doen en netjes hier blijven staan om het zooitje in het gareel te houden." Hij bijt even op zijn lip alsof het moeilijk voor hem is. Ik bijt weer even op me lip. Een collega loopt langs die we begroeten met een knikje. "Soms kan je ook dingen doen die niet verantwoordelijk zijn, zolang het maar privé blijft," merk ik onschuldig op. Daarmee kan je mijn vakantie wel invullen.
    "Dit gaat een leuk jaar worden," bedenkt Skylar hardop. "denk je niet?" vraagt hij dan aan mij. Ik haal mijn schouders iets op. "Waarschijnlijk net zoals elk jaar," antwoord ik een tikkeltje verveeld. Meestal gebeuren er niet al te veel spannende dingen bij ons, we zijn immers wel volwassenen. Daarop komt Gina ineens langs, maar in plaats van voorbij te lopen, blijft ze bij ons staan. "Ha, daar hebben we het hoofd van Codoradi. Hé Amelia, hoe was jullie zomer?" zegt ze en ik grijns ietwat ongemakkelijk. "Goedenavond Tyerson," Ik ben het gewoon om enkel achternamen te gebruiken. "Prima, de jouwe?" vraag ik gelijk terug.

    Mikhail Alyosha Volkov - Codaradi 7de jaars/klassenoudste

    "Jaloers?" vraagt Alison na haar omhoog geschoten wenkbrauwen. Ze drukt een kusje op zijn wang en veegt haar lippenstift weg, waardoor ik vooral blij been dat hij dat zei. Ze grijnst om mijn reactie waarmee ik terug kom in de werkelijkheid nadat Jaymie erbij was gekomen, Robert moet er ook om lachen. "Als je het echt wilt weten, ik was deze vakantie bij mijn tante en het was inderdaad gezellig, maar het shoppen was toch wel echt het hoogtepunt," antwoord ze, waarna ze met haar schoen tegen haar hutkoffer tikt en mijn blik erheen glijd. "wat met name de reden is dat hij zo zwaar is." Haar handen gaan naar haar zij toe en haar ogen glinsteren alsof ze iets van plan is.
    "Maar hé, jij denkt dus alles al van mij te weten, hmm?" Ik knijp mijn ogen iets dicht als ik naar haar kijk. "Wat ben je van plan?" vraag ik, niet geheel nieuwsgierig. "Laten we daar een weddenschap van maken. Ik geef je een aantal dagen de tijd om mij nóg beter te leren kennen. Vertel je me iets interessants, prima, dan is het aan jou wat je wilt, máár, is het niks nieuws of boeiends, dan neem je me mee uit eten. Niet naar één of andere ordinaire vreettent, maar iets chics graag," stelt ze voor met een knipoog en steekt haar hand uit. "Nou, wat zeg je ervan. Hebben we een deal? Hé en Robert, jij dient als ooggetuige, hè." Ik neem haar hand niet gelijk aan.
    "Weet waat je aan begint hoor, Mik, want het kan gevaarlijk worden met haar." waarschuwt hij me grijnzend. Ik moet zacht grinnikend. "Het klinkt als een goede uitdaging, maar wat als ik win? Een etentje met jou is altijd een plezier, maar als ik win, betaal jij. 7 dagen." Hierna neem ik haar hand vast, maar niet zoals ik bij een andere man zou doen. Zachter, met een zekere tederheid, maar kort. "Hoe dan ook, ik win altijd," grijns ik speels naar haar. "Een avondje met je weg en ik zal je zeven dagen lang niet alleen laten." Het zou wel lastig worden uiteraard, als ik er zo over na denk weet ik inderdaad maar erg weinig van haar dat niet oppervlakkig is. Ze geeft zichzelf niet zomaar bloot, maar daar ga ik zeker wel proberen verandering in te brengen. Op de makkelijke manier of op de moeilijke.


    Your make-up is terrible

    Skylar Chase Winter Leraar Gedaante Verwisselingen en Afdelingshoofd Codoradi.

    "Of juist erg leuk" zegt Amelia. Ik hoor het dubbelzinnige in haar stem en een grote grijns glijd over mijn gezicht. "Ragnatela zou beter bij me passen, maar nu zullen we er in ieder geval niet snel achter komen. Een beetje competitie maakt dingen altijd spannender, nu moet je het doen met miss Sharova." Sharova is ook een lerares, russisch van klammfels. Volgens mij heb ik haar daar ook wel eens gezien, maar het zou ook net zo goed niet kunnen.
    Als ik vraag hoe leuk het zou zijn om nu te veranderen, Lacht Amelia zachtjes. "Je kan dat voordeel beter bewaren voor een beter gepaste situatie." Ik knik "Dat is natuurlijk wel zo." antwoord ik. "het zou wel leuk zijn" voeg ik er alsnog aan toe. "Soms kan je ook dingen doen die niet verantwoordelijk zijn, zolang het maar privé blijft," zegt Amelia onschuldig. Nu kan ik echt mijn lachen niet meer inhouden. "Oh you Naughty Girl!" zeg ik lachend en ik haal mijn hand even langs mijn onderlip. "Maar ik moet toegeven dat je wel gelijk hebt" zeg ik met een twinkeling in mijn ogen. Na nog even aan mijn Lip geplukt te hebben, nog in dezelfde gedachten, bijt ik even op mijn lip. Ik weet precies wat Amelia bedoelde met haar opmerking, volgens mij weet dat ook dondersgoed. Wie weet was het wel haar bedoeling. maar hoe langer ik er over nadenk, hoe drukker ik me er over maak. Ik weet niet wat ze in haar vakantie doet, misschien heeft ze wel een grote liefde na school, en doelde ze daarop. Voor ik laat merken dat ik er mee zit schud ik het snel van me af. Het verpest de hele boel maar, haar privé leven gaat mij helemaal niks aan. Ze is maar een Collega Sky, onthoud dat!
    "Ha, daar hebben we het hoofd van Codoradi. Hé Amelia, hoe was jullie zomer?" Ik schrik op uit mijn gedachte en zie Gina staan. Amelia grijnst iets wat ongemakkelijk. "Goedenavond Tyerson, Prima de jouw?" antwoord Amelia. Ik kan een geïrriteerde blik niet echt onderdrukken. Kan je timing nog slechter zijn Tyerson? Ging net zo lekker zo!. "Tyerson" zeg ik met een knikje. "de vakantie was prima, en de jouwe?" klinkt nogal na-aperig. Ik kijk Amelia even kort aan, en probeer niet beteuterd te kijken. Voor zover ik weet lukt dat aardig.
    Ik zie dat een groot deel van de leerlingen er zijn, ook bijna alle leraren zijn gearriveerd. Ik heb alleen het schoolhoofd nog niet gezien. De duistere wezens staan ook klaar. Ik sla mijn armen even over elkaar maar sla mijn blik niet neer. Nog steeds veels te trots en veels te dominant daarvoor. Ik knipoog nog een keer speels naar Amelia, maar houd mijn gedrag dan beschaafd en koeltjes, aangezien er een andere lerares bij staat, en straks er waarschijnlijk meer bij komen staan.
    Dit is mijn eerste jaar als Afdelingshoofd. Er komen een hoop kopzorgen bij, maar als voordeel zit ik nu wel naast Amelia in de eetzaal en mag ik ook alle leuke dingen doen waar ik de afdelingshoofden eerst voor benijden. Ja ik heb zin in dit schooljaar.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 19:43 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gina Maura Tyerson Lerares Vliegen
    "Goedenavond Tyerson. Prima, de jouwe?" zei Amelia. Waarop Skylar meteen zei: "Tyerson, de vakantie was prima, en de jouwe?"
    Ik wist dat sommige leraren of lerares de gewoontes hadden mensen en leerlingen aan te spreken met hun achternaam. Dat deed ik ook met leerlingen, maar bij collega's vond ik het fijner om hen aan te spreken met hun voornaam, dat vond ik wat prettiger om mee te werken.
    "Mijn vakantie was niet zo heel geweldig. Ik heb me de meeste tijd zitten vervelen. Of ik heb wat gevlogen, wel zodanig dat die Dreuzels mij niet zagen natuurlijk."
    Ik zei het woord 'Dreuzels' met zo'n grote verachting dat het wel duidelijk moest zijn dat ik niet van Dreuzels hield. Maar ja, dat was volkomen normaal op deze school. Iedereen haatte Dreuzels en ook Modderbloedjes werden niet gewenst. Vooral niet door mij.
    "Hoe ben je eigenlijk afdelingshoofd van Codoradi geworden." vroeg ik uit beleefdheid aan Skylar. Ik wilde ontzettend graag afdelingshoofd worden van Codoradi en volgens mij wist Skylar dat ook. Maar ik had geen zin om teleurgesteld te zijn omdat Skylar die rol had gekregen. Zo had ik tenslotte meer tijd om te trainen. De volgende keer zou het misschien wel lukken. Dat hoopte ik tenminste.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Yasmin Rosa Scoota - Codaradi - 1ste jaar

    Ik kon vannacht helemaal niet slapen door het enthousiast zijn voor de eerste schooldag. Eindelijk zou ik naar een school kunnen waar geen enkele dreuzel zou rondlopen. Ik sta zowat te springen eens ik klaar ben om naar het bos te gaan met de ViaVia. "Liefje, doe je gewaad is beter om." zeurt mijn moeder. "Oh mam ..." zucht ik en doe mijn gewaad goed. "Zo goed?" vraag ik en ze knikt. Ik zucht weer en schud mijn hoofd. Ze is zelf ook helemaal enthousiast omdat ik de eerste in de familie ben die naar een speciale school voor heksen en tovenaars gaat. "Heb je alles?" vraagt mijn vader. Ik kijk naar de hutkoffer die voor mijn voeten ligt en kijk naar het uniform dat ik aan heb. "Jhep, denk het wel." zeg ik grijnzend. "Goed, ben je klaar om te vertrekken dan?" vraagt hij dan. Ik knik en neem even diep adem. "Ik ben echt zo klaar!" zeg ik enthousiast. "Ok, je weet hoe het werkt he?" vraagt mijn vader. "Jhup." Duh dat ik weet hoe het werkt om in het bos terecht te komen, ik kan al jaren toveren en weet zowat bijna alles van de toverwereld, althans dat denk ik dan toch. "Goed, dan zie we je bij de eerste vakantie." zegt mijn moeder nu een beetje zenuwachtig. Ik knik. "Klopt." Ze spreid haar armen en trekt me er in. "Ik ga je missen lieve schat en beloof me alsjeblieft dat je je daar beter zal gedragen dan je hier op school deed." fluistert ze in mijn oor. Ik begin te lachen en schud mijn hoofd. "Geloof me mam, daar zal ik anders zijn dan hier. Ik bedoel, daar zijn geen domme Dreuzels en sorry mam, niet persoonlijk op jou." Ze knikt moeilijk met een kleine glimlach. "Het is goed, mijn lief kind." Ze drukt een kus op mijn wang en dan komt mijn vader me knuffelen. Ik geef mijn zusje en broertje nog snel een knuffel en zorg dan dat ik zo snel mogelijk weg ben met mijn hutkoffer. Ik heb mijn kat Bellatrix mee, die kan ik namelijk niet missen en aangezien je een kat mocht meebrengen doe ik dat maar.

    Ik kom neer op een plaats in het bos. Ik hoor stemmen en loop er meteen op af. Ik tref een hele hoop mensen aan in gewaden. De andere leerlingen dus. Ik begin spontaan te grijnzen en kijk rond, ik ken niemand en niemand kent mij, ook wel logisch als nieuweling en eerstejaar. Moeten we hier nou wachten? En hoe lang precies? Een beetje onzeker kijk ik rond, dit is ook de eerste keer dat ik mij onzeker voel. Moet ik iemand aanspreken? Moet ik ergens verzamelen of moet ik nou gewoon hier wachten met de rest? Ik kijk rond en rond, zoveel leerlingen en ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik zet mijn koffer neer en ook het kleine kotje waar mijn kat in zit. Ik kruis mijn armen over elkaar en kijk wat rond. Ik besluit dan maar gewoon te wachten he. Ik zie wel wat er gaat gebeuren en zo.


    16 - 09 - '17

    Scarson Acromunta schoolhoofd

    Als ik alle brieven heb gelezen sta ik op en kijk naar buiten door het raam. Ik kijk uit op het donker bos waar de leerlingen en leraren samenkomen. Ik ga daar niet heen, het schoolhoofd heeft andere zaken aan zijn hoofd. Ik pak mijn toverstok, doe het raam open en mompel een spreuk. Het lijkt alsof er wind wordt weggeblazen. De dat effect verspreid zich over heel het kasteel en spreidde zich tot Twintig meter boven het dak van Magicalorus en de grond. Dat moet elk jaar gebeuren zodat dreuzels het kasteel niet konden vinden. Ik sluit het raam en loop mijn kantoor uit, terug via de lift en richting de grote zaal.


    [Sorry voor het kleine stuk, is er nog iemand aanwezig in het kasteel?]


    Queer zijn is gewoon alles

    [Kan ik Anastasia op iemand afsturen? Ik heb mijn student biiijjjna af, trouwens, echt sorry dat alles zo lang duurt --" ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Caleb Moore
    'Nee, mijn geweldige moeder heeft mij en Will drie uur te vroeg weggestuurd, waardoor we hier ergens in de middag al waren,' 'Waarschijnlijk heb je me gemist, omdat ik met mijn beste vriend Steen een tukje aan het doen was.' ik grinnik even aangezien ik dat best stom van mezelf vond dat ik hem niet heb opgemerk. 'Ow sorry wat stom van me dat ik jullie eens niet heb opgemerkt, maar ja als je een tukje ergens zit te doen waar je niet opvalt dan gebeurt dan.' grinnik ik even. 'Maar uhm hoe was je vakantie?'


    Adriana Catalina Rossini
    "Hé, jij bent toch Adriana? Ik ben Tia. Hoe was je zomervakantie? Zit je ook te wachten op je vrienden?" ik draai me naar het meisje dat me aanspreekt en ik trek even een wenkbrauw omhoog, zo als altijd staat mijn gezicht kil en emotieloos, ik onderzoek haar even voordat ik antwoord geef. 'Ik ben inderdaad Adriana, aangenaam.' zeg ik dan maar om toch even vriendelijk te lijken. 'Ik heb niet echt vrienden.' geen idee of het echt zo was ik heb nooit echt een idee gehad dat iemand me echt aardig vond en om me geeft, ik pestte de leraren, de leerlingen en ik had ook nog eens veel problemen maar van geen een gebeurtenis waar ik straf van krijg leer ik iets.

    Bryan Medaci - Ragnatela - 6de jaar

    Zuchtend kijk ik rond. Mijn vrienden waren even bij hun andere vrienden en klasgenoten gaan staan en probeerde nieuwe mensen te leren kennen. Ik heb het niet zo om nieuwe mensen te leren kennen op de eerste dag, dat komt later wel. Ik kijk even rond, op zoek naar eerstejaars die ik misschien al kan pesten tot mijn oog op mijn klasgenoot Adriana valt die van dezelfde afdeling is. Haar gezicht staat zoals altijd en zo te zien vind ze het niet leuk dat die andere leerling bij haar staat, typisch. Ik kijk naar mijn hutkoffer die ik weer vastneem en meesleur zodat ik hem niet kwijt kan raken. Ik ga even naar haar toe, ik zal haar redden van die eerstejaar, of nee volgens mij heb ik dat meisje al gezien dus misschien tweedejaar of zo.

    Met een kuch voeg ik me bij de meiden en leg mijn hutkoffer neer. "Dag Adriana." groet ik Adriana met een glimlach en bekijk dan het jonge kleine meisje voor me. Het meisje ziet er best schattig uit, maar ik weet nog steeds niet of ze nou echt in het tweede jaar zit. "Wie ben jij? Zit jij in het tweede? Eerste denk ik niet aangezien ik je al is gezien heb." begin ik tegen dat jonge kleine meisje. Ik kijk naar Adriana. "Wie is dat?" vraag ik, niet eens wachtend op het meisje haar antwoordt zelf.


    16 - 09 - '17

    Adriana Catalina Rossini
    Mijn aandacht wordt even afgeleid van Tia als Bryan bij ons komt staan heel even heb ik even moeite om mijn serieuze kille blik te behouden, Bryan is de enigste die ik nooit pijn heb gedaan en nooit de neiging heb gehad om hem pijn te doen, ik heb geen idee waarom, waarom ik hem überhaupt aardig vind. Lijken we qua karakter op elkaar? Is hij de enigste die mij begrijpt? en weet hoe je moet zorgen dat ik hem nooit pijn zou doen en zelfs aardig zou vinden? wel ja wat maakt het verder ook uit. 'Dag Adriana.' zeg ik en ik groet hem terug om even kort een knikje te geven, hij glimlacht even. Als hij naar Tia kijkt krullen mijn lippen om tot een kleine glimlachje hopelijk heeft hij en Tia dat niet gezien. "Wie ben jij? Zit jij in het tweede? Eerste denk ik niet aangezien ik je al is gezien heb." zegt hij tegen Tia "Wie is dat? hij kijkt mij dan weer aan en ik antwoord dan maar; 'Dit is Tia, volgens mij zit ze als ik het me goed herinner in de 2de jaar.'

    [Als je t niet erg vindt, ga ik nog even wachten om terug met Bryan te reageren.]


    16 - 09 - '17

    Gylani schreef:
    [Als je t niet erg vindt, ga ik nog even wachten om terug met Bryan te reageren.]



    [Is goed, ik wacht eigenlijk normaal ook tot dat de andere reageert maar ik kon het even niet laten en verveelde me ghehe^^]

    Medina Alva Velethe / Lerares / Verzorging van Duistere Wezens
    Ik nam op tijd mijn Viavia en belandde in het bos. Ik was al aardig gewend aan het gevoel van reizen met een Viavia. Voor me stond een prachtige groep Hircumork. Ik herkende Rileo, die ik zelf getemd had voor mijn lessen. Hij keek op toen ik floot. Vrolijk kwam hij op me af gerend, maar al te enthousiast om me naar de rand van het bos te brengen. Ik klom op zijn rug en vervolgde mijn weg richting de ontmoetingsplek. Daar stonden wat leerlingen, en een paar leraren. 'Goeiemiddag, collega's! Wat een fijne dag om ons schooljaar te beginnen, nietwaar?' zei ik terwijl ik bij de leraren ging staan.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Tia Rose Jufferson
    'Ik ben inderdaad Adriana, aangenaam. Ik heb niet echt vrienden." zei Adriana. Ik trok even mijn wenkbrauwen op, maar voor ik iets kon zeggen kwam een oudere jongen bij ons staan en die zei: "Dag Adriana. Wie ben jij? Zit jij in het tweede? Eerste denk ik niet aangezien ik je al is gezien heb."
    Ik wilde net antwoorden, maar voordat ik ook maar iets kon zeggen vroeg hij aan Adriana: "Wie is dat?" Ik keek hem kwaad aan als Adriana antwoordde: 'Dit is Tia, volgens mij zit ze als ik het me goed herinner in de 2de jaar.'
    Waarop ik boos reageer: "Ik kan me heus wel zelf voorstellen. Ik ben inderdaad Tia en zit in het 2e Codoradi. En wie mag jij wel wezen?"
    Maar voordat hij iets kon zeggen zei ik: "Laat maar, dat boeit me toch niets."
    Tegen Adriana zei ik: "Ik vind het heel vervelend voor je dat je geen vrienden hebt."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||