• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    @Shion heeeeuj we hebben twee dezelfde, Yuuki en Nezumi. ;D
    @ fuck... Dat klinkt niet goed. Aan de ene kant ben ik nu wel heel erg nieuwsgierig. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Awesome ;d. Van mij mag je kijken, maar ik heb je gewaarschuwd!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Weten jullie leuke internet sites, waar je anime stuff kan kopen?
    Zoals mokken, knuffeltjes, muismatten, sleutelhangers, figuurtjes, posters etc.
    Ik heb wel op google opgezocht, maar nog niet echt wat leuks gevonden.
    Vroeger had ik wel paar websites, maar die zijn weg, sinds dat mn laptop ooit keer naar maker is geweest.
    Want binnenkort kerst / sinterklaas, en weet niet zoveel, en een sleutelhanger ofzo of een mok leek me wel leuk c:

    Heh. Die tweede @ in m'n vorige post moet een &-teken zijn. (':

    @Firefox kijk eens op de website van Archonia, meestal hebben ze daar wel wat leuke spulletjes. (: Voor de rest ken ik er ook niet veel.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wow, ik ben even een week niet op Q geweest en gelijk is er een derde Otaku topic aangemaakt en heb ik van alles gemist. D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Zijn er nog personages die ik minstens een keer heb moeten getekend? ;d
    Ok die zin klinkt heel raar maar mijn hersens falen erin om er een goed nederlands zin van te maken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Algemeen vraagje aan jullie,
    Kunnen jullie toevallig muziekvideo's, zoals bijvoorbeeld deze?



    Ik zag het gisteren en ik raakte er min of meer wel gefascineerd door. Het is gedaan door Jun Maeda die misschien jullie wel bekend in de horen kan klinken, maar alsnog vind ik het echt prachtig gedaan. Het is een video die met behulp van muziek en tekeningen op verschillende layers een mooi verhaal verteld. Ik kende het nog niet, maar vond het echt geweldig toen ik het zag. Wat vinden jullie ervan?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Eey dat liedje ken ik ;D
    Love it ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Eey dat liedje ken ik ;D
    Love it ;d.


    Jaa, het is echt prachtig he :O
    Echt, vind het zo knap dit en als ik nou kon tekenen, zou ik ook proberen zoiets te maken xd
    maar ja, dat heb je als je niet kan tekenen xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Haha ik kan wel beetje tekenen, maar langzaam dus het zou mij ontiegelijk veel tijd kosten om zo iets te doen xd,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Yayde haha, ja, alles wordt meteen volgespamd hier, en of het over anime gaat is zo af en toe ook nog maar de vraag. (':

    @Shion Fai van Tsubasa. :3 Maar die heb je niet gezien, dus dat is ook een beetje raar dan. (': Verder kan ik niet zo snel op iets komen nu, maar ik zal eens nadenken.

    @Taka ik zal zo eens luisteren, maar denk niet dat ik 'm ken.


    & ik moet nog zooooo veeeeeel bij kijken van deze week. O.o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    -Gaat kijken wie dat is-
    Hij ziet er awesome uit ;o. Het word wel natekenen dan.. Dus ik ga de anime zien en dan een leuke shot uitzoeken ;D
    Het liefst met dat konijntjesding erbij.. Doet me denken aan dat beestje wat Nai eigenlijk is van Karneval.
    Dit plaatje zag ik trouwens van Fai


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    -Gaat kijken wie dat is-
    Hij ziet er awesome uit ;o. Het word wel natekenen dan.. Dus ik ga de anime zien en dan een leuke shot uitzoeken ;D
    Het liefst met dat konijntjesding erbij.. Doet me denken aan dat beestje wat Nai eigenlijk is van Karneval.
    Dit plaatje zag ik trouwens van Fai


    Dat is Mokona! ;D Mokona is ook awesome, hehe. En yaaaay voor dat je het gaat kijken, Tsubasa is veel te onbekend op Q., terwijl het echt ontzettend awesome is. :3 Vooral de manga, maar de anime is ook geweldig.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    En nu ga ik eens beginnen met bij kijken...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ok, ik moet iemand toevoegen aan mijn favoriete personage lijstje. :Y)
    Touji Ato - Tokyo Ravens. *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)