• Volgens mij was het tweede topic vol, dus vandaar topic nummer 3 :D
    Algemeen anime topic waar je kan praten over alle anime en manga!



    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik ben niet beledigd hoor. (':
    Ik vind het gewoon altijd zo'n onzin dat mensen over Explorer zeuren terwijl ze alleen oude versies o.i.d. hebben gebruikt. Op mijn oude laptop gebruikte ik ook Chrome, puur omdat Explorer inderdaad sloom deed enzo, maar sinds ik een nieuwe laptop heb, doet Explorer het prima en zie ik geen reden om Chrome te installeren. ;d


    Komt ook een beetje doordat toen die browsers nog niet erg bekend waren of zelfs niet bestonden en Microsoft erg dominant is met Internet Explorer, want dat staat gewoon altijd vast op je computer, terwijl je de andere browsers moet downloaden. Komt eigenlijk ook wel doordat Microsoft hun monopolie positie op Windows gebruikt om Internet Explorer te promoten, hoewel ze de laatste tijd wel achterlopen. Maar ik moet toegeven dat in een ver verleden ik ook Internet Explorer gebruikte als standaardbrowser, maar momenteel zit ik meer aan de chrome vanwege dat die veel sneller gaat en voor mij weinig problemen geeft. Maar zoals ik al zei, ieder heeft zo denk ik zijn/haar eigen browser. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    Iemand antwoord op mijn prachtig omcirkelde vraag? Tumblr heeft vooralsnog geen antwoord en ik wil het ook weten. D:
    Oh damn hij is heel klein XD.
    Groter
    Basically vraag ik me dus af uit welke anime dit komt. D:



    Als je het weet wil je het mij vertellen? ;D
    + heeft de persoon die het gepost heeft het niet in de tags staan? ;o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Als je het weet wil je het mij vertellen? ;D
    + heeft de persoon die het gepost heeft het niet in de tags staan? ;o


    I will ;D
    Nou, ik was aan het zoeken, maar krijg het niet gevonden... :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wel goede animatie lijkt die anime te hebben :P
    Vraag me ook wel af welke dat is. xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    IK HEB HEM GEVONDEN
    Het is alleen een 'movie', geen anime. :/
    MAL


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    IK HEB HEM GEVONDEN
    Het is alleen een 'movie', geen anime. :/
    MAL


    Hmmm lijkt me wel een interessante anime :P
    Ik zit hem op mijn to-watch-lijst voor het geval dat.
    Nu ben ik nieuwsgierig ook xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Hmmm lijkt me wel een interessante anime :P
    Ik zit hem op mijn to-watch-lijst voor het geval dat.
    Nu ben ik nieuwsgierig ook xd


    Ik ook ja. (': Ik ga 'm eens kijken als ik tijd heb. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    IK HEB HEM GEVONDEN
    Het is alleen een 'movie', geen anime. :/
    MAL


    Eey.. Die ben ik al eens tegengekomen ;o.
    Verder nooit echt bij stil gedaan en nooit echt gaan kijken.
    Maar nu zet ik hem in mijn lijstje ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Parachutes je wilde een foto? ;

    Welcome in my messy world ;D
    Klik
    Ok hij is minder scherp dan ik dacht ;D. Mijn bril lag beneden toen ik hem maakte ok xd.
    Oh en hier et lijstje van dichtbij;
    Klik

    en nu ga ik verder met finalcut..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    @Parachutes je wilde een foto? ;

    Welcome in my messy world ;D
    Klik
    Ok hij is minder scherp dan ik dacht ;D. Mijn bril lag beneden toen ik hem maakte ok xd.
    Oh en hier et lijstje van dichtbij;
    Klik

    en nu ga ik verder met finalcut..


    Oeh I like your handwriting. ^^
    Cape voor Yuki, watwat? ;D Ja, nu ga ik alles bestuderen.
    En je hebt een Asuna poster, awesoooome! Waarvan is die in het midden? Hij is inderdaad niet zo scherp. xd Ik dacht op het eerste gezicht Shingeki maar volgens mij is het dat niet. xd
    Ik wil ook anime posters, heb er geen één. T^T
    Kaichou wa maid-sama staat ook nog op mijn lijstje trouwens ;o.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oeh I like your handwriting. ^^
    Cape voor Yuki, watwat? ;D Ja, nu ga ik alles bestuderen.
    En je hebt een Asuna poster, awesoooome! Waarvan is die in het midden? Hij is inderdaad niet zo scherp. xd Ik dacht op het eerste gezicht Shingeki maar volgens mij is het dat niet. xd
    Ik wil ook anime posters, heb er geen één. T^T
    Kaichou wa maid-sama staat ook nog op mijn lijstje trouwens ;o.


    Dank je ;d en ja cape voor Yuki ;D Mijn kat heet Yuki en kwam ooit op het idee om er een cape voor te maken haha xd.
    Die in het midden.. Dat zal ik je morgen vertellen.. Ik weet het niet uit mijn hoofd.. Het was geen anime dat weet ik wel..

    Final Cut Pro X is niet leuk o-o.. Schijt Mac waarom kan je niet meer dingen hebben D:

    Nappy time heb et gehad ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ooooh haha. (': Ik zat al alle Yuki's die ik ooit in anime's ben tegengekomen af te gaan, dacht meteen aan Code: Breaker en Vampire Knight enzo. (':
    Katten zijn leeeuk, wij hebben er thuis ook twee. ^^
    & Welterusten, ik ga ook maar eens slapen...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Weet iemand waar deze anime van is?
    Zag het plaatje op tumblr, en ben wel benieuwd.

    Parachutes schreef:
    Ooooh haha. (': Ik zat al alle Yuki's die ik ooit in anime's ben tegengekomen af te gaan, dacht meteen aan Code: Breaker en Vampire Knight enzo. (':
    Katten zijn leeeuk, wij hebben er thuis ook twee. ^^
    & Welterusten, ik ga ook maar eens slapen...

    Haha je denkt wel gelijk aan de 2 leukste ;D -Vooral die van Code: Breaker.-
    Ehm over die poster.. Het is niet afkomstig van een anime ofzo.. maar van Nelle Schoemaker klik Dat is de poster ;d

    Foxfire schreef:
    Weet iemand waar deze anime van is?
    Zag het plaatje op tumblr, en ben wel benieuwd.


    Danganronpa

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 16:00 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Shion oehh ik vind het echt een mooie poster. (:
    En ja, Yuki van Code: breaker is de meest awesone Yuki, hehe. Ik ben echt fan van hem. ^^
    Ik vond Vampire Knight Yuki niet zo leuk. Ze kiest verkeerd. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)