• Hallo allemaal,

    ik heb zelf geen probleem met mijn eigen story maar tegenwoordig wel dat van anderen.
    Het is zo duidelijk als het maar zijn kan wat ik me afvraag...
    Waarom schrijft 90 procent van Quizlet tegenwoordig verhalen die met 1D, Stylinson,Tokio Hotel,Justin Bieber en alles wat niet OP-gerelateerd is te maken hebben?
    Is het leuker om erover te schrijven óf om te lezen? Heeft het iets als je bijvoorbeeld over 1D schrijft?
    Mijn persoonlijke mening is dat ik het erg jammer vind dat er zo weinig goede OP-verhalen zijn.
    Verhalen met zelf bedachte personages. Ik zie namelijk heel vaak verhalen met celebs in de spotlight voorbij komen.
    Wat vinden jullie hiervan, of ben ik gewoon iemand die te erg nadenkt hierover?
    -Het is trouwens absoluut niet gemeen bedoeld...-

    Perfecto schreef:
    Opzig snap ik jullie punt, maar ik vraag me af wat de ommezwaai heeft gemaakt dat er ineens zoveel fan fics gepromoot worden..


    Ik denk dat dat jaren geleden begonnen is :')

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 17:34 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Dat zou best kunnen, maar dan nog... Waarom? Want het lijkt niet goed verdeeld...
    Maarja.

    Perfecto schreef:
    Dat zou best kunnen, maar dan nog... Waarom? Want het lijkt niet goed verdeeld...
    Maarja.


    Ik zou ook niet willen dat er een OP-hype zou komen. Eigenlijk hoef ik helemaal geen hype.


    Some people are art and do art at the same time

    Nee, daarom zou het ook een beetje verdeeld moeten zijn, maarja helaas is dat dus niet zo.

    Ik schrijf OP. Puur omdat ik - en mijn eigen lezer- een eigen beeld kunnen maken van de hoofdpers(o)on(en).


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Perfecto schreef:
    Nee, daarom zou het ook een beetje verdeeld moeten zijn, maarja helaas is dat dus niet zo.

    Je kunt hoog en laag springen, maar de verdeling tussen het aantal fanfics en OP's zal nooit gelijk zijn. De meerderheid van Q is nu eenmaal fan van bijv. 1D. Ik ben ook geen fan van de hypes, maar ik zoek gewoon naar OP's en heb al een paar hele goede gevonden. (:


    You are beautiful, you are love.

    Het is ook niet dat ik serieus denk dat het ooit 'gelijk' zal worden, maar zulke dingen vraag ik me in iedergeval toch wel af en toe af.

    Perfecto schreef:
    Nee, daarom zou het ook een beetje verdeeld moeten zijn, maarja helaas is dat dus niet zo.

    Er zijn áltijd hypes. Als het niet Harry Potter is, dan is het wel 1D of the Hunger Games. Vroeger was Quizlet meer een Tokio Hotel fansite en dat is ook geleidelijk aan weer weggetrokken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Perfecto schreef:
    Het is ook niet dat ik serieus denk dat het ooit 'gelijk' zal worden, maar zulke dingen vraag ik me in iedergeval toch wel af en toe af.

    Okee, dat snap ik. Wat ik ermee bedoelde te zeggen is dat het weinig zin heeft om er over te blijven mokken. c: -niet slecht bedoeld-


    You are beautiful, you are love.

    IK schijf fanfictie (vooral over glee en hp, maar ook over anderen) omdat ik het leuk vind om er over te schrijven en er een beetej mijn eiegn twist ana te geven. (en mijn orgineel verhaal schrijf ik in een schriftje zodta het misschien utgegeven kan worden) Maar ik geef je wle gelijk. (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ohara schreef:
    Hier zijn al zoveel topics over geweest. Mensen vinden het gewoon leuk om over zulke dinge te schrijven omdat ze over hun idolen willen fantaseren. Meer niet.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik ben gestopt met lezen op "tegenwoordig"
    Lieve schat, da's altijd al zo geweest, dat zal altijd zo blijven. Hoeveel mensen er ook over zeiken, hoeveel goedbedoelde projecten er ook worden opgestart. Het gaat het niet veranderen, leer er maar mee leven.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Haha, ik denk duidelijk te veel na. Too obvious.

    Je schrijft over dingen die je leuk vindt, niet omdat het je is opgedragen om over iets te schrijven. 1D is geliefd, eigen personages zijn dat vaak niet. De berekening is simpel.


    Searching heavens for another earth

    Ik ben het helemaal met je eens hoor. Ik lees amper verhalen hier op Quizlet. Heb ook maar een stuk of 6 abo's en 2 bladwijzers. Verder schrijf ik zelf meer. Ik schrijf ook alleen met onbekende personages. Dat vind ik fijner. Ik kan er mijn hele eigen ingeving aan geven en het is mijn eigen fantasy. Ik zou niet eens over bekende mensen kunnen schrijven, dat komt gewoon te ongeloofwaardig over. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.