• Hallo allemaal,

    ik heb zelf geen probleem met mijn eigen story maar tegenwoordig wel dat van anderen.
    Het is zo duidelijk als het maar zijn kan wat ik me afvraag...
    Waarom schrijft 90 procent van Quizlet tegenwoordig verhalen die met 1D, Stylinson,Tokio Hotel,Justin Bieber en alles wat niet OP-gerelateerd is te maken hebben?
    Is het leuker om erover te schrijven óf om te lezen? Heeft het iets als je bijvoorbeeld over 1D schrijft?
    Mijn persoonlijke mening is dat ik het erg jammer vind dat er zo weinig goede OP-verhalen zijn.
    Verhalen met zelf bedachte personages. Ik zie namelijk heel vaak verhalen met celebs in de spotlight voorbij komen.
    Wat vinden jullie hiervan, of ben ik gewoon iemand die te erg nadenkt hierover?
    -Het is trouwens absoluut niet gemeen bedoeld...-

    Ik snap dat je het vervelend vind, maar ik (en vele mensen hier) vinden one direction nou eenmaal leuk. En als je een fan bent van iemand ga je vaker dromen over moest je die persoon eens tegenkomen of hoe geweldig het wel niet zou zijn als je samen zou zijn met bv.: Harry Styles. Omdat we dus hierover "dromen" spreekt het ons dus ook meer aan om verhalen te lezen waarin dit alles mogelijk is, waarin je kan wegdromen enz.
    Er zijn nu eenmaal mensen die one direction leuk vinden of justin bieber,...


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik vind fanfiction fantastisch om te schrijven. Het is ook de basis om een OP te schrijven. Ik schrijf zelf ook wel OP, maar ik zet ze gewoon niet online, omdat ik niet wil dat de hele wereld mijn OP kan zien.
    Fanfiction is leuk, omdat je dan al van iets kan vertrekken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké, naja iedereen zijn mening dan maar denk ik zo? :P

    probeer vaste op schrijvers te vinden, zo los ik het altijd op.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Persoonlijk lees ik bijna geen stories op Q, maar vroeger las ik vanalles, zowel fanfictie als OP. Tegenwoordig kan ik met moeite verhalen vinden die de moeite waard zijn om te lezen en soms is het gewoon lastig om het bij te houden. Als je graag goede OP's wilt, dan moet je me maar een PB'tje sturen, dan stuur ik je wat links ;) Zelf schrijf ik ook veel, maar daarvan post ik bijna niets meer op Q, tenzij ik er zin in heb haha. Tja, je kunt het economisch bekijken: hoe meer vraag er is, hoe meer aanbod. Zolang One Direction bestaat, zal de vraag constant blijven of zelfs toenemen en als reactie daarop neemt het aanbod ook toe. En als gevolg daarvan zijn er procentueel minder OP's - terwijl er in de werkelijkheid een constant aanbod daarvan is. Ik hoop dat ik nu een beetje het "Hoe?!" heb uitgelegd ;)


    Chasing goals.

    Ik vind het ook wel jammer, maar oké, deze site is hype/trendgevoelig. Daar zullen we mee moeten leven.


    26 - 02 - '16