• klik op logo voor grotere beeld


    Hallo Quizletters!
    er is al bijna een hele maand voorbij sinds ik de laatste post van mijn trailer store las. ik (dacht) dat ik het druk had en geen trailers meer wauw gaan maken. daar in tegen moest ik ook al weer een paar aanvragen afwijzen. maar ach ja. ik had dus spijt. maar het is ook beter om lekker weer opnieuw te beginnen! Dus hierbij, heropen ik de Obliviate trailer store =’D






    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    voorbeelden :















    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    Invullen :

    - Titel:

    - Beschrijving story:

    - Tekst in de trailer:

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil.

    - Achtergrondmuziek: (tip : instrumentale muziek = betere trailer)

    - Videofragmenten:

    - Zwartwit/kleur:

    - Deadline (wanneer moet het af zijn) :

    - Extra eisen:





    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..



    naamsveranderingen graag doorgeven

    wachtlijst :
    1-Curuxa ; It's in the stars ~ the 250th annual hunger games
    2-Journals ; Stairway To Heaven
    3-JDreamOnx ; I wasn't good enoug- Divergent
    4-JCanoodle ; Little mermaid
    5-Cyzashi ; Mendacia
    6-Adamlicious ; 4 nations, 1 destiny

    bezig :
    -Nightingalex ; The other daughter of Athena || Percy Jackson and the heroes of Olympus

    klaar :
    -DiCaprio ; Every cloud has a sliver lining

    -KittyChan ; Into the cold

    -Memorie ; History of 2 longboard girls || One Direction

    -LyraPhoenix ; Sci Fi story

    -Auvrea ; The darkness of the sea

    -Memorie ; Formidable || One Direction.

    -Auvrea ; Knocking on Death's door

    -
    -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 17:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Feaser schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad rot. Drink cola tegen de misselijkheid (:
    En met leren kan ik je niet helpen. Ik ben er ook slecht in.


    heb je nog extra clips en scenes van die meisje? en welke scenes wil je eigenlijk echt in de trailer hebben, van de Percy Jackson trailer? of als je echt geen andere clip meer weet, het liefst een kortere achtergrond muziek want 4 min. is echt te lang :') als dat ook niet kan, dan ga ik er verder niet op in. klant is de koning :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    heb je nog extra clips en scenes van die meisje? en welke scenes wil je eigenlijk echt in de trailer hebben, van de Percy Jackson trailer? of als je echt geen andere clip meer weet, het liefst een kortere achtergrond muziek want 4 min. is echt te lang :') als dat ook niet kan, dan ga ik er verder niet op in. klant is de koning :'D


    Dat meisje is AnnaSophia Robb. En uit de Percy Jackson films en trailers is ook goed (: Plus het hele liedje hoeft niet (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    OOOOOWWWW. Mijn topics voor nu


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    heb je een deadline, wanneer het echt af moet zijn? want ik heb het nogal druk :')


    Niet echt, zou het lukken binnen een maandje? (:


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Ehm, ik zie net dat je in de wachtlijst de naam van de titel verkeerd hebt geschreven, het moet Nalangu zijn, voor het fout gaat in de trailer haha.


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Intouchables schreef:
    Ehm, ik zie net dat je in de wachtlijst de naam van de titel verkeerd hebt geschreven, het moet Nalangu zijn, voor het fout gaat in de trailer haha.


    Oh sorry, ik ga het nu verbeteren :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    Oh sorry, ik ga het nu verbeteren :')


    Hahah okee :')


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Titel: It's in the stars ~ the 250th annual hunger games
    Lettertype: Het liefst een beetje dun maar hoekig
    Beschrijving van de story/rpg/iets anders: De proloog:
    A quell. Not just a quell, the 250th one. I'm so nervous. Maybe... No, that couldn't be. Maybe... Oh, shut up! I hit myself hard on my head, and my sister looks at me like I'm crazy. I smile to her. Finally Dinah Snow, our president, enters the stage. She begins a little talk about the quells. Then she begins. A little boy in a white suit brings her a white box. Dinah opens it and takes a piece of golden paper out of it. She unfolds it and reads. 'Even the greatest stars are not strong enough for the Capitol. In this games we are going to show you. The tributes will be reaped from the different constellations. For example, the boy and girl in district one will be reaped from the capricorns. These kids will be the only ones that can volunteer and the only ones that will be in the reaping ball. In every district there's another constellation. Prepare yourself! Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favor,' The president leaves the stage and the tv flashes off.
    Extra tekst:
    The stars decide your fate...
    So prepare.
    +Lettertype: Doe maar dezelfde als de titel
    Audiofragmenten: deze op het eind haha
    Achtergrondmuziek: Deze muziek.
    Videofragmenten: Een stukje hiervan en van deze aan het eind, totdat het beeld wit wordt als de pijp boven is. De stukjes van de handen van Katniss die een strik knopen en van Peeta's voeten die klimmen van deze video. Verder in het begin (van dit filmpje) Effies hand die in de bol een naamkaartje pakt en het afscheidsgebaar met de drie vingers, maar zo dat je alleen de vingers ziet, niet de achterhoofden van Effie en Katniss erbij. Natuurlijk mogen ze er vaag achter staan, dat is niet te vermijden.
    Verdere wensen: In kleur. Aan het eind wil ik graag dat erbij staat 'Written by Chris', niet mijn username. Die van jou mag je er wel bij zetten.
    Als het vaag is moet je t even zeggen! Succes!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 18:16 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ow ja wil je op het eind niet mijn username erneer zetten? Aangezien ik die vaak verander. Zou je er written by Noa bij willen zetten?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hey, het is misschien een beetje lullig, maar ik heb me toch bedacht voor de trailer om verschillende redenen, dus je mag me van de lijst halen. Het is zeker niet dat ik je trailers niet mooi vind, want dat vind ik zeker! Veel succes met je verdere trailers! X


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Helleeuww meisje!

    Hoever ben je? o;
    Ik ben ongeduldig ja sorry o;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    - Titel: Stairway To Heaven

    - Beschrijving story: Harry bedenkt tien stappen om Louis te bemachtigen, het is een rollercoaster van emoties. Na een tijdje raakt Harry depressief door verschillende redenen, en het verhaal heeft geen goed einde.

    - Tekst in de trailer: "10 stappen naar Heaven" en nog meer, als je zelf wilt

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil: -

    - Achtergrondmuziek: (tip : instrumentale muziek = betere trailer): Klik

    - Videofragmenten: momenten van Harry en Louis, waarbij Harry en Louis het moeilijk hebben?

    - Zwartwit/kleur: Zwart

    - Deadline (wanneer moet het af zijn) : Maakt me niet uit.

    - Extra eisen: -

    - Titel: I wasn't good enoug- Divergent

    - Beschrijving story:Het verhaal gaat over een meisje uit vriendschap die een keuze moet maken tussen haar familie en haar ware zelf. Ze kiest voor zichzelf en ze ontmoet nieuwe mensen. Ze komt erachter hoe goed ze is, het verbaasd iedereen . Ze trekt de aandacht van verschillende mensen maar of dat nou zo goed is?

    - Tekst in de trailer:
    One choice can transform you
    One choice can destroy you
    One choice can define you

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil.-

    - Achtergrondmuziek: (tip : instrumentale muziek = betere trailer)Music: Ellie Goulding Dead in the water instrumental

    - Videofragmenten:

    Ik Wil graag een paar fragmenten van Holland Roden. Een paar van Theo James in Divergent. En dan nog gewoon een paar bijpassende beelden ( ik zet de link van mijn story hieronder)


    - Zwartwit/kleur: kleur


    - Deadline (wanneer moet het af zijn) : Neem de tijd

    - Extra eisen:nope



    STORY

    xx

    Titel: Little mermaid
    Beschrijving story: De twaalfjarige Marina, zusje van de beroemde Finnick Odair, moet op twaalfjarige leeftijd meedoen aan de Hongerspelen. In de arena sluit ze een bondgenootschap met twee jongens uit andere districten. (ik wil er liever niet teveel over zeggen omdat ik dan het verhaal verklap, maar als je meer informatie nodig hebt mag je me pb'en).
    Tekst in de trailer: Graag op het laatst: 'Ladies and gentlemen, let the 69th Hungergames begin!'
    Achtergrondmuziek: Zelf heb ik geen goed liedje gevonden, maar ik wil graag een rustig, instrumentaal liedje.
    Videofragmenten:


    1:10-1:15
    1:22-1:23
    1:34-1:35
    2:16-2:18

    Naast dat, wil ik ook graag beelden van natuurrampen. Aardbevingen, lawines enz. De hoofdrol wordt gespeeld door Raffey Cassidy, dus van haar wil ik ook graag beelden.
    Zwartwit/kleur: Kleur.
    Deadline: Het liefst zo snel mogelijk.
    Extra eisen: /


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Feaser schreef:
    Helleeuww meisje!

    Hoever ben je? o;
    Ik ben ongeduldig ja sorry o;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded