• klik op logo voor grotere beeld


    Hallo Quizletters!
    er is al bijna een hele maand voorbij sinds ik de laatste post van mijn trailer store las. ik (dacht) dat ik het druk had en geen trailers meer wauw gaan maken. daar in tegen moest ik ook al weer een paar aanvragen afwijzen. maar ach ja. ik had dus spijt. maar het is ook beter om lekker weer opnieuw te beginnen! Dus hierbij, heropen ik de Obliviate trailer store =’D






    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    voorbeelden :















    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..






    Invullen :

    - Titel:

    - Beschrijving story:

    - Tekst in de trailer:

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil.

    - Achtergrondmuziek: (tip : instrumentale muziek = betere trailer)

    - Videofragmenten:

    - Zwartwit/kleur:

    - Deadline (wanneer moet het af zijn) :

    - Extra eisen:





    .........-~*~-.........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-........-~*~-.........-~*~-.........-~*~-........-~*~-..



    naamsveranderingen graag doorgeven

    wachtlijst :
    1-Curuxa ; It's in the stars ~ the 250th annual hunger games
    2-Journals ; Stairway To Heaven
    3-JDreamOnx ; I wasn't good enoug- Divergent
    4-JCanoodle ; Little mermaid
    5-Cyzashi ; Mendacia
    6-Adamlicious ; 4 nations, 1 destiny

    bezig :
    -Nightingalex ; The other daughter of Athena || Percy Jackson and the heroes of Olympus

    klaar :
    -DiCaprio ; Every cloud has a sliver lining

    -KittyChan ; Into the cold

    -Memorie ; History of 2 longboard girls || One Direction

    -LyraPhoenix ; Sci Fi story

    -Auvrea ; The darkness of the sea

    -Memorie ; Formidable || One Direction.

    -Auvrea ; Knocking on Death's door

    -
    -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 17:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    Natuurlijk maar daarvoor heb ik klein beetje meer informatie nodig :')


    Je kunt t me wel in een privébericht vragen wat je wilt weten!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lukt het nog? Als je nog wat extra info nodig bent moet je het maar zeggen. xx


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    - Titel: The other daughter of Athena || Percy Jackson and the heroes of Olympus

    - Beschrijving story: Charlotte Wise,of liever genoemd Charlie,is de tweede dochter van Pallas Athena. Ze wordt gepest in haar klas, en heeft maar 1 vriend. Op haar schoolreis kan zij als enige de stenen lezen,waar Grieks in is gegrafeerd. Dan ontmoet ze Grover Underwood. Dankzij hem is ze er na 15 jaar achter gekomen dat ze een halfgod is. Ze verlaat Washington en gaat met hem mee naar kamp halfbloed. Onderweg komen Charlie en Grover allerlei gevaarlijke wezens tegen. Aangekomen in kamp halfbloed komt Charlie erachter dat ze een halfzus heeft,Annabeth Chase van 16 jaar. Charlie en Annabeth spendederen veel tijd samen. Charlie ontmoet ook Percy Jackson,de officele vriend van Annabeth. Maar Charlie en Percy mogen elkaar niet. Op de dag van het vertrek komt Charlie een ketting op halen van Annabeth die ze bij Percy heeft laten liggen. Ze is binnen en in eens valt de deur dicht. En de komende week komt er niemand in het kamp. Ze zitten dus opgesloten. Wordt haat liefde?

    Proloog:
    Lief nieuw dagboek? Denk ik dan?

    Ik ben Charlotte Wise. Maar ik word liever Charlie genoemd. En dat doet ook bijna iedereen behalve mijn vader; Alex Wise. En mijn stiefmoeder;Jessica. Mijn moeder heb ik nooit gekend. Pap zei dat ze ons had verlaten toen ik 5 maanden was. Zelf ben ik nog al anders dan de rest. Ik ben altijd degene met de meeste kennis,en als ik moet vechten met iemand heb ik altijd een goede strategie.En i- Ook heb ik dyslexie. De kinderen in mijn klas pestten me ook. Ik heb me altijd al geïnteresseerd in de Griekse goden en godinnen. Morgen gaan we met onze klas Dt5C,van vwo, naar het museum. En daar is ook weer van alles met de Griekse goden. En ook met de Romeinse goden. Gelukkig gaat Harry ook mee. De enige vriend die ik heb. En gelukkig is morgen de laatste schooldag.

    X Charlie

    - Tekst in de trailer: A girl goes on A schooltrip. But that day will change her whole life. She goes to the camp, but first she meet monsters. In the camp she meet her halfsister. And her boyfriend. But she hates him. And he her. On the last day when they are there the boy and the girl are locked up. And 1 week is nobody there. What should they do? Returns hate to love?

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil: X

    - Achtergrondmuziek: (tip : hoe beter de achtergrondmuziek, hoe beter de trailer): Iets van een film ofzo? http://www.youtube.com/watch?v=ctGnzvh-urw < Die (:

    - Videofragmenten: Iets van de Percy Jackson film. Doe deze er maar sowieso in: 1.


    2.


    3.


    4.


    - Zwartwit/kleur: Kleur graag (:

    - Extra eisen:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    - Titel: The other daughter of Athena || Percy Jackson and the heroes of Olympus

    - Beschrijving story: Charlotte Wise,of liever genoemd Charlie,is de tweede dochter van Pallas Athena. Ze wordt gepest in haar klas, en heeft maar 1 vriend. Op haar schoolreis kan zij als enige de stenen lezen,waar Grieks in is gegrafeerd. Dan ontmoet ze Grover Underwood. Dankzij hem is ze er na 15 jaar achter gekomen dat ze een halfgod is. Ze verlaat Washington en gaat met hem mee naar kamp halfbloed. Onderweg komen Charlie en Grover allerlei gevaarlijke wezens tegen. Aangekomen in kamp halfbloed komt Charlie erachter dat ze een halfzus heeft,Annabeth Chase van 16 jaar. Charlie en Annabeth spendederen veel tijd samen. Charlie ontmoet ook Percy Jackson,de officele vriend van Annabeth. Maar Charlie en Percy mogen elkaar niet. Op de dag van het vertrek komt Charlie een ketting op halen van Annabeth die ze bij Percy heeft laten liggen. Ze is binnen en in eens valt de deur dicht. En de komende week komt er niemand in het kamp. Ze zitten dus opgesloten. Wordt haat liefde?

    Proloog:
    Lief nieuw dagboek? Denk ik dan?

    Ik ben Charlotte Wise. Maar ik word liever Charlie genoemd. En dat doet ook bijna iedereen behalve mijn vader; Alex Wise. En mijn stiefmoeder;Jessica. Mijn moeder heb ik nooit gekend. Pap zei dat ze ons had verlaten toen ik 5 maanden was. Zelf ben ik nog al anders dan de rest. Ik ben altijd degene met de meeste kennis,en als ik moet vechten met iemand heb ik altijd een goede strategie.En i- Ook heb ik dyslexie. De kinderen in mijn klas pestten me ook. Ik heb me altijd al geïnteresseerd in de Griekse goden en godinnen. Morgen gaan we met onze klas Dt5C,van vwo, naar het museum. En daar is ook weer van alles met de Griekse goden. En ook met de Romeinse goden. Gelukkig gaat Harry ook mee. De enige vriend die ik heb. En gelukkig is morgen de laatste schooldag.

    X Charlie

    - Tekst in de trailer: A girl goes on A schooltrip. But that day will change her whole life. She goes to the camp, but first she meet monsters. In the camp she meet her halfsister. And her boyfriend. But she hates him. And he her. On the last day when they are there the boy and the girl are locked up. And 1 week is nobody there. What should they do? Returns hate to love?

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil: X

    - Achtergrondmuziek: (tip : hoe beter de achtergrondmuziek, hoe beter de trailer): Iets van een film ofzo? http://www.youtube.com/watch?v=ctGnzvh-urw < Die (:

    - Videofragmenten: Iets van de Percy Jackson film. Doe deze er maar sowieso in: 1.


    2.


    3.


    4.


    - Zwartwit/kleur: Kleur graag (:

    - Extra eisen:


    Ik ga er straks mee beginnen want nu heb ik hoofdpijn (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    Ik ga er straks mee beginnen want nu heb ik hoofdpijn (:


    Is goed hoor (: Neem je tijd je moet wel fit en gezond blijven (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    (...)

    Is goed hoor (: Neem je tijd je moet wel fit en gezond blijven (:


    ben er nu mee bezig, sorry voor het wachten!


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    ben er nu mee bezig, sorry voor het wachten!


    Maakt niets uit hoor.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zou ik de achtergrond muziek kunnen veranderen naar:

    http://www.youtube.com/watch?v=yiRZFKiEySg


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    Zou ik de achtergrond muziek kunnen veranderen naar:

    http://www.youtube.com/watch?v=yiRZFKiEySg


    okey. nog een dingetje : als het voor de 6de nog steeds niet af is, mag je me wel een preek geven hoor (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    okey. nog een dingetje : als het voor de 6de nog steeds niet af is, mag je me wel een preek geven hoor (:


    Aangezien ik niet weet hoe lang het duurt voor een trailer klaar is doe ik het niet. Als hij niet voor de 12 dan doe ik het pas ahaha! Zo lang zal ik geduld hebben (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    -

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 17:57 ]


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    okey. nog een dingetje : als het voor de 6de nog steeds niet af is, mag je me wel een preek geven hoor (:


    Alloo! Hoe staat het ermee? Als je extra informatie nodig hebt moet je het zeggen hoor!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    (...)

    Alloo! Hoe staat het ermee? Als je extra informatie nodig hebt moet je het zeggen hoor!


    ben er mee bezig, als het goed is isie HOPELIJK vanavond klaar maar ik leer tegelijk ook voor mijn engelse toets + ik heb mijn huiswerk nog niet af en ik heb voor mijn wiskunde toets vergeten te leren + ik moet vandaag nog een beloofde hoofdstukje schrijven voor een story + ik ben erg misselijk door het eten van Rondom voedsel :( kortom : (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Intouchables schreef:
    Hoii, zou je een trailer voor mij willen maken? (:

    Titel: Nalangu

    Beschrijving story: Het verhaal gaat over een baby dat in het Keniaanse park de Masaï Mara wordt gevonden door een vrouw van de stam de Masaï. Ze noemen het meisje, dat eigenlijk Julia heet, Nalangu, wat 'van ver gekomen' betekent. Nalangu wordt opgevoed als een Masaï en weet niet beter dat ze bij de stam hoort. Ze is net als alle andere meisjes uitgehuwelijkt aan een oudere man die meerdere vrouwen heeft, maar ze raakt verliefd op een jongen van haar leeftijd. In het geheim zien ze elkaar, zonder dat iemand er vanaf weet. Op een dag komt er een jeep met twee blanke mensen bij de stam aan, het blijken de ouders van Nalangu te zijn. Ze nemen haar mee naar hun landhuis is Engeland en daar wordt ze verplicht de Engelse taal te leren. Toch is ze nog steeds verliefd op Kurary, en hoopt ze hem ooit nog terug te zien.

    - Tekst in de trailer: What started as a honeymoon in Kenya, ended in a nightmare. They thought their daughter was dead, but she wasn't. She was in the arms of a Maasai woman. She was raised as a real Masaai girl. She fell in love. But then. A jeep came along. She went back to England. She started a new life. Met new people. Needed to fell in love. But the Masaï was still in her heart. So was Kurary. < zoiets, maar als jij iets beters weet, graag zelfs!

    - [OPTINEEL] Audiofragmenten, als je gesproken tekst wil: Hoeft niet echt nee.

    - Achtergrondmuziek: Echt Afrikaans, hier een paar voorbeelden, wat het beste past moet jij maar even kijken. 1 2 3 4

    - Videofragmenten: Ik heb ze al ongeveer (dus niet helemaal) op volgorde gesorteerd!

    Filmpje
    0.16 t/m 0.17
    0.27 t/m 0.29

    Filmpje
    Deze moet je maar even kijken of die goed is, anders kun je vast wel ergens anders een rennende leeuw vandaan halen.

    Filmpje
    1.22 t/m1.29

    Filmpje
    Hier kun je vast wel mooie beelden uithalen voor wanneer je ziet hoe ze opgroeit in Afrika.

    Filmpje
    0.13 t/m 0.15

    Filmpje
    0.30 t/m 0.35
    1.59

    Filmpje
    Hier kun je vast nog wel iets moois uit halen, misschien vind je zelf ook wel een filmpje over de Masai, die zijn er genoeg op Youtube.

    Filmpje
    Dit is wanneer je jeep aankomt bij de stam, ik dacht hier aan rond 0.19 seconden en dan een snel beeld, dat het lijkt alsof de auto stopt.

    Filmpje
    0.40, dat als ze aankomt bij het landhuis van haar ouders en opkijkt hoe groot het wel niet is.
    0.48 t/m 52
    1.10 t/m 1.12
    1.34 t/m 1.35
    De actrice heet trouwens Evan Rachel Wood, dus als je nog leuke fragmenten van haar tegenkomt, helemaal top (:

    Filmpje
    0.54 t/m 0.56

    Filmpje
    5.50 t/m 5.53

    Dit was het ongeveer wel, het zijn maar een paar fragmenten die ik erbij vind passen, dus als jij het helemaal anders voor je ziet, laat je creativiteit lekker los zou ik zeggen haha.


    - Zwartwit/kleur: Kleur

    - Extra eisen: -


    heb je een deadline, wanneer het echt af moet zijn? want ik heb het nogal druk :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    ben er mee bezig, als het goed is isie HOPELIJK vanavond klaar maar ik leer tegelijk ook voor mijn engelse toets + ik heb mijn huiswerk nog niet af en ik heb voor mijn wiskunde toets vergeten te leren + ik moet vandaag nog een beloofde hoofdstukje schrijven voor een story + ik ben erg misselijk door het eten van Rondom voedsel :( kortom : (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    Dat is inderdaad rot. Drink cola tegen de misselijkheid (:
    En met leren kan ik je niet helpen. Ik ben er ook slecht in.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded