• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    Het waait hier echt fucking hard.


    'Darling, just hold on'

    Ik kom er net achter dat hier zoiets bestaat als topleden... Ik ben ook een toplid, eikels. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh, wauw. En daar ging je pruik en je fake personality.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel me zo ziek. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rijd door bus, ik heb geen zin om m'n trein te missen en een half uur in de kou te wachten. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hoor, de sint waait door de bomen xd


    'Darling, just hold on'

    Wat heeft het zin om te gaan werken met dit weer? Het is vanavond pakjesavond en het stormt, alleen een gek gaat dan boodschappen doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nog even en jij krijgt helemaal geen gezicht meer -.- Kut tekening -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jeetje. Telkens als het waait, kijk ik opzij naar het raam en zie ik die gigantische boom weer wiebelen, die immers scheef op de grond vastzit. Hij zit niet eens stevig, dat ding. Ik heb steeds het idee dat hij op ieder moment om kan vallen en dat is zo creepy D:


    Some people are art and do art at the same time

    Whooo! Hijs eindelijk verzonden, dus morgen in huis!
    Ik moet nog een naam verzinnen ervoor :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ohlord, thank you for having a better sense of humor.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn onesie is zo heerlijk zacht ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben echt blij met mijn nieuwe kleding. Ik voel me zo zelfverzekerd en ik kan ook nog eens met mijn hele klas opschieten. Echt geweldig dit. Vind het wel jammer dat mijn schoenen me eigenlijk net te klein zijn. Ik krijg er blaren van :'D Maar goed, het materiaal rekt vanzelf uit, dus dat overleef ik wel, haha.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 15:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Serieus, nu al schemer... wat een rotweer zeg. :x
    Gelukkig zit ik ziek thuis en niet op stage. Ik had niet meer naar huis gedurfd denk ik. Hopelijk doen mijn ouders voorzichtig en komen ze heelhuids thuis vanavond...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo irritant om pas na een hele tijd pas de fout te zien en dan de helft over nieuw te doen -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you