• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    Wat he ik een hekel aan mijn maandelijkse periode.


    'Darling, just hold on'

    Te vroeg T.T

    En ik mis je <3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Hoor de wind waait door de bomen... Zeer toepasselijk op dit moment, alleen kan 'waait' beter vervangen worden door 'loeit'.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik heb het helemaal gehad...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    God, ik ben precies een zombie. Stomme hoest.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je ziet al die puntjes van vertraging langzaam maar zeker uitbreiden over de kaart van Nederland...


    Your make-up is terrible

    Soms geloven mensen ook alleen wat ze willen geloven en daar word ik toch zo verdomd moe van. Zeuren om het zeuren zelf, shit lopen insinueren en gewoon dikke vette kak hebben aan hoe 't nu echt in mekaar steekt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Geen zin in vandaag.. Hopen dat de bussen blijven rijden. --


    You are beautiful, you are love.

    Nu nog gedichten schrijven, en dan ben ik er helemaal klaar voor!


    Valar Morghulis.

    Code rood uitgegeven en ik moet de deur uit om tampons te kopen. x_x Dit is pas zieke ironie.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Code rood uitgegeven en ik moet de deur uit om tampons te kopen. x_x Dit is pas zieke ironie.

    Hou op! Ik lach me telkens weer kapot hierom, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, nog steeds genoeg bullshit te vinden. /pokerface


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cas schreef:
    Code rood uitgegeven en ik moet de deur uit om tampons te kopen. x_x Dit is pas zieke ironie.


    Whahahaha!! XD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    HAHHAHAHAHAHHA. You made my day.


    Some people are art and do art at the same time

    Hier in huis zelfs waait de wind... :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)