• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    Yay, allebei mijn herkansingen gehaald ;D En mijn onesie is binnen, en een RPG-filter! Mijn dag kan niet meer stuk. c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil mijn hoofd tegen de muur knallen en dan twee weken buiten bewustzijn blijven.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    Ik wil mijn hoofd tegen de muur knallen en dan twee weken buiten bewustzijn blijven.


    Helaas deel ik dit gevoel.


    26 - 02 - '16

    Misschien dan toch..? Verrast me wel. Dat iedereen er (nog steeds) zo over denkt. En ik heb geen idee, hm.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mijn haarkrijtjes weer eens gebruikt, alleen had ik het eerder moeten doen denk ik, want nu duurt het nog minstens een uur voor het droog is en dan moet ik het nog stijlen.
    Ik ben nog benieuwd hoe het opdroogt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    de rpg's zijn zo dood =(


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het is een levensstijl mam. Begrijp dat godverdomme eens. Ik ben geen anorexia/boulimia patient omdat ik nu al 3 maanden aan clean eating doe. Jij arrogante bitch.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Waarom werkt alles me tegen? Nu kan ik het nergens meer lezen. Het is voor altijd weg, just a memory.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Soms als ik alles om me heen zie, ook op dit forum, verbaas ik me echt. Ik zou echt nooit zo tegen/over mijn ouders durven praten. Oké ik geef ook wel eens een grote bek maar komop..


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als ik zeg dat ik geen slokje wijn wil, dan wil ik het ook niet.


    Stenenlikker

    Ach, hou jij lekker je mond. Of zeg het op een normale manier.


    Deep inside, I've never felt alive

    Omg! Mijn vader heeft het over een nieuwe accordeon die nodig is op te halen in Italië! Dan gaan we naar Italië! Omfg, dat zou zooooo gaaf zijn! *O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    "Ik zat eens te denken, hè. Dat "uit de kast komen" klinkt echt supervreemd. Ik bedoel, waar komen hetero's dan vandaan? Ik denk dat ik er eindelijk achter ben. Onder het bed, want daar komen alle enge dingen vandaan."
    - "Neem een homovriend als beste vriend," zeiden ze. "Is goed voor je sociale ontwikkelingen," zeiden ze.


    Searching heavens for another earth

    Goddamnit Q, pull yourself together!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rot toch een keer op, zoveel gezeik, stress. Can I escape life pls.