• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    Q, wat doe je vreemd?


    'Darling, just hold on'

    Ik kan niet elke avond douchen om mijn gejank te verbergen. :/ Soms heb ik echt een hekel aan mezelf en aan mijn zwakheid.


    Your make-up is terrible

    Gibbs schreef:
    Omg! Mijn vader heeft het over een nieuwe accordeon die nodig is op te halen in Italië! Dan gaan we naar Italië! Omfg, dat zou zooooo gaaf zijn! *O*


    I. Am. So. Jealous. Over het deel waar hij een nieuwe accordeon in Italië gaat gaan halen, bedoel ik dan. :'D Welk merk? :x

    Ik wil een nieuwe, maar ik denk dat mijn ouders dat niet zien zitten, hahah. :'D

    Sorry voor off-topic. :x


    help

    Godver, kutafdruk van het fietszadel in een van m'n mooiste vestjes. Wat is dat nou voor ***#zooi!?


    You are beautiful, you are love.

    Mijn god, dat Amanda Todd filmpje slaat echt werkelijk nergens op. Dit verdient niet zoveel aandacht, ga toch weg joh.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eindelijk weer wat motivatie om te schrijven (:


    I am an idiot, I move.

    Fullmetal schreef:
    (...)

    I. Am. So. Jealous. Over het deel waar hij een nieuwe accordeon in Italië gaat gaan halen, bedoel ik dan. :'D Welk merk? :x

    Ik wil een nieuwe, maar ik denk dat mijn ouders dat niet zien zitten, hahah. :'D

    Sorry voor off-topic. :x


    Hahah het is nog niet zeker hoor. En het merk, ik zou het zo snel niet weten. Maar ik ben al deels aangenomen op het conservatorium, alleen speel ik een digitale Roland accordeon. En de docent wil per se dat ik en anologe accordeon spelen ga. Dus daarvoor zijn we op zoek, maar het is hier 6000 euro. En nu willen we kijken of het in de fabriek waar hij gemaakt wordt (in Italië dus) goedkoper is, want we hebben de accordeon al gezien voor de helft van de prijs. En als dat zo is dan gaan we het daar helemaal ophalen, en ik hoop nu zoooooo dat het in Italië goedkoper is, want het lijkt me ontzettend gaaf om daar eens heen te gaan! *O* Maar we moeten eerst prijzen van de accordeon gaan vergelijken. :p

    Aahw, waarom zien je ouders dat niet zitten dan, en waarom ben je toe aan een nieuwe? Welke heb je nu eigenlijk dan?

    Zullen we ons gesprek maar verder voeren in Gb? :W


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oaaaah. Dat gevoel van rust dat over je heen daalt als je eindelijk klaar bent met huiswerk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I feel sick.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    G'night Q, going to sleep.


    † Love? I want to sleep.

    Kwellende gedachtes, angst in de ogen, en tranen die over de wangen lopen. Kan het alsjeblieft ooit een keer stoppen?

    Hoezo moet ik toestemming hebben van mijn mentor als ik volgend jaar voor 10 weken buitenlandse stage wilt gaan doen.
    Zij kan toch niet na twee weken al weten of ik het, aan zou kunnen....


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Nu al zenuwachtig van debat van morgen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ga weg, faalangst!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    Ga weg, faalangst!


    YOU CAN DO IT SHANA!

    Morele steun. :3

    OT: Ik heb echt geen zin in vandaag. :c


    help