• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    You are beautiful, you are love.

    Dumbledore schreef:
    Ik heb weekend! Fuck yeah.


    Bluh, mijn weekend is morgen afgelopen... ;c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    (Sorry, ik ben ECHT RAZEND nu)
    FUCK ALL OF YOU!!!:(( (6)
    Als ik fucking ZELF mijn kapsel wil bepalen, wil ik dat ook fucking ZELF bepalen, en NIET met fucking moeilijk doen weer mijn kapsel laten fucking verneuken!!!

    FUCK ALL OF YOU!!!!!

    Was het nodig om de weg te blokkeren en mij daarna zowat de bosjes in te duwen, enkel omdat ik jullie wilde inhalen? Stelletje eikels.
    Laatst werd ik ook gewoon uitgescholden voor ik weet niet meer wat, enkel omdat ik een tegenligger op een smal fietspad was. (En dat fietspad is geloof ik gewoon tweerichtings)
    Waar gaat het toch heen met de wereld....?


    Stenenlikker

    Gelukkig kwam ik niet vanaf half 12. Bleek dat de klas voor 3 urenlang niks anders deden dan kletsen. Nou wat ben ik blij dat ik pas nu op school aankomt. (banana)


    -

    Ik benijd de mensen die leuke dingen met hun ouders doen. Dat wil ik ook.. meh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kan ik dan nooit iets leuks doen met mijn ouders zonder dat er gezeik is?! Van mij hoeft het niet meer hoor! :@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm friends with the monster that's under my bed.


    The odds are néver in our favor.

    N..nee. Niet zo irritant doen, Cleverbot. Ik zeg toch duidelijk 'Gekkie' en niet 'Houd je bek'?


    Some people are art and do art at the same time

    Het is tijd voor een beetje Eminem. Heeft iemand alvast een zakdoek voor me? Die zal ik nodig hebben als ik bij Mockingbird kom.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bam verlanglijstjes inspiratie :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Titan schreef:
    Het is tijd voor een beetje Eminem. Heeft iemand alvast een zakdoek voor me? Die zal ik nodig hebben als ik bij Mockingbird kom.

    I hate him. Kijk maar op me profiel als je wil weten waarom


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je bent echt onwijs lief. (bloos)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dorchadais schreef:
    (...)
    I hate him. Kijk maar op me profiel als je wil weten waarom

    Freedom of speech?

    OT; Omg, Mariah Carey fase agaaaain.


    The odds are néver in our favor.

    Mensen moeten zich niet zo aanstellen.


    26 - 02 - '16

    Dorchadais schreef:
    (...)
    I hate him. Kijk maar op me profiel als je wil weten waarom

    En hij heeft ook al gezegd waarom hij dit zei en dat het niet bedoelt was om op homosexuelen te slaan:
    " I never really equated those words..."
    "To actually mean 'homosexual'?" the reporter interjected.
    "Yeah. It was more like calling someone a bitch or a punk or asshole."

    Daarbij, ik zie Eminem dus echt niet als een gay hater, want daarvoor gaan te veel van zijn liedjes over freedom of speech en dat iemand vrij hoort te zijn te doen waar hij/zij/het zin in heeft. Het is waarschijnlijker dat de media het opgeblazen heeft, zodat ze wat te schrijven hadden :'D
    En als dit alles je niet overtuigt, nou, dan niks. Because I don't care whatcha think. Ik vind Eminem geweldig en als iemand iets anders vindt is dat niet mijn probleem.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 20:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.