• Praattopic van Lonely Road. Enjoy.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @Mamo: Jammer. Maar ik begrijp het. Ik zal je morgen van de lijst afhalen.^^

    -
    En Raven komt morgen, want ik zit op mijn mobiel en ik ga nu slapen.:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Jammer, Mamo..

    Ik zit trouwens tegen mijn examens aan, en aangezien de vakken van deze periode voor best veel studiepunten tellen en ik deze vakken dus graag wil halen, heb ik niet heel veel tijd om op quizlet te zitten. Maar na volgende week wordt dat weer beter.

    Oh, en ik kan het rollentopic de spotlight in gooien, zodat er nog een jongen en een meisje bij kunnen komen?


    Valar Morghulis.

    Nja, bij nader inzien wil ik dan wel een jongen er nog bij nemen als dat mag^^ dan hebben we alleen nog een laatste meisje nodig


    We've lived in the shadows for far too long.

    Can't be that hard. Meisjes zijn altijd zeer gewild op Q. Ik post morgen btw weer, ga nu een tripje naar dromenland maken c:


    Happy Birthday my Potter!

    @Inermis: Is goed.(:

    @Dimleya: Hoeft niet.:'D Dat zou zonde zijn van je credits. Wel lief van je dat je dat zou willen doen.(kus) Ik zal wel het laatste meisje aanmaken, als niemand anders wil. Ik heb dan wel 3 personages, en volg mijn eigen regels niet op, maar dat geeft voor nu even niet.xD Ik vind het nu wel fijn. Er zijn niet te veel mensen, zodat je er soms buiten valt. Maar ook niet zo weinig dat we niet kunnen beginnen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @Fleur, misschien kan je ook even vragen in het speeltopic? Ik kijk bijvoorbeeld bijna nooit in een praattopic, dus misschien zou iemand de rol daar wel willen (tenzij jij hem wilt, ofcourse)


    -

    xBoselfje schreef:
    @Fleur, misschien kan je ook even vragen in het speeltopic? Ik kijk bijvoorbeeld bijna nooit in een praattopic, dus misschien zou iemand de rol daar wel willen (tenzij jij hem wilt, ofcourse)


    Woop. Zal ik doen.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Iemand voor Mackenzie? (:

    Ik heb net al gepost en het kan nogal opdringerig overkomen als ik posts onder elkaar maak.


    26 - 02 - '16

    Imagines schreef:
    Iemand voor Mackenzie? (:


    Je kan je denk gewoon in het gesprek mengen? Iedereen praat een beetje met iedereen en reageert op elkaar.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Je kan je denk gewoon in het gesprek mengen? Iedereen praat een beetje met iedereen en reageert op elkaar.


    Indeed. Je personage kan ook eventueel met de mijne gaan praten.


    26 - 02 - '16

    Ik wacht heel evn tot er ook wat andere gereageerd hebben.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ben vanaf morgen tot vrijdag heel druk met schoolmusical, dus zal komende week vrij weinig tijd hebben om te reageren.


    Happy Birthday my Potter!

    Oké.(: Veel plezier.^^

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 20:14 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik kon mezelf slecht beheersen en heb wel gereageerd, omdat ik graag wil dat deze rpg overleefd...


    We've lived in the shadows for far too long.