• Praattopic van Lonely Road. Enjoy.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Dit. Ik ga straks weer proberen te posten. Maar er kunnen niet telkens alleen 3/4 mensen blijven reageren. De andere ook. Anders komen we in de knoop. En ik zou het echt jammer vinden als deze rpg nu al dood gaat.


    Nja, als ie nu al dood gaat kan je samen met de mensen die nog wel reageren verdergaan. En dan de rollen die weer vrij zijn kan je door nieuwe mensen opnieuw laten invullen ofzo... Dat je -als het dood gaat voordat we zijn aangekomen- gewoon opnieuw probeert met nieuwe mensen.

    Of mensen even een GB'tje sturen :p

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 20:01 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    (...)

    Nja, als ie nu al dood gaat kan je samen met de mensen die nog wel reageren verdergaan. En dan de rollen die weer vrij zijn kan je door nieuwe mensen opnieuw laten invullen ofzo... Dat je -als het dood gaat voordat we zijn aangekomen- gewoon opnieuw probeert met nieuwe mensen.


    Ja. Dat is zo. Daar had ik ook al aan gedacht. Alleen we zijn net begonnen met deze rpg. Daarom wacht ik even af.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb.. De afgelopen dagen waren nogal hectisch.


    Valar Morghulis.