• Praattopic van Lonely Road. Enjoy.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Rider schreef:
    Ik ben vanaf morgen tot vrijdag heel druk met schoolmusical, dus zal komende week vrij weinig tijd hebben om te reageren.


    Veel succes met de schoolmusical :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Geeft niet. Ik ben blij dat je reageert want ik wil ook dat deze rpg het overleeft.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Inermis schreef:
    (...)

    Veel succes met de schoolmusical :3


    Thanks. Ik ben hoofd schrijfteam, dus ik ben nu super zenuwachtig over de reacties van mensen. Vooral omdat die achterlijke regisseurs het hele decor roze/Umbridge-achtig hebben gemaakt :X

    En ik wil ook niet dat de RPG sterft _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Dimleya --> Hestar


    Valar Morghulis.

    Kunnen we anders geen lijn stellen wanneer me groep vertrek? Niet slecht bedoelt, en ook niet bedoelt van 'dan kunnen sommige mensen niet meer reageren' maar zodat iedereen een beetje weet wanneer de groep vertrekt... Bijv, 'woensdag om 8 uur 's avonds' zodat iedereen daar naartoe kan schrijven en als je voor die tijd niet gereageerd heb je de draad weer kan oppakken of zodat de groep weg gaat op het moment dat de meeste mensen juist weer kunnen schrijven. Zodat de rpg niet doodgaat iig...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    Kunnen we anders geen lijn stellen wanneer me groep vertrek? Niet slecht bedoelt, en ook niet bedoelt van 'dan kunnen sommige mensen niet meer reageren' maar zodat iedereen een beetje weet wanneer de groep vertrekt... Bijv, 'woensdag om 8 uur 's avonds' zodat iedereen daar naartoe kan schrijven en als je voor die tijd niet gereageerd heb je de draad weer kan oppakken of zodat de groep weg gaat op het moment dat de meeste mensen juist weer kunnen schrijven. Zodat de rpg niet doodgaat iig...


    Ja, dat is een goed idee.^^

    Melding: Aankomende woensdag om 8 uur vertrekken we. Zodat deze RPG niet dood loopt.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Kunnen jullie Avah dan meetrekken? Want ik heb dan een avondvoorstelling, dus dan ga ik gegarandeerd niet kunnen reageren.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Kunnen jullie Avah dan meetrekken? Want ik heb dan een avondvoorstelling, dus dan ga ik gegarandeerd niet kunnen reageren.


    Daar heeft Nathaniel geen problemen mee^^

    (Maar het was maar een voorstel, als een andere dag meer mensen online zijn en eventueel kunnen reageren)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rider schreef:
    Kunnen jullie Avah dan meetrekken? Want ik heb dan een avondvoorstelling, dus dan ga ik gegarandeerd niet kunnen reageren.


    Tuurlijk. Jay zorgt daar wel met alle liefde voor.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Inermis schreef:
    (...)

    Daar heeft Nathaniel geen problemen mee^^

    (Maar het was maar een voorstel, als een andere dag meer mensen online zijn en eventueel kunnen reageren)


    Weet ik. Maar vanaf nu is er vast wel genoeg tijd, vind ik dan. En anders kunnen we het altijd nog naar donderdag verplaatsen.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Tuurlijk. Jay zorgt daar wel met alle liefde voor.



    Ja, laten we Nathe dat maar doen, goed? Anders ben ik bang dat ze dood is voor ik tijd heb om te reageren (of in ieder geval flink beschadigd ) :')


    Happy Birthday my Potter!

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Weet ik. Maar vanaf nu is er vast wel genoeg tijd, vind ik dan. En anders kunnen we het altijd nog naar donderdag verplaatsen.:Y)


    Okay, want ik ben stiekem best wel excited voor deze rpg


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    (...)

    Okay, want ik ben stiekem best wel excited voor deze rpg


    Ghehe, ik ook.:Y)

    Rider schreef:
    (...)

    Ja, laten we Nathe dat maar doen, goed? Anders ben ik bang dat ze dood is voor ik tijd heb om te reageren (of in ieder geval flink beschadigd ) :')


    Hahaha, lol.:'D Zoiets zou Jay niet doen, Avalee kent hem toch?x'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Over 2 uur en 22 minuten vertrekken we.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    People ):


    We've lived in the shadows for far too long.