• Praattopic van Lonely Road. Enjoy.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik had gisteren al wel een post geschreven. Drukte op het verkeerde knopje en alles was weg.--"
    Oké. Here's the deal. Vandaag had ik echt helemaal geen tijd door kerstdiner met mijn oma waardoor ik pas net thuis ben en ik nog 2 belangrijke lange dingen moet doen. Daarom zullen we morgen avond om 9 uur vertrekken. Deze keer hoop ik dat mijn post niet weggaat en als niemand reageert zal ik gewoon schrijven dat we al weggaan.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ben morgenavond voor het eerst sinds 5 weken weer bij mijn vriend en ik denkt niet dat hij het kan waarderen als ik dan een stukje ga schrijven... Als jullie Emily op een of andere manier kunnen meetrekken zou dat fijn zijn, en dan reageer ik zo snel mogelijk weer!


    Valar Morghulis.

    Ik wil vanavond ook al wel een stukje schrijven naar Nathe vast alle tassen in zijn auto gooit en stuff. En morgen ben ik er niet, 's avonds in ieder geval.


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Hestar; is goed.
    Inermis; Oké. Is goed.^^

    Edit: Ik ga nu zelf ook een stukje schrijven.:Y)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 13:25 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Hestar schreef:
    Ik ben morgenavond voor het eerst sinds 5 weken weer bij mijn vriend en ik denkt niet dat hij het kan waarderen als ik dan een stukje ga schrijven... Als jullie Emily op een of andere manier kunnen meetrekken zou dat fijn zijn, en dan reageer ik zo snel mogelijk weer!


    Veel plezier bij je vriend.(A) - Jay zal haar wel meetrekken.^^ -


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    @Hestar; is goed.
    Inermis; Oké. Is goed.^^

    Edit: Ik ga nu zelf ook een stukje schrijven.:Y)


    Thanks^^ oh ja ma trouwens Sas zeggen :3 inermis kijk ik nog wel is overheen


    We've lived in the shadows for far too long.

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Veel plezier bij je vriend.(A) - Jay zal haar wel meetrekken.^^ -


    Dankje! :Y)


    Valar Morghulis.

    Mensen reageren please. Ik weet van twee mensen dat ze niet hadden kunnen reageren, maar van de rest niet. Ik wil niet dat deze rpg dood gaat en eerst zouden we vertrekken op woensdag. Toen was er ook niet gereageerd. En toen had ik het verzet naar gisteren dus jullie hadden, volgens mij, meer dan genoeg tijd.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zal zo reageren :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik ben klaar met musical, maar het gaat nu heel slecht met mijn oma, waar ik dus net was en na het eten waarschijnlijk ook weer heen ga. Ik heb geen idee hoe lang dat gaat duren en dergelijke, maar zal zo spoedig mogelijk weer reageren.


    Happy Birthday my Potter!

    Inermis schreef:
    (...)

    Thanks^^ oh ja ma trouwens Sas zeggen :3 inermis kijk ik nog wel is overheen


    Is goed.^^ En oké. Thanks.(:

    @Rider: Oké. Ik zal er rekening mee houden. Beterschap met je oma.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mensen :( don't let this rpg die...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    Mensen :( don't let this rpg die...


    Dit. Ik ga straks weer proberen te posten. Maar er kunnen niet telkens alleen 3/4 mensen blijven reageren. De andere ook. Anders komen we in de knoop. En ik zou het echt jammer vinden als deze rpg nu al dood gaat.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ga nu een post schrijven c;


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ik ga nu een post schrijven c;


    Yay.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki