• Hé ja, ik vroeg me ineens iets heel geks af :Y) Laatst had ik het er met een paar mensen over dat sommigen met twee vingers typen. Ik moest daar best om lachen, maar vervolgens realiseerde ik me dat ik maar met 5 vingers typ. Haha, best wel weinig en toch haal ik 600+ aanslagen per minuut :')

    Met hoeveel vingers typen jullie en hoeveen aanslagen per minuut gemiddeld? En typen jullie ouders ook met twee vingers? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik typ met ongeveer al mijn vingers, buiten de pinkjes dan. 70 wpm, 351 aanslagen per minuut, maar dat zou meer zijn geweest, moesten de woorden in een degelijke zin hebben gestaan en zouden ze niet zo maar random woorden zijn geweest.


    Ex astris, sciencia

    272 weinig dus (no_chears)


    -



    Nu ik er over nadenk, dan gebruik ik alle vijf vingers per hand. Ik typ met twee handen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 19:24 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mulford schreef:
    Ik typ met ongeveer al mijn vingers, buiten de pinkjes dan. 70 wpm, 351 aanslagen per minuut, maar dat zou meer zijn geweest, moesten de woorden in een degelijke zin hebben gestaan en zouden ze niet zo maar random woorden zijn geweest.


    Echt? Ik snap niet hoe mensen met hun tien vingers kunnen typen. Ik typ met ongeveer 5, backspace doe ik met de 6e, maar die is dan ook echt alleen daarvoor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mullingford schreef:



    Nu ik er over nadenk, dan gebruik ik alle vijf vingers per hand. Ik typ met twee handen.



    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Echt? Ik snap niet hoe mensen met hun tien vingers kunnen typen. Ik typ met ongeveer 5, backspace doe ik met de 6e, maar die is dan ook echt alleen daarvoor.

    Jep, dat is gewoon een automatisme. Zo ben ik het gewoon om te typen.


    Ex astris, sciencia

    Ik had 95 woorden per minuut, rond de 500 aanslagen. Ik typ trouwens ook met 5 vingers.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ik had 95 woorden per minuut, rond de 500 aanslagen. Ik typ trouwens ook met 5 vingers.


    Really? Thank god, dan ben ik niet de enige. Iedereen zat me echt heel raar aan te kijken: Huh, je typt niet met 10 vingers?
    Nop, zou niet weten hoe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Woorden per minuut: 92
    Aanslagen: 511

    You are better than 91.26% of all users (position 77 of 881 - last 24 hours) ;Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Really? Thank god, dan ben ik niet de enige. Iedereen zat me echt heel raar aan te kijken: Huh, je typt niet met 10 vingers?
    Nop, zou niet weten hoe.


    Ik ook niet hoor. ;x
    Ik zou trouwens wel sneller typen als dat ding niet steeds versprong, want ik raakte elke keer de kluts kwijt als hij ineens weer een regel naar boven ging haha.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ik ook niet hoor. ;x
    Ik zou trouwens wel sneller typen als dat ding niet steeds versprong, want ik raakte elke keer de kluts kwijt als hij ineens weer een regel naar boven ging haha.


    Ooh ja. Ik had steeds moeite met die woorden met hoofdletters en sommige woorden typen gewoon heel naar kwam ik achter :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik typ met twee vingers, soms drie. Ik gebruik soms als derde vinger mijn middelvinger of ringvinger. Maar goed, ik had 470 aanslagen en 93 woorden. Dit is voor mij geen goede test want ik presteer niet als ik de tijd kan zien én het waren hele rare, niet kloppende zinnen dus ik raakte daar de hele tijd door in de war.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik typ met twee vingers, soms drie. Ik gebruik soms als derde vinger mijn middelvinger of ringvinger. Maar goed, ik had 470 aanslagen en 93 woorden. Dit is voor mij geen goede test want ik presteer niet als ik de tijd kan zien én het waren hele rare, niet kloppende zinnen dus ik raakte daar de hele tijd door in de war.


    Het zijn losse woorden, maar wow, dat is best goed voor twee vingers! Respect!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bijna 400 aanslagen per minuut
    Maar het is sneller als ik niet moet overschrijven en als de woorden in een logische volgorde staan
    En het is ook niet zo handig dat mijn toetsenbord twee toetsen mist, die dus lastiger in te typen zijn

    Ik typ met 9 vingers, ik gebruik alleen mijn linkerduim niet

    Aangezien ik slechtziend ben is blindtypen voor mij echt wel ideaal, ik kijk nooit naar mijn toetsenbord als ik typ


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn topics, ik doe wel later :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.