• Hé ja, ik vroeg me ineens iets heel geks af :Y) Laatst had ik het er met een paar mensen over dat sommigen met twee vingers typen. Ik moest daar best om lachen, maar vervolgens realiseerde ik me dat ik maar met 5 vingers typ. Haha, best wel weinig en toch haal ik 600+ aanslagen per minuut :')

    Met hoeveel vingers typen jullie en hoeveen aanslagen per minuut gemiddeld? En typen jullie ouders ook met twee vingers? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Im typ met twee vingers, lol. Mijn beide wijsvingers.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hier had ik ook een topic van, hahaha. Ik typ ook met mijn wijsvingers, alleen mijn duim zo af en toe voor de spatiebalk. Maar meestal gebruik ik die ook met mijn wijsvinger :')


    Some people are art and do art at the same time

    264 aanslagen per minuut met 9 vingers.


    ©1998

    Ik heb in het 3e en het 4e middelbaar algemeen Grafische Media gedaan en in het 3e moesten wij dit op punten doen! je ging naar www.typelesonline.nl, daar gaf je je oefening in die je van de leerkracht kreeg en dan moest je proberen zo weinig mogelijk fouten te typen, deze oefening die je kreeg deed mij terug denken aan het 3e middelbaar....


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Verdammt ik kan dit niet goed doen omdat m'n middelvinger dood is (yea I broke my nail and it hurts goddamnit) misschien over een paar weken als m'n vinger voor leven vatbaar is *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Klik.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 20:21 ]


    Some people are art and do art at the same time

    74 woorden per minuut, 381 aanslagen, maar mijn moeder begon weer te klagen dat ik te snel typ dus schoot ik in de lach wat me tijd koste x)

    In het Engels had ik maar 64 woorden, maar was ik wel beter dan 84.28% :')

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 20:34 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik had 70 woorden per minuut, 362 aanslagen.
    Ja ik denk wel dat dat klopt in de verhoudingen met mensen hier. Ik heb nooit zo van die lessen gehad en ik typ meestal enkel met mijn middel-, wijs- en duim van linker en met de middelvinger en wijsvinger van rechts. En mijn pink links zit in gebruik voor de shift, mijn pink rechts voor de enter.
    Maar ik typ wel redelijk wat fouten en ik moet echt wel nalezen voor ik iets 'post', enkel in chat doe ik dat niet en dan heb ik echt wel veel meer fouten dan de personen waarmee ik praat. Het ding is dat als ik echt snel wil typen ik niet naar mijn scherm kijk, dus in chat zal ik ook wel sneller typen dan op deze test maar dan dus vol schrijffouten ;d


    effort never betrays you

    Tweede poging.


    Woorden per Minuut: 1 woord staat gelijk aan 5 toetsaanslagen
    Woorden per minuut (WPM) 97
    Aanslagen 496
    (483 | 13)
    Correcte woorden 90
    Onjuiste woorden 3
    You are better than 88.92% of all users (position 108 of 975 - last 24 hours)


    Some people are art and do art at the same time

    401 Per minuut en ik typ met 2 handen!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    112 woorden per minuut : P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Even kijken hoeveel aanslagen ik per minuut maak, het zullen er wel niet veel zijn hoor.
    Even kijken ik typ met bijna al mijn vingers, ofzo? Dat probeer ik tenminste haha.


    Aan niets denken is ook denken.

    Oke, ik ben slecht haha


    Aan niets denken is ook denken.

    Tien vingers, 475 aanslagen :')

    Ik ben niet heel snel, maar ik vind het wel gewoon genoeg dat ik gewoon blind kan typen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered