• Hé ja, ik vroeg me ineens iets heel geks af :Y) Laatst had ik het er met een paar mensen over dat sommigen met twee vingers typen. Ik moest daar best om lachen, maar vervolgens realiseerde ik me dat ik maar met 5 vingers typ. Haha, best wel weinig en toch haal ik 600+ aanslagen per minuut :')

    Met hoeveel vingers typen jullie en hoeveen aanslagen per minuut gemiddeld? En typen jullie ouders ook met twee vingers? :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik typ met 5 vingers waarvan ik er maar twee gebruik om daadwerkelijk mijn letters te typen ='D De anderen zijn mijn ene duim en twee pinken, duim voor spatiebalk en pinken voor shift en enter. Mijn record op dat ding is 814 aanslagen per minuut.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 19:45 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.


    Ik zou een hogere score hebben gehad als de zinnen om iets zouden gaan en niet randomly verspringen waardoor ik in de war raak D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    306 aanslagen per minuut. (no_chears)
    Maar ja, ik tijd dan ook vooral met mijn duimen en middelvingers. :'D

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 19:37 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik typ trouwens met 6 of zeven vingers, ligt eraan hoe ik zit en hoe ik mijn handen neer leg.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 19:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yoda schreef:
    Ik typ met 5 vingers waarvan ik er maar twee gebruik om daadwerkelijk mijn letters te typen ='D De anderen zijn mijn ene duim en twee pinken, duim voor spatiebalk en pinken voor shift en enter. Mijn record op dat ding is 841 aanslagen per minuut.



    Wooooot. Seriously? Dan kom je bijna in aanmerking voor het wereldrecord!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik typ volgens mij met tien vingers, zoals ze dat op de typles hebben geleerd.
    En ik had een score van 83 wpm en 413 aanslagen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    71, tien vingers, heb typcursus gehad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ubiquitous schreef:
    (...)


    Wooooot. Seriously? Dan kom je bijna in aanmerking voor het wereldrecord!


    Haha, ik heb een heel leuk bestand voor mijn aanslagen per minuut ='D Als ik me verveel, ga ik heel erg levenloos dit soort dingen doen. Ik zit meestal tussen de 400 en de 800, maar het komt ook gewoon omdat het heel erg irritant is bij die testen dat de woorden nergens op slaan en het geen echte zinnen zijn. En natuurlijk dat de regels vaak verspringen en bij deze dat de woorden rood worden als je iets verkeerd typt. Dat is erg afleidend x]

    Maar ik betwijfel of het daadwerkelijk die hoeveelheid aanslagen was. Die sites zijn ook niet 100% accuraat ='D Ik denk dat ik gemiddeld zo rond de 6/700 aanslagen zit. Ligt er maar net aan hoe helder je op een dag bent.

    Edit: Hmm, ik zie net dat ik een typo heb gemaakt. Het moet 814 zijn. Achja, nog steeds veel.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 19:44 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik typ met tien vingers.
    349 aanslagen en 66 woorden.
    Ik denk dat je als je typles hebt gehad ook heel gefocust ben op woorden goed typen en dat je daardoor minder snel typt.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Yoda schreef:
    (...)

    Haha, ik heb een heel leuk bestand voor mijn aanslagen per minuut ='D Als ik me verveel, ga ik heel erg levenloos dit soort dingen doen. Ik zit meestal tussen de 400 en de 800, maar het komt ook gewoon omdat het heel erg irritant is bij die testen dat de woorden nergens op slaan en het geen echte zinnen zijn. En natuurlijk dat de regels vaak verspringen en bij deze dat de woorden rood worden als je iets verkeerd typt. Dat is erg afleidend x]

    Maar ik betwijfel of het daadwerkelijk die hoeveelheid aanslagen was. Die sites zijn ook niet 100% accuraat ='D Ik denk dat ik gemiddeld zo rond de 6/700 aanslagen zit. Ligt er maar net aan hoe helder je op een dag bent.


    En hoe koud je vingers zijn. Mijn vingers zijn verschrikkelijk koud en dan typ ik ook altijd minder op de een of andere manier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    En hoe koud je vingers zijn. Mijn vingers zijn verschrikkelijk koud en dan typ ik ook altijd minder op de een of andere manier.


    Met koude vingers typen is echt vreselijk. Ik raak dan heel vaak mijn toetsen niet fatsoenlijk aan of mistyp me x] Of met een toetsenbord dat uit elkaar valt, is ook niet leuk. *kijk naar toetsenbord waarvan backspace eraf ligt, de enter er bijna afvalt en waarvan vele letters gewoon afgesleten zijn*


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oké, nu ik erop let, typ ik blijkbaar met twee vingers. En deze vingers wisselen zich af tussen mijn middelvinger en wijsvingers.
    Ik heb net de test gedaan en kwam op 480 aanslagen per minuut.

    EDIT: Het is best wel verslavend, haha. Ik heb het net nog eens gedaan en kwam nu op 506 aanslagen en 101 woorden per minuut. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 20:00 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Yoda schreef:
    (...)

    Met koude vingers typen is echt vreselijk. Ik raak dan heel vaak mijn toetsen niet fatsoenlijk aan of mistyp me x] Of met een toetsenbord dat uit elkaar valt, is ook niet leuk. *kijk naar toetsenbord waarvan backspace eraf ligt, de enter er bijna afvalt en waarvan vele letters gewoon afgesleten zijn*


    Haha, mijne is nog wel heel :p Ik vind ook toetsenborden met die heel hoge toetsen, die ouderwetste, heel vervelend typen. Al heb ik wel lang moeten wennen aan de superplatte toetsen (die van mij zitten er tussenin).


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik had heel veel foute woorden, maar dat kwam gewoon omdat ik in mn hoofd zinnen gevormd had en die dus typte hahaha :/ want als er "mensen toch niet Vlaamse" stond, typte ik bijv. "mensen en toch niet Vlaamse" ofzo. Ik plakte er woorden tussen.

    Maar hey, ik type wel 69 woorden in een minuut :Y)

    En 360 aanslagen.
    Omg nu klink ik net een terrorist... xD

    maar goed, mn vingers zijn nu eigenlijk best koud, en sommige letters op mn toetsenbord blijven hangen haha... Als ik op een normale computer zit, doe ik de test nog eens.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Opnieuw gedaan en mijn eigen record verbroken. :Y)


    Pretty is just a pretty word.