• Het leek mij heel leuk om een keer zoiets te organiseren hier. Het idee is gewoon dat iedereen een -of meerdere- mensen op Q een kaartje zou sturen en ze er ook een terug krijgen. Dus vind iemand dit ook een goed idee? Als er genoeg mensen zijn dan zal kan het misschien doorgaan. Het idee heb ik stiekem afgenomen van de NaNoWriMo Postcard Swap. En ik vond het toen heel leuk om te doen, echter zal het dan nu een kerstmarkt zijn natuurlijk. Als iemand er interesse in heeft kunnen we misschien ook zoiets doen als kleine kado's of zoiets. Dus wie heeft er interesse?

    Nederland


    België

    Rosyy 10

    Maakt niet uit/niet bekend

    Festus 7
    Inviolable 10 Max 5 naar Be.
    Naerys 3 voor beide.
    Scandal 5
    Avarosa 5

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 10:20 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik doe ze morgen op de post denk ik.


    Your make-up is terrible

    Ik mag echt geen kaarten schrijven 's avonds. Heb ik net iemand zijn adres heel verprutst ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou ik bedoelde dat de mijjen al.verstuurd zijn en ofbiemand ze al.onvangen had.


    You were born original, don't die as a copy.

    Nope, nog niks gehad.
    Die van mij gaan waarschijnlijk morgen op de post (:

    Bij Navi is mijn kerstkaart al aangekomen!=D Nu de rest nog.=3 Let me know als ze binnen zijn.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Jolijn, hardstikke bedankt voor je leuke kaartje! :'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Amon schreef:
    Jolijn, hardstikke bedankt voor je leuke kaartje! :'D


    Graaggedaan hihi.=D<3 Blij dat je hem leuk vind.:D

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 17:58 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    X

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 17:58 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb mijn kaartjes maandag op de post gedaan, dus die zouden ook vandaag of morgen binnen moeten komen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga nu beginnen met het schrijven van mijn kaartjes, het gaat niet echt heel speciaal worden gezien ik voor geen meter kan tekenen of zoiets maar ik probeer het zo goed mogelijk te maken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    Ik ga nu beginnen met het schrijven van mijn kaartjes, het gaat niet echt heel speciaal worden gezien ik voor geen meter kan tekenen of zoiets maar ik probeer het zo goed mogelijk te maken.


    I know the feeling... hier ook geen tekentalent... ik was al blij dat ik leuke kaartjes had,,, en toen begon iedereen te ontwerpen :O


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    I know the feeling... hier ook geen tekentalent... ik was al blij dat ik leuke kaartjes had,,, en toen begon iedereen te ontwerpen :O


    Dat 'ontwerpen valt best wel mee hoor, ik heb kerstkoekjes vormpjes gebruikt....x) best creatief tough.xD


    You were born original, don't die as a copy.

    Damn it...Ik heb volgens mij zonet een hele nieuwe gemeente verzonnen door de postcode verkeerd te schrijven.
    Sawwy. :')


    Edit: Omg...Ik heb echt een kindergeschrift trouwens.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 19:20 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Uhg ik moet er nog twee schrijven en dan op de post dus doen het zou best kunnen dat ze niet voor kerst aankomen. Maar ik ga ze echt proberen morgen op te sturen, ik moet toch half zes mijn bed al uit voor de herdertjestocht met school.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb nog geen kaarten ontvangen *gets a pillow and a blanket* ik ga voor de brievenbus slapen. *miep*

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 23:12 ]


    You were born original, don't die as a copy.