• Het leek mij heel leuk om een keer zoiets te organiseren hier. Het idee is gewoon dat iedereen een -of meerdere- mensen op Q een kaartje zou sturen en ze er ook een terug krijgen. Dus vind iemand dit ook een goed idee? Als er genoeg mensen zijn dan zal kan het misschien doorgaan. Het idee heb ik stiekem afgenomen van de NaNoWriMo Postcard Swap. En ik vond het toen heel leuk om te doen, echter zal het dan nu een kerstmarkt zijn natuurlijk. Als iemand er interesse in heeft kunnen we misschien ook zoiets doen als kleine kado's of zoiets. Dus wie heeft er interesse?

    Nederland


    België

    Rosyy 10

    Maakt niet uit/niet bekend

    Festus 7
    Inviolable 10 Max 5 naar Be.
    Naerys 3 voor beide.
    Scandal 5
    Avarosa 5

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 10:20 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga zien, dat als ik tijd heb, er ook iets creatiefs bij kan steken.
    Maar dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen.
    Oh, Naerys is trouwens Lucrezia geworden voor het geval dat je het wilde weten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Avarosa schreef:
    (...)Twee mensen ken ik ook totaal niet, dus dat wordt ook wel even nadenken hier. Ik heb wel al eentje geschreven en zoals gewoonlijk was het kaartje weer te klein.


    Bekijk het profiel/blogs/foto's/creaties die ze hebben gemaakt/forum(posts) en dan vind je iets om te schrijven.


    You were born original, don't die as a copy.

    O gosh, jullie doen er allemaal bijzondere dingen mee en mijn kaartjes zijn gewoon gewoon
    Alleen Tara en Ellen ken ik dus daar heb ik iets anders mee gedaan, maar niet echt iets bijzonders


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Talilayu schreef:
    O gosh, jullie doen er allemaal bijzondere dingen mee en mijn kaartjes zijn gewoon gewoon
    Alleen Tara en Ellen ken ik dus daar heb ik iets anders mee gedaan, maar niet echt iets bijzonders


    Ik heb ook maar gewone kaartjes geschreven hoor (: . Wel met een leuk tekstje (vind ik zelf), maar verder niets speciaals.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Kaartjes op de post doen is pas voor vrijdag bij mij. Ik moet ze nog schrijven. Net zoals alle andere kerstkaarten =P
    Jullie zijn allemaal zo vroeg! Of ben ik gewoon laat? :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Kaartjes op de post doen is pas voor vrijdag bij mij. Ik moet ze nog schrijven. Net zoals alle andere kerstkaarten =P
    Jullie zijn allemaal zo vroeg! Of ben ik gewoon laat? :')


    Mijn kaarten worden morgen pas gepost, ik wou ze vandaag posten maar toen gingen de stickers eraf waardoor de kaarten uit de envelop zouden kunnen vallen.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik hoop wel dat Navi haar adressen ziet, ze is drie dagen geleden voor het laatst online geweest.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Scandal schreef:
    Kaartjes op de post doen is pas voor vrijdag bij mij. Ik moet ze nog schrijven. Net zoals alle andere kerstkaarten =P
    Jullie zijn allemaal zo vroeg! Of ben ik gewoon laat? :')
    Tegen dat ik postzegels heb, zijn we waarschijnlijk ook vrijdag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kan ik nog meedoen?
    Ik had je al een berichtje gestuurd, ook hier, maar sta er nog niet bij ..


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik heb nog 3 postzegels over, dus ik vind het niet erg om nog een kaartje te sturen, ik heb ze vandaag op de post gedaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Misschien interessant, maar zijn er mensen die willen dat er niks over Q op het kaartje komt? Sommige mogen namelijk niet van hun ouders op fora zitten en ik weet dat toch liever van te voren voor ik iemand in de problemen jaag met mijn kerstkaartje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Misschien interessant, maar zijn er mensen die willen dat er niks over Q op het kaartje komt? Sommige mogen namelijk niet van hun ouders op fora zitten en ik weet dat toch liever van te voren voor ik iemand in de problemen jaag met mijn kerstkaartje.


    Oh damn, SOS daar heb ik niet aan gedacht.:x


    You were born original, don't die as a copy.

    Meliuscule schreef:
    Kan ik nog meedoen?
    Ik had je al een berichtje gestuurd, ook hier, maar sta er nog niet bij ..

    Ik heb twee dagen geleden gezegd dat als ik de adressen niet binnen had ik diegenen van de lijst af zou moeten halen omdat het anders allemaal weer uitgesteld moest worden met het verdelen, dus ik ben bang dat je niet meer mee kan doen. Ik zou je in principe nog wel zelf iets kunnen sturen maar ik weet niet of je dat leuk vind als je er een krijgt.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 23:52 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    (...)
    Ik heb twee dagen geleden gezegd dat als ik de adressen niet binnen had ik diegenen van de lijst af zou moeten halen omdat het anders allemaal weer uitgesteld moest worden met het verdelen, dus ik ben bang dat je niet meer mee kan doen. Ik zou je in principe nog wel zelf iets kunnen sturen maar ik weet niet of je dat leuk vind als je er een krijgt.

    Ik wil er ook wel 1 naar haar sturen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb er al 2 af, volgens mij had ik de glitter niet open moeten trekken want ik zit helemaal onder.


    Your make-up is terrible