• Het leek mij heel leuk om een keer zoiets te organiseren hier. Het idee is gewoon dat iedereen een -of meerdere- mensen op Q een kaartje zou sturen en ze er ook een terug krijgen. Dus vind iemand dit ook een goed idee? Als er genoeg mensen zijn dan zal kan het misschien doorgaan. Het idee heb ik stiekem afgenomen van de NaNoWriMo Postcard Swap. En ik vond het toen heel leuk om te doen, echter zal het dan nu een kerstmarkt zijn natuurlijk. Als iemand er interesse in heeft kunnen we misschien ook zoiets doen als kleine kado's of zoiets. Dus wie heeft er interesse?

    Nederland


    België

    Rosyy 10

    Maakt niet uit/niet bekend

    Festus 7
    Inviolable 10 Max 5 naar Be.
    Naerys 3 voor beide.
    Scandal 5
    Avarosa 5

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 10:20 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Assassin schreef:
    Ik heb er al 2 af, volgens mij had ik de glitter niet open moeten trekken want ik zit helemaal onder.


    Ik twijfelde of ik de glitter zou gebruiken, maar ik liep liever geen risico om er als een discobal uit te komen.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik twijfelde of ik de glitter zou gebruiken, maar ik liep liever geen risico om er als een discobal uit te komen.='D


    Ja, Nana je moet wel oppassen met openen dus. ;x
    Maar ik heb ook andere dingetjes gevonden haha. Ik ben verder niet zo creatief.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, Nana je moet wel oppassen met openen dus. ;x
    Maar ik heb ook andere dingetjes gevonden haha. Ik ben verder niet zo creatief.
    Ohjé glitterfestijn. Hopelijk onthou ik het. :'D
    Ik heb er ook al twee af en het zijn echt al twee novelles geworden. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben nog bezig aan mijn tekeningen en nog een te gaan woo!
    Ik zit er echt te lang aan voor wat het actually maar is, maar goed.
    Ik hoop ze morgen/overmorgen af te hebben c:

    Iedereen doet hier dingen met tekeningen en glitters en weet ik veel wat, waardoor mijn kaartjes precies zo simpel lijken. Haha.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Iedereen doet hier dingen met tekeningen en glitters en weet ik veel wat, waardoor mijn kaartjes precies zo simpel lijken. Haha.

    Maak je geen zorgen, ik heb allemaal voorgemaakte kaartjes, uit van die boxen. Voor mij helaas geen creativiteit, geen tijd D:
    Ik ga wel m'n best doen om een leuk tekstje te schrijven ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    ^ Idem. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Op het kerstkaartje moet alleen nog het adres en een postzegel en dan is die klaar voor vertrek. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Meeh , ik had de 13e hier al gereageerd, en gezegd dat ik graag mee wilde doen, maar ik ben er niet ingekomen..
    Maakt nu niet meer uit, maar ik vond het echt een heel leuk idee, en had graag een kaartje (of vijf) willen maken voor andere Quizletters!
    En zelf kaartjes krijgen C:

    Maar goed, dat komt dan volgend jaar wel weer!
    Dan wil ik het ook wel organiseren, echt een leuk idee.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Meliuscule schreef:
    Meeh , ik had de 13e hier al gereageerd, en gezegd dat ik graag mee wilde doen, maar ik ben er niet ingekomen..
    Maakt nu niet meer uit, maar ik vond het echt een heel leuk idee, en had graag een kaartje (of vijf) willen maken voor andere Quizletters!
    En zelf kaartjes krijgen C:

    Maar goed, dat komt dan volgend jaar wel weer!
    Dan wil ik het ook wel organiseren, echt een leuk idee.


    Volgens mij had ze al gezegd dat je dan je adres op tijd had moeten doorsturen. Er zijn mensen die nog wel een kaartje naar je willen sturen, mocht je tenminste moeite doen om de rest te lezen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Volgens mij had ze al gezegd dat je dan je adres op tijd had moeten doorsturen. Er zijn mensen die nog wel een kaartje naar je willen sturen, mocht je tenminste moeite doen om de rest te lezen.


    Ja , had ik gedaan ! :c
    Maar maakt niet uit, volgend jaar weer !
    Maar wilde het gewoon even gezegd hebben.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Meliuscule schreef:
    (...)

    Ja , had ik gedaan ! :c
    Maar maakt niet uit, volgend jaar weer !
    Maar wilde het gewoon even gezegd hebben.


    Ja maar wel twee dagen te laat.:P


    You were born original, don't die as a copy.

    Heeft iemand al kaarten binnen?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Heeft iemand al kaarten binnen?


    Nee ghehe, ik ga ze waarschijnlijk pas vrijdag versturen.
    Komen ze ongeveer lekker rond kerst aan ^^

    Nope...En ik ga donderdag pas postzegels kopen en dan stuur ik ze diezelfde dag, of vrijdag pas op.
    Dus nog even wachten. ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.