• Love is something unpredictable,
    You can't force it.
    But you also can't go away from it.
    Love can happen on the most unpredictable times.
    But when it happens,
    You don't wanna lose it.
    What happens if love is forbidden?
    Would you fight for it,
    Or would you let her go?


    Twee verschillende werelden worden op proef gezet als er mensen verliefd worden. De bende, en de rijke mensen. Ze ontmoeten elkaar, merken dat ze nog niet eens zo erg zijn. Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden? Zullen ze het doorzetten of zal de een de ander verlaten? En wat als de anderen het horen? Vriendschap en vertrouwen worden erg op de proef gesteld. Verboden liefdes zijn overal te vinden als je goed kijkt. Maar wat gebeurt er als anderen er achter komen?


    Rijke mensen:

    - Cameron Tomas Yorkwill ll 1,2 ll Bootin
    - Ylias Fresco McAllistar ll 1,4 ll CityOwl
    - Elliot Samuel Yorkwill ll 1,5 ll Raccoon
    -
    -
    - Aiméé Christina Miller ll 1,6 Orbis
    - Gereserveerd door Kayal
    - Allison Elizabeth Caers || 1,7 || JustLovegood
    - Dawn Mary Claire || 1,7 || XSoulmatesX
    - Noelle Elizabeth Thronaes || 1,5 || Meliora

    Bendemensen:

    Leider: SnowFrost

    - Justin James Skye || 1,2 || Kendizzzzle
    - Morrison James Nickelson || 1,4 || Inermis
    - Alexander Joshua Rodrigues || 1,4 || Raccoon
    - Luke Bonvie || 1,7 || XSoulmatesX
    -
    - Leah May || 1,2 || Aevitas
    - Elina Catharina Restapo || 1,9 ||Candira
    - Elena Alicia Abernathy || 1,5 || Elvithien
    - Megan Kath Crowley || 1,5 || Dangerx
    -

    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Regels:

    # Zo'n 200 woorden per post. Dat is makkelijk haalbaar.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Max. 2 rollen per persoon.
    # Alleen ik mag topics aanmaken tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Minimaal 1 keer in de week reageren, anders gaat de rpg dood.
    # Enjoy.(:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Raccoon schreef:
    Hopelijk gaan we snel beginnen :3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Misschien is het handig om iedereen die zijn rol nog niet afheeft een berichtje te sturen om te melden dat ze nog zoveel dagen hebben? + De rollen die wel al gemaakt zijn er dan alvast op te zetten?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Inermis heeft wat problemen. Dus haar geen bericht sturen. Ze probeert haar rol asap in te vullen, maar het gaat niet zo goed in haar situatie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Inermis schreef:
    Naam: Morrison James Nickelson
    Leeftijd: 21. geboren op 11 December.
    Karakter: -komt-
    Uiterlijk:


    Morrison is een lange jongen met brede schouders. Hij is 1.87 en is al zo lang vanaf zijn 15de. Zijn haar is donkerbruin en hij weigert er al te veel aan te doen naast het wassen. Morrison heeft last van heterochromie. Dit betekend dat hij twee verschillende kleuren irissen heeft. Zijn linkeroog is blauwgrijs, en zijn rechteroog is bruin groen. Hij heeft twee piercings in zij lip, die hij sinds zijn 17de heeft. Morrison heeft
    Geschiedenis: Morrison's jeugd was vrij gecompliceerd en ergens een beetje onnodig verergerd. Morrison's moeder is gestorven bij de bevalling, waardoor zowel Morrison als zijn tweeling zus opgescheept zaten met hun vader. Zijn vader was een agressieve en aan alcohol verslaafde man. Zowel Morrison als zijn zusje werden misbruikt door hun vader. Morrison was 15 toen zijn vader overleed aan een ongeluk. Morrison en zijn zusje zijn uit elkaar gehaald en in verschillende families geplaatst.
    Extra: -Morrison rookt en drinkt. Drugs doet hij absoluut niet aan, dat is een van zijn weinige beloftes aan zichzelf. Drinken doet ik ook niet te veel, bang dat hij net als zijn vader verslaafd raakt.


    Even zodat ik dit niet weer ga vergeten.



    Ik moet nu alleen nog het innerlijk, maar dat gaat niet meer nu aangezien ik nog iets moet doen voor school, maar ik zal het asap doen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik hoop dat die zo goed is. (:

    Naam: Luke Bonvie
    Leeftijd: 22
    Karakter:
    Luke was een heel andere jongen, voordat hij in de bende kwam. Op een dag werd alles anders. Zijn zusje overleed en dat was/is zijn zwakke plek. Hij kropte zijn gevoelens steeds op, want hij kon/kan niet met zijn gevoelens over weg. Hij ging steeds met verkeerde vrienden op weg of op stap. Hij deed dingen, waar hij niet trots op was. Hij heeft nooit echt een plekje kunnen vinden voor zijn overleden zusje. Hij was eerst zorgzaam, was altijd bezorgd over iedereen. Hij bekomende nooit over zichzelf. Hij wou dat andere mensen gelukkig waren, dan was hij ook gelukkig. Hij was/is sociaal, aardig en plagend in omgang. Hij heeft een goede hart, maar zijn zwakte is ook dat hij eigenwijs is en alles ook wel zelf wilt oplossen. Dit zie je allemaal, als je hem beter leert kennen. Maar hij verschuilt zich onder wie hij werkelijk was/is, terwijl hij een goed persoon is.

    Uiterlijk:
    Luke is wat breed gebouwd, heeft blauwe ogen en korte blonde/bruine plukken haar. Luke heeft verder een strakke kaaklijn, draagt wat stoerdere en wat stijlvolle kleding. Luke heeft een ketting om zijn nek, wat zijn zusje hem gegeven heeft.



    Geschiedenis:
    Heeft zijn zusje verloren en zit nu in de bende.

    Extra: -

    Naam: Dawn Mary Claire
    Leeftijd: 19
    Karakter:
    Dawn is een lief, maar een behulpzaam meisje. Ze wilt iedereen helpen, maar helaas kan dat niet altijd en dat verwijt ze zichzelf. Ze leest veel boeken, omdat dat haar uitvlucht is van de werkelijkheid. Ze droomt ook heel vaak en ze houd van fantasie verhalen. Als je haar echt goed kent, is ze heel betrouwbaar en spontaan. Ze is eerlijk en zegt wat haar mening is, maar wilt niemand kwetsen. Haar zwakke punten zijn, dat ze iemand te snel vertrouwd, waardoor ze kwetsbaar is. Ze is ook iemand die vaak aan haarzelf twijfelt, omdat ze op school vaak gepest werd. Dan denkt ze dat ze iets verkeerds heeft gedaan. Ze heeft zichzelf een beetje opgevoed, waardoor ze best opstandig kan zijn en alles zelf wilt oplossen.

    Uiterlijk:
    Dawn heeft lang bruin golvend haar, die ze vaak los laat of in een staart heeft. Ze heeft vaak een bril op, maar de reden is vooral, dat ze tijdens het lezen op moet. Ze heeft bruine ogen en lange wimpers. Ze is altijd netjes gekleed en wilt er ook altijd goed eruit zien.



    Geschiedenis:
    Haar ouders zijn vaak weg voor hun werk, waardoor ze hun enige dochter ‘Dawn’ niet vaak kunnen zien. Ze hebben het vaak druk en Dawn heeft zichzelf een beetje opgevoed. Ze kreeg alles, wat ze wou, maar ze wou alleen haar ouders. Zo ontvlucht ze zichzelf door boeken te lezen om de werkelijkheid te ontsnappen.

    Extra: Ze heeft een kat, genaamd Mimmy.


    One Who Travels A Higher Path.

    oeps dubbele post sorry:X

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 20:43 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Naam: Allison Elizabeth Caers
    Leeftijd: 18 jaartjes jong verjaard op 19 mei.
    Karakter:Allison is een best verlegen stil en onzeker meisje. Ze houdt van lezen klassieke en film muziek en is liever alleen in haar eigen wereldje. Op school was ze best populair maar dat was alleen voor haar uiterlijk en dat had ze maar al te snel door vanaf dat moment liep ze meestal altijd alleen rond met haar boek en haar beste en enige vriendin Jade. Ze is goede vrienden met Jade en haar viool en boeken, ze is eigenlijk niet zo sociaal. Maar als je eenmaal haar vriend bent zou ze alles voor je doen en je steunen met wat dan ook. Allison heeft nog nooit een relatie gehad en heeft eigenlijk ook een beetje bindings angst.
    Uiterlijk:Allison heeft wit blonde golvende haren en grote blauwe ogen. Ze is 1 meter 73 is best slank en tenger gebouwd.




    Geschiedenis: Allison is de jongste thuis en is een soort van opgevoed door haar twee oudere broers jace (25) en Ethan (23). Haar ouders moeten namelijk altijd werken. Haar broers zijn alle twee al het huis uit en ze bezoekt ze vaak. Ze heeft een vrij goede band met haar broers en een vrij slechte band met haar ouders.
    Extra:Allison is verlaafd aan lezen en speelt viool.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 12:12 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Sorry mensen. Had het vandaag heel druk, en moet nog veel dingen doen omdat ik net thuis ben. Ik beloof dat ik alles morgen zal aanpassen, maar daar heb ik nu gwn even geen tijd voor.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    XSoulmatesX schreef:
    (...)

    Oohjo, maakt niet uit, geeft niet. Ik begrijp het heel goed, anders kan ik ook een jongen erbij maken? Dat ik een meisje heb en een jongen? Doe dat maar. Een rijke meisje en een jongen die in de bende zit! (:


    Bedankt.(flower)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Kan mijn bende personage toevallig nog een beestje erbij :D? Want dan wil ik graag dat ze een dwergpincher als hond heeft :)!

    Elvithien schreef:
    Kan mijn bende personage toevallig nog een beestje erbij :D? Want dan wil ik graag dat ze een dwergpincher als hond heeft :)!


    Had je een jongen of een meisje? En sorry, nee. Dat mag niet.

    - De rollen zijn vanaf nu gesloten.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 13:43 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @CityOwl, je krijgt er een zusje bij. Geen broertje.:'D Nope, toch een broertje.:'D


    Dus dan moeten alleen Kayal en ik nog onze personage(s) aanmaken. Ik ga nu beginnen.:Y)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 14:02 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Heheh deze rpg staat in de nieuwsbrief :3 + Wanneer starten we?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wanneer beginnen we?


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik ga Kayal even een pb sturen om te vragen of ze nog mee doet. En ik maak nog snel even mijn personages af. Daar zal ik zo aan werken en is hopelijk vanavond af. En anders morgen. Als het me vanavond nog lukt zal ik proberen om het speeltopic vanavond ook aan te maken. +
    Weet ik.(lol)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 17:53 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki