• Love is something unpredictable,
    You can't force it.
    But you also can't go away from it.
    Love can happen on the most unpredictable times.
    But when it happens,
    You don't wanna lose it.
    What happens if love is forbidden?
    Would you fight for it,
    Or would you let her go?


    Twee verschillende werelden worden op proef gezet als er mensen verliefd worden. De bende, en de rijke mensen. Ze ontmoeten elkaar, merken dat ze nog niet eens zo erg zijn. Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden? Zullen ze het doorzetten of zal de een de ander verlaten? En wat als de anderen het horen? Vriendschap en vertrouwen worden erg op de proef gesteld. Verboden liefdes zijn overal te vinden als je goed kijkt. Maar wat gebeurt er als anderen er achter komen?


    Rijke mensen:

    - Cameron Tomas Yorkwill ll 1,2 ll Bootin
    - Ylias Fresco McAllistar ll 1,4 ll CityOwl
    - Elliot Samuel Yorkwill ll 1,5 ll Raccoon
    -
    -
    - Aiméé Christina Miller ll 1,6 Orbis
    - Gereserveerd door Kayal
    - Allison Elizabeth Caers || 1,7 || JustLovegood
    - Dawn Mary Claire || 1,7 || XSoulmatesX
    - Noelle Elizabeth Thronaes || 1,5 || Meliora

    Bendemensen:

    Leider: SnowFrost

    - Justin James Skye || 1,2 || Kendizzzzle
    - Morrison James Nickelson || 1,4 || Inermis
    - Alexander Joshua Rodrigues || 1,4 || Raccoon
    - Luke Bonvie || 1,7 || XSoulmatesX
    -
    - Leah May || 1,2 || Aevitas
    - Elina Catharina Restapo || 1,9 ||Candira
    - Elena Alicia Abernathy || 1,5 || Elvithien
    - Megan Kath Crowley || 1,5 || Dangerx
    -

    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Regels:

    # Zo'n 200 woorden per post. Dat is makkelijk haalbaar.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Max. 2 rollen per persoon.
    # Alleen ik mag topics aanmaken tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Minimaal 1 keer in de week reageren, anders gaat de rpg dood.
    # Enjoy.(:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Oké. Is goed.(: Ehm, 18 denk.

    @Bootin: Gewoon met het hedendaagse leven. Je hebt net van het feest gehoord dat er de volgende dag is en overlegt met de anderen daarover. Etc. Op het feest kunnen rijke en bende mensen elkaar dan ontmoeten.^^

    Oke, dan heb ik wel een goede rol.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Naam: Elina Catharina Restapo
    Leeftijd: 19
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    De rest komt later, anders morgen

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 19:01 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Aevitas --> Bheliom + Is Steven goedgekeurd?


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Op welke blz staat hij? Want ik zie nogal veel over het hoofd de laatste tijd.:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    Op welke blz staat hij? Want ik zie nogal veel over het hoofd de laatste tijd.:'D


    Pagina 8, heb hem gisteren aangemaakt


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Snow, wanneer komt het broertje of zusje van Ylias? ^^ Of heb je je bedacht


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Behliom: Ja. Is goed.^^

    @CityOwl: Ja, ik was er mee bezig vandaag. Ik weet het laat. Maar ik heb de karakter van Behliom over het hoofd gezien. We lopen nu namelijk met de jongens en meisjes gelijk, dus het zou onhandig zijn als ik nog iemand aanmaakte omdat er dan nog een meisje zou moeten komen. Sorry daarvoor. Ik wist het niet. Echt sorry.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 22:26 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Drew Adams Willemson
    Leeftijd: 21
    Karakter: Drew is slimme en aardige jongen. Hij is netjes en goed opgevoed, maar toch kan hij het soms niet laten om toch een streek uit te halen. Drew is trots op zijn tattoo's en piercing, maar nog blijft hij een nette jongen. Het is voor hem raar dat er toch 2 verschillende groepen leven in de stad. Hij is niet anders gewend, maar voor hem bleef het raar. Zijn ouders hadden hem wijs gemaakt dat de keuze die zij hadden gemaakt, niet bepaald een slimme keuze was.
    Uiterlijk:
    Drew heeft blond haar en blauwe ogen. Hij heeft een piercing in zijn neus en zijn lichaam zit vol met tattoo's. Hij is 1,85 m. lang en heeft een gespierd postuur. Drew traint vaak en is ook vaak te vinden met Snow in het park om te trainen. Hij is een trotse jongen en laat dan ook graag zijn spieren zien in leuke shirts. Hij heeft ook echt een goede smaak voor kleding.



    Geschiedenis: Drew was al als rijk kind geboren en kreeg alles wat hij wilde. Hij had ooit een tijd van rebels gedrag. Zo is hij ook aan zijn tattoo's en piercing gekomen. Puur alleen om zijn ouders te irriteren, maar die tijd is hij allang al voorbij en leeft nu zijn rijkeluize kind leven.
    Extra: Hij heeft een husky genaamd Snow en Snow verlaat nooit de zijde van Drew. Je ziet ze altijd samen door de stad heen lopen.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    @Dangerx: Had je hem gereserveerd?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    @Dangerx: Had je hem gereserveerd?


    nee ik had um niet gereserveed :x maar omdat er nog een paar open stond dacht ik dat het wel kon

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 22:30 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (...)

    nee ik had um niet gereserveed :x maar omdat er nog een paar open stond dacht ik dat het wel kon


    Nee. Oké. Is goed. Ik zal je erbij zetten.

    Uhm, CityOwl. Je kunt wel een zusje hebben die in een bende zit?:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Nee. Oké. Is goed. Ik zal je erbij zetten.


    Yay ^^ thanks a lot :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Geeft niet hoor


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand meeten met Cameron? Hij staat bij Starbucks (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    allison is er XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins