• Love is something unpredictable,
    You can't force it.
    But you also can't go away from it.
    Love can happen on the most unpredictable times.
    But when it happens,
    You don't wanna lose it.
    What happens if love is forbidden?
    Would you fight for it,
    Or would you let her go?


    Twee verschillende werelden worden op proef gezet als er mensen verliefd worden. De bende, en de rijke mensen. Ze ontmoeten elkaar, merken dat ze nog niet eens zo erg zijn. Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden? Zullen ze het doorzetten of zal de een de ander verlaten? En wat als de anderen het horen? Vriendschap en vertrouwen worden erg op de proef gesteld. Verboden liefdes zijn overal te vinden als je goed kijkt. Maar wat gebeurt er als anderen er achter komen?


    Rijke mensen:

    - Cameron Tomas Yorkwill ll 1,2 ll Bootin
    - Ylias Fresco McAllistar ll 1,4 ll CityOwl
    - Elliot Samuel Yorkwill ll 1,5 ll Raccoon
    -
    -
    - Aiméé Christina Miller ll 1,6 Orbis
    - Gereserveerd door Kayal
    - Allison Elizabeth Caers || 1,7 || JustLovegood
    - Dawn Mary Claire || 1,7 || XSoulmatesX
    - Noelle Elizabeth Thronaes || 1,5 || Meliora

    Bendemensen:

    Leider: SnowFrost

    - Justin James Skye || 1,2 || Kendizzzzle
    - Morrison James Nickelson || 1,4 || Inermis
    - Alexander Joshua Rodrigues || 1,4 || Raccoon
    - Luke Bonvie || 1,7 || XSoulmatesX
    -
    - Leah May || 1,2 || Aevitas
    - Elina Catharina Restapo || 1,9 ||Candira
    - Elena Alicia Abernathy || 1,5 || Elvithien
    - Megan Kath Crowley || 1,5 || Dangerx
    -

    Lijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Regels:

    # Zo'n 200 woorden per post. Dat is makkelijk haalbaar.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Max. 2 rollen per persoon.
    # Alleen ik mag topics aanmaken tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Minimaal 1 keer in de week reageren, anders gaat de rpg dood.
    # Enjoy.(:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:49 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Nicole Rosella Martinez.
    Leeftijd: 18.
    Karakter: Nicole is een echte durfal, die nergens voor terug deinst. -Behalve als het met insecten te maken heeft- Zo werkt ze zichzelf keer op keer in gevaarlijke situaties, maar zijzelf vind het alleen maar leuk omdat het zo'n kick geeft. Het is daarom geen wonder dat vele haar als dom beschouwen, wat misschien een beetje klopt. Ze is namelijk geen supergenie, maar superdom kan je haar ook weer niet noemen. Van sommige onderwerpen weet ze gewoon niks af. Maar gaat het over Sport, Style of Talen dan is ze zowat Einstein Junior.
    Nicole is typisch zo'n meisje dat je mag of niet. Sommige mensen kunnen haar brutale mond en bijdehante gedrag echt niet hebben, maar Nicole gaat daar vrolijk mee door. Dan heb je natuurlijk ook de mensen die het wel grappig en leuk vinden, en dan heb je aan Nicole een vriendin voor het leven. Nicole is best wel zelfverzekerd, maar je kan haar wel stil krijgen met sommige dingen. Toch zal ze altijd proberen voor haarzelf op te komen, en ben je er als vriend zeker van dat er iemand achter je staat. Soms floept er een gemene opmerking over haar lippen, maar ze zal proberen niet te hard over te komen.
    Uiterlijk:



    Geschiedenis: Nicole's geschiedenis is niet heel interessant. Het hoogtepunt is toch wel dat ze eigenlijk nog een broertje zou hebben, maar die is dood geboren. Nicole was toen 10. Nicole is opgegroeid in hetzelfde huis waar ze nu nog steeds woont. Nicole is nooit het typische meisje meisje geweest, tuurlijk gebruikt ze make up, draagt ze jurkjes en soms hakken. Maar bang om vies te worden is ze niet, en ook sommige hobby's die jongens hebben vind ze geweldig. Denk maar aan sport of skateboarden. Met het laatste heeft ze een nare ervaring gehad, ze is op haar 11e op haar skateboard aangereden en heeft vervolgens twee weken in het ziekenhuis gelegen. Toch gebruikt ze haar longboard nog vaak.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 19:17 ]


    El Diablo.

    Sorry mensen!!! Ik had beloofd eergisteren of gisteren aan te maken. Maar dat heb ik niet gedaan. Mijn broer was namelijk jarig en mijn oom kwam ook langs en ik zie hem bijna nooit. Daarom ga ik het speeltopic nu meteen aanmaken. Sorry nogmaals.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    Sorry mensen!!! Ik had beloofd eergisteren of gisteren aan te maken. Maar dat heb ik niet gedaan. Mijn broer was namelijk jarig en mijn oom kwam ook langs en ik zie hem bijna nooit. Daarom ga ik het speeltopic nu meteen aanmaken. Sorry nogmaals.


    Dat maakt toch niet uit! Kon jij ook niet weten :'D & Gefeliciteerd!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    (...)

    Dat maakt toch niet uit! Kon jij ook niet weten :'D & Gefeliciteerd!


    Hmm, ja. Ghehe. Thanks.(flower)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Speeltopic.[:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    Tuurlijk, ik zet jullie erbij.(:


    Op pagina vier vroeg ik al of ik bende lid meisje mocht zijn, en nu zie ik dat ik niet eens in sta. Terwijl je wel had gezegd dat je mij er ook bij zal zetten. This makes me sad.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    (...)

    Op pagina vier vroeg ik al of ik bende lid meisje mocht zijn, en nu zie ik dat ik niet eens in sta. Terwijl je wel had gezegd dat je mij er ook bij zal zetten. This makes me sad.


    O, shit. Sorry. Ik aan zal het nu gelijk gaan doen. Echt sorry. Ben een beetje druk.:'D Had je je rol al ingevuld?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    (...)

    O, shit. Sorry. Ik aan zal het nu gelijk gaan doen. Echt sorry. Ben een beetje druk.:'D Had je je rol al ingevuld?


    Geeft niet, snap ik wel. Nee heb mijn rol niet ingevuld nog, wachtte eerst totdat er gereseveerd zou staan dan zou ik aan de gang gaan.
    Ik ga proberen vandaag de rol af te maken, anders doe ik de rest morgen :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Wat is the age limit op deze rpg?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Mag ik toch nog een rijke jongen? Vul hem zo in.


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Hoe beginnen we?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 18:27 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Naam: Steven Lucian Merlyn
    Leeftijd: 19
    Karakter: Steven is een introverte jongen. Hij is erg verlegen, voornamelijk als hij met meisjes praat. Steven brengt het grootste gedeelte van zijn tijd thuis of in de bibliotheek. Hij voelt zich ongemakkelijk op de meeste feestjes en probeert ze zoveel mogelijk te vermijden. Hij gaat makkelijker om met volwassenen dan met mensen van zijn eigen leeftijd.
    Steven houdt van literatuur, kunst en klassieke muziek. Het grootste gedeelte van zijn tijd brengt hij dan ook door in gezelschap van deze drie dingen. Hij heeft een aantal vrienden die een stuk losser zijn dan hijzelf en zij sleuren hem in het weekend soms bijna letterlijk het huis uit om hem mee naar een feest of iets dergelijks te nemen.
    Uiterlijk:



    Steven is ongeveer 1,80 en normaal gebouwd. Hij heeft donkerbruin haar en blauwe ogen. Hij kleed zich meestal net en verlaat het huis niet zonder zeker te weten dat hij er verzorgd uit ziet.
    Geschiedenis: Steven komt uit een warm gezin. Zijn vader is een schrijver en zijn moeder is een celliste, allebei succesvol en afkomstig uit een rijke familie. Steven ging naar een privé school, het werd al snel duidelijk dat hij intelligent was en een groot muzikaal talent bezat. Hij kreeg later twee zusjes: Jannah en Samantha, een tweeling van twaalf. Steven zit nu in het eerste jaar van het conservatorium.
    Extra: Steven speelt voornamelijk viool maar kan ook goed overweg met de piano en de cello.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 21:12 ]


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow

    Candira schreef:
    (...)

    Geeft niet, snap ik wel. Nee heb mijn rol niet ingevuld nog, wachtte eerst totdat er gereseveerd zou staan dan zou ik aan de gang gaan.
    Ik ga proberen vandaag de rol af te maken, anders doe ik de rest morgen :-)


    Oké. Is goed.(: Ehm, 18 denk.

    @Bootin: Gewoon met het hedendaagse leven. Je hebt net van het feest gehoord dat er de volgende dag is en overlegt met de anderen daarover. Etc. Op het feest kunnen rijke en bende mensen elkaar dan ontmoeten.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    SnowFrost schreef:
    (...)

    Oké. Is goed.(: Ehm, 18 denk.

    @Bootin: Gewoon met het hedendaagse leven. Je hebt net van het feest gehoord dat er de volgende dag is en overlegt met de anderen daarover. Etc. Op het feest kunnen rijke en bende mensen elkaar dan ontmoeten.^^


    Oh nee sorry, had dat stukje niet gelezen mijn fout :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik heb al best wel zin om te beginnen! Dus ik hoop dat iedereen snel klaar is :+!