• This our world now [A Gone RPG]
    Gebaseerd op de Gone reeks van Michael Grant

    Je had het op het nieuws gezien, zoveel jaren geleden. De grote muur rond Perdido Beach in Californië, een wereld met alleen kinderen. De FAKZ.
    Wel… Nu was hij er weer. Alleen is het nu anders. Je kunt het namelijk niet meer volgen op televisie, want je zit er zelf in. En het is niet het zelfde als toen.
    Nieuwe wetten voor een nieuwe wereld.
    Jouw nieuwe wereld.


    Deze RPG is gebaseerd op de Gone-reeks van Michael Grant, maar het speelt zich niet af in Perdido Beach. Er is een nieuwe FAKZ gecreëerd, maar deze keer met nieuwe wetten en een nieuwe naam: de Koepel van Stence, of gewoon de Koepel. Hij is gelegen in het (niet-bestaande) stadje Stence, meer bepaald in Stencens National Forest waar het internaat Stencens Academy gelegen is (kaart).
    In deze koepel leven kinderen tussen 14 en 18: alle leerlingen (op een paar die ooit zijn blijven zitten na) van Stencens Academy dus. Hij heeft een diameter van 14 km. Deze keer is hij gemaakt door een meisje, Marion – de geest van een Marion, beter– uit de Falthy-familie, een familie waarvan elk lid een bijzondere gave bezit. Marion werd vroeger gepest door de leerlingen van Stencens. Toen ze wegging, werd ze aangereden. Haar gave bleek te zijn dat haar geest vrijkwam na haar dood.
    Ze ging als geest terug naar de academie, waar het bericht van haar dood net aankwam in haar klas. Niemand leek er veel acht op te slaan. Ze werd zo boos dat een explosie van haar krachten plaatsvond, hierdoor maakte ze de Koepel.
    De inwoners van de Koepel weten hier natuurlijk niks van. Wat ze wel doorhebben is dat alle mensen boven de 18 weg zijn. Omdat ze alles weten van het incident in Perdido Beach, de koepel daar, nemen ze aan dat alle achttienjarigen ook 'poefen'. Maar als de eerste toevallig na 5 dagen na het ontstaan 18 wordt, veranderd hij in een gevaarlijk monster met scherpe tanden en klauwen. Hij vermoordt 2 kinderen. Dit in een monster veranderen word 'transformeren' genoemd.
    Terwijl de kinderen langzaam wachten op meer achttiende verjaardagen, komen meer problemen opdagen. Wie krijgt de macht in de Koepel? Wie wordt vrienden of vijanden met wie? Hoeveel doden - die geen gevolg zijn van de gebeurtenissen door de 'kracht' die deze Koepel gecreëerd worden - zullen er vallen?

    Topics
    Speeltopic 1
    Praattopic 1

    Regels
    •Minstens 200 woorden
    •OOC tussen haakjes () {} [], sterretjes **, streepjes || --, x'jes xx,...
    •Iedereen mag maximum 2 personages, allebei van een andere rol & een ander geslacht, maar liefst iedereen één.
    •Geen powerplay (een ander personage dan het jouwe besturen).
    •Naamsveranderingen of veranderingen aan je rol doorgeven in het rollentopic.
    •Geen ruzie.
    •Reservaties mogen, ze blijven 3 dagen staan, daarna gaat de rol weer open.
    •Geen perfecte personages.
    •16+ mag, maar niet té.
    •Topics worden geopend door Rosyy behalve als ik toestemming heb gegeven dat iemand anders het mag doen.

    Rollen
    Er zal één groepje gespeeld worden: dit is het leidersgroepje, het 'populaire' groepje een beetje, wat niet betekent dat er wat stillere types in kunnen zitten. De rest van de inwoners van de Koepel zullen NPC's zijn. Er is nog geen echte leider bepaald, maar dit zal in de toekomst misschien nog gebeuren. Zorg dat per categorie het aantal jongens & meisjes ongeveer gelijk blijft. Per groep kunnen eventueel nog wel enkele personages toegevoegd worden (maar dit liever niet, anders zijn we met te veel)
    Ik zal alles wat Marion doet beschrijven en zal ook mijn eigen character beschrijven.

    FE=Female (vrouw)
    MA=Male (man)

    INSCHRIJVEN KAN NOG TOT 27 DECEMBER

    14-jarigen
    - FE; Anna Grey q]MyHome[/q
    - MA; Dean Marvenick q]Capaldi[/q
    -
    -
    Lijstje:

    Naam;
    Geslacht;
    Leeftijd; 14
    Uiterlijk; Liefst een foto en een beschrijving.
    Innerlijk; Je mag kiezen of je het in 1 tekstje giet of alles apart beschrijft. Liefst wat uitleg geven.
    Likes;
    Dislikes;
    Extra;


    15-jarigen VOL
    - MA; Nathan Knight q]Escada[/q
    - MA; Aiden Riddle q]Wilted[/q
    - FE; Charlize Alicia Steele q]Honeymoons[/q
    - FE; gereserveerd voor Lovelydemon tot 20 december
    Lijstje:
    Naam;
    Geslacht;
    Leeftijd; 15
    Uiterlijk; Liefst een foto en een beschrijving.
    Innerlijk; Je mag kiezen of je het in 1 tekstje giet of alles apart beschrijft. Liefst wat uitleg geven.
    Likes;
    Dislikes;
    Extra;


    16-jarigen VOL
    - FE; Eris Temsey q]Rosyy[/q (ik zal mijn lijstje binnenkort ook nog posten)
    - FE; Isabelle Falthy q]Imagines[/q
    - FE; Avery Falthy q]After[/q
    - MA; Finley Daniels q]Bootin[/q
    Lijstje:
    Naam;
    Geslacht;
    Leeftijd; 16
    Uiterlijk; Liefst een foto en een beschrijving.
    Innerlijk; Je mag kiezen of je het in 1 tekstje giet of alles apart beschrijft. Liefst wat uitleg geven.
    Likes;
    Dislikes;
    Extra;


    17-jarigen
    Belangrijk: als jouw char 18 wordt, dan zal deze transformeren: jij mag deze ook besturen, maar enkel NPC's doden, of alleen als je toestemming hebt van diegene, een gespeeld character. Hou er wel rekening mee dat als je plant dat hij/zij zal transformeren, hij waarschijnlijk (sowieso eigenlijk) vermoordt zal worden. Het maakt dus niet uit als je char binnenkort of niet verjaart, er zullen sowieso NPC's zijn die 18 worden.
    - MA; Joey Wright q]MyHome[/q
    - FE; Demira Polkers q]220912[/q
    -
    -
    Lijstje:
    Naam;
    Geslacht;
    Leeftijd; 17
    Verjaardag; Binnen … RPG dagen. (wanneer deze zal transformeren dus, geteld in RPG-dagen, niet in echte dagen)
    Uiterlijk; Liefst een foto en een beschrijving.
    Innerlijk; Je mag kiezen of je het in 1 tekstje giet of alles apart beschrijft. Liefst wat uitleg geven.
    Likes;
    Dislikes;
    Extra;


    Ik hoop dat er wat reacties komen, want ik heb hier veel tijd in gestoken ^^
    Xoxo Rosyy

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 14:52 ]

    NiaIIHoran schreef:
    (...)

    De reservatie voor een 15 jarige was van haar, volgens mij..

    Ja, die was van mij


    night thinking, day dreaming

    Oh god ik ben echt verstrooid te laatste tijd, supersorry mensen! :'(

    1DxFreak schreef:
    Hm, ik kijk trouwens even of er nog wat jongens komen. Maar kan ik een 17 jarige jongen reserveren?
    Oké, zet ik erbij.

    Edit:
    Heeft Lovelydemon haar lijstje al gezet? Anders vervalt de reservatie.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 10:52 ]

    Naam; Joey Wright

    Geslacht; Jongen

    Leeftijd; 17

    Verjaardag; Binnen … 71 RPG dagen. (wanneer deze zal transformeren dus, geteld in RPG-dagen, niet in echte dagen)

    Uiterlijk;


    Joey heeft bruin haar, dat hij naar een kant heeft zitten. Verder heeft hij blauwe ogen, met een tikkeltje groen erin. Een blanke huid heeft Joey ook. Verder heeft hij totaal geen breed postuur, en lijkt eerder 16. Hij is 1.72 lang.

    Innerlijk; Vooruitdenkend en Georganiseerd:Joey is goed in plannen maken, en heeft dan altijd alles op rolletjes.
    Jaloers:Joey is wel iets vaker jaloers dan andere mensen, wat hem zeer kwetsbaar maakt.
    Dapper:Hij is niet bang om iets te doen, of zijn vuist te gebruiken.
    Sarcastisch
    Kritisch


    Likes; Angry Birds, Taart, Pizza, Voetbal

    Dislikes; Players, Bitch, Barcelona.

    Extra;


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Hey! Ik ga denk ik dit account verwijderen, en verder op mijn oude account Wilted. Zou je anaklymos willen veranderen naar Wilted?


    Little by little, one travels far - J.R.R. Tolkien

    anaklymos schreef:
    Hey! Ik ga denk ik dit account verwijderen, en verder op mijn oude account Wilted. Zou je anaklymos willen veranderen naar Wilted?
    Is aangepast ^^

    -

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 12:51 ]

    Rosyy schreef:
    (...)Is aangepast ^^


    Dankjewel!
    Wanneer beginnen we?

    Wilted schreef:
    (...)

    Dankjewel!
    Wanneer beginnen we?
    27 december sluiten de inschrijvingen, dus ergens rond die datum ^^

    Dit word echt leuk...
    Alleen, als Joey dan in een monster veranderd. En ik kan hem nog bespelen (Ja, soms is het leuk om wat NPC's te killen hoor...) Hoe groot is de kans dan dat hij word vermoord?
    En, kan hij ook meer dan twee NPC's doden?

    Ik ben nog bezig met GONE Verlaten, dus weet alles nog niet precies. Maar ik heb een vriend die het allemaal uitlegt.


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    1DxFreak schreef:
    Dit word echt leuk...
    Alleen, als Joey dan in een monster veranderd. En ik kan hem nog bespelen (Ja, soms is het leuk om wat NPC's te killen hoor...) Hoe groot is de kans dan dat hij word vermoord?
    En, kan hij ook meer dan twee NPC's doden?

    Ik ben nog bezig met GONE Verlaten, dus weet alles nog niet precies. Maar ik heb een vriend die het allemaal uitlegt.
    Die kans is eigenlijk ongeveer 99%, want het enige doel van de monsters is mensen vermoorden en als we een monster er te lang inlaten, moordt hij gewoon iedereen uit en da's niet echt leuk dan nog vind ik :')

    Ik heb deze nog niet bij mijn topics staan, dus bij deze :')

    Rosyy schreef:
    (...)Die kans is eigenlijk ongeveer 99%, want het enige doel van de monsters is mensen vermoorden en als we een monster er te lang inlaten, moordt hij gewoon iedereen uit en da's niet echt leuk dan nog vind ik :')


    Maar wat gebeurt er dan? Verdwijnen ze dan alsnog of wat?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    NiaIIHoran schreef:
    (...)

    Maar wat gebeurt er dan? Verdwijnen ze dan alsnog of wat?
    Ja, ze worden gewoon sowieso vermoord eigenlijk.

    Ik heb net m'n naam veranderd in MyHome.


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."